Diskuze

Na trati z Brna do Přerova se dál jezdí po špatných kolejích

Mezi Vyškovem a Kojetínem, na trati, kde předminulou neděli vykolejilo třináct vagonů nákladního vlaku, už opět jezdí vlaky. Jenže tento úsek je zřejmě stále nebezpečný. Podle zjištění Drážní inspekce by železnice potřebovala v některých místech důkladnou opravu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

nickless

15. 6. 2011 9:14
Hrozná trať

Je fakt, že ta trať z Přerova do Brna je strašná. Jednokolejka, neustále se čeká na protisměr, a na jihu se jede přes návsí vesnic, kde na poslední chvíli uskakují slepice z trati. Pak samotný průjezd Brnem, kdy už čučím na Petrov, ale ještě 20 minut jedu 3x okolo města ... Opravit jen tak, aby tam mohla jezdit regionální doprava, ale mezi Brnem a Přerovem a Brnem a Olomoucí se podle mě zaslouží být nový 2kolejný moderní koridor jako z Prahy do Ostravy.

Dostal mě v nějakém online rozhovoru ředitel ČD (i když ČD za koleje nemůžou) Žaluda, když prohlásil, že lidé jezdí vlakem kvůli rychlosti a že ČR je tak malá, že rychlovlaky nepotřebuje. Podle mě je spojení Brno-Olomouc za 1:45 neúnosné a směšné. Je to 100 km, a autem po dálnici a rychlostní silnici vedle je to kolem 0:50. Nový vlak po nových kolejích by to měl zvládnout za 0:30.

1 0
možnosti

bezdůvodně_smazaný_popáté

14. 6. 2011 22:09
Nejsou peníze, nejsou peníze....

peníze jsou na Bahamách, na Seychelách, u Grosse a tak...;-D

1 0
možnosti

van Thomas

14. 6. 2011 12:55
Bambula

...a Bambula má houpací křeslo ;-D

1 0
možnosti

Walker-W3

14. 6. 2011 12:35
Normální. odbory řekli stávkovat a nééé pracovat.

Práce se odboráři vždy bojí a schovávají se před ní.

0 0
možnosti

Si0 po 4. zákazu

14. 6. 2011 12:05
Aha, takže trumpetista nedodá traťmistrovi materiál

a pak ho vyrazí, protože neopravil trať. Výborné.

1 0
možnosti