- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je fakt, že ta trať z Přerova do Brna je strašná. Jednokolejka, neustále se čeká na protisměr, a na jihu se jede přes návsí vesnic, kde na poslední chvíli uskakují slepice z trati. Pak samotný průjezd Brnem, kdy už čučím na Petrov, ale ještě 20 minut jedu 3x okolo města ... Opravit jen tak, aby tam mohla jezdit regionální doprava, ale mezi Brnem a Přerovem a Brnem a Olomoucí se podle mě zaslouží být nový 2kolejný moderní koridor jako z Prahy do Ostravy.
Dostal mě v nějakém online rozhovoru ředitel ČD (i když ČD za koleje nemůžou) Žaluda, když prohlásil, že lidé jezdí vlakem kvůli rychlosti a že ČR je tak malá, že rychlovlaky nepotřebuje. Podle mě je spojení Brno-Olomouc za 1:45 neúnosné a směšné. Je to 100 km, a autem po dálnici a rychlostní silnici vedle je to kolem 0:50. Nový vlak po nových kolejích by to měl zvládnout za 0:30.
peníze jsou na Bahamách, na Seychelách, u Grosse a tak...
Práce se odboráři vždy bojí a schovávají se před ní.
a pak ho vyrazí, protože neopravil trať. Výborné.