- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
když budu chtít programátory tak si o ně napíšu do Číny tam mi za pytel rýže utrhají ruce
Doporučil bych nejdříve znát realitu a pak teprve blábolit nesmysly.
Na stránkách letiště Charleroi se dá nyní hlasovat pro budoucí destinace a Brno je mezi navrženými šesti kandidáty. Neváhejte propagovat dále.
No to je fajn, ale ať hlasují ti, co budou létat, co to využijí, jinak to pak stejně zruší jako nerentabilní... A taková anketa o tom až tak moc nerozhoduje... Oni i vidí, odkud kdo hlasuje...
Investoři zapomínají dodat, že jdou do Brna za levnou pracovní silou, takže mnozí po 2leté praxi jdou raději do Prahy... Inovační centra a vědecká centra jsou super, jde ale jen o to, aby se prostavěly miliardy / vyčerpaly a hlavně dotace - co bude pak se nyní neřeší, kdo ty vědce bude platit za 5 let, když si na sebe nevydělají?
Investoři z oblastí IT si z Brna přechodnou stanici nedělají a věřím tomu, že i vědci z vědeckých center si na sebe vydělají - mají k tomu dobrou možnost právě v Brně s tou spoustou různýho výzkumu, co tu vzniká... a z Brna se do Prahy moc neodchází - osobně teď vím o prvním člověku z IT z asi stovky, kterej se chystá odejít do Prahy za prací...
sice přímé letecké spojení Praha - Brno je problém ale co už, čím dál více lidí využívá Vídeň, nakonec vazby Brno - Vídeň jsou historicky přirozenější a pro Brno přínosnější. A pokud bude dálniční spojení, bude Brno posilovat především vazby na podunají, kam vždy inklinovalo. Snad potom konečně ta polarita Praha - Brno skončí a město se bude moci normálně rozvíjet. No a taky by to současně chtělo trošku pozměnit tu brněnskou zaprděnou mentalitu, kterou tak rádi využívají (či spíše zneužívají) zelení khmérové.
..takovej klid tu byl a teď z toho děláte druhou Prahu.. všeho moc škodí..
celej zivot chtel hospodu a pak mu tam chodili lidi ...
Tak zase takovou legraci by si z našeho NADANÉHO soudruha primátora a jeho neméně NADANÉ náměstkyně
v Timesech dělat nemuseli
K tomu přidejte nějakou Openkrad a jste světoví....
Chybi VMO, rozbite vlakove nadrazi (hlavne ze je v centru), chybi R52 na Viden, D1 na Prahu taky zadna slava. Turany s tim jejich regionalnim vyznamem to nevytrhnou. Stesti ze redaktorka NYT nepotkala brnenske aktivisty...
VMO chybí, i když se aspoń staví - ale to asi není tématem článku. R52 chybí hodně, stejně jako rychlejší vlaky do Vídně. Jinak je nádraží v centru poklad: spojení centrum-centrum je třeba do Blavy hoďka a půl, do Budapešti 4, do Prahy necelý tři (tady je výrazně lepší jet autem), Vídeň hodinka a půl... škoda jen, že letiště máme spíš na okrasu :)
Nechci byt nejaky rejpal ... ale muze mi popsat ten problem jak se dostat z letiste Turany do centra? Jakoze primy autobus co vas odveze na nadrazi za 20 minut je nedostupnost??? O tom se muze Praze jenom zdat, tam se dostat z letiste primou linkou je nadlidsky vykon (v noci).