- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Normálně nemám odboráře prosazující něco silou rád, ale tady by se mohly projevit.
Co takhle jezdit v daném úseku (klidně i všech úsecích spravovaných SŽDC) malou rychlostí. Takových hezkých 10km/h, ve špičce tím úplně rozbít plán spojů,... a donutit tak managery ČD, aby tlačily na SZDC?
Byl bych rád, kdyby škodu související s vykolejením (včetně vracení cestujícím za zpoždění,...) někdo zaplatil ze svého.
Když jsem se vracel vlakem ze Slovenska tak to byla pohodička...hladká trať.hmm...a potom od Přerova jak na tankodromu....normálně jsem se bál, že to neskončí dobře...a je tam rychlost 100km/h nekde 90...ale peníze na opravu nejsou...žeéé???
V pátek před nehodou jsem tama jel a je fakt, že to nebylo jak na koridoru :-)
To by mě zajímalo, co ti "řidiči" na kolejích v Brně dostali za matroš, výkony podávají obdivuhodné xD.
Největší ostuda je, že jedna z pateřních tratí v ČR, která je hustě využívaná, je pouze jednokolejná. Po těchto kolejích jezdil snad ještě Franz Josef "Procházka".
To víte, hlavě že se sypou peníze do asfaltu. Ke kdejaké blbosti se vyleje asfalt pro parkování 200 plechovek, staví se nové silnice, přestože nejsou peníze na opravu stávajících a tak pořád dokola
"Klasika">>> po "bádání" věhlasných "odborníků" z drážní inspekce mohou vydat jen dva závěry>>>buď vykolejení vlivem vybočení koleje z horka anebo vykolejení z důvodu zlomené pružnice na nápravě čimž je tato série vagonů proslulá , myslím že to bude ale spíš ta pružnice když lokomotiva nevykolejila>>>jisté je že "inspektoři" se na tom budou živit pěkně dlouho ! ! !
Dva roky zpatky (v zime) se na stejne trati (Ivanovice - Vyskov) roztrhla kolej pro zmenu mrazem
asi to není stavný na naše extrémní hanácký podmínky
Ahojte ...
příspěvek od EU na přestavbu trati 300 už je sválen bude to trať kde se má jezdit až 250km/h Bude dvoukolejná, ale ty 4 oblouky za Vyškovem zůstanou. Trat 300 je nejvytíženější jednokolejnou tratí u nás ... Buďme rádi že se vysypalo pár vogónů uhelných než pár rychlíkových s lidmi.
.. že se snad mohlo jednat o nějakou závadu či počkození na trati, o kterém prý měla SŽDC vědět už od pátku. No to si snad dělaj prču - vždyť v tomto úseku jezdí rychlíky plnou rychlostí (do/z Bohumína co hodinu, do/z Olomouce do 2 hoďky)!!! Pokud se to potvrdí, tak pěkně děkuju teda - s takovou mohl být mimo trať rychlík!
a zdvoukolejnění. Místo toho se sypou prachy do fláků asfaltu a automobilové kultury.