- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak hlavně je skvělé, že se podařilo rekonstrukci silnice R52 v úseku z Brna do Rajhradu dokončit. Jistě to ocení všichni, kteří po ní pojedou - ten rozdíl je opravdu markantní. Jinak tedy jakékoli dopravní dílo na jižní Moravě, které se podaří zvládnout je vítané a vůbec nevadí, že je to v rozporu s nějakými stupidními zákony ČR či EU. Ty tady totiž již dávno neslouží pro lepší život lidí, ale naopak umožňují pouze bezostyšné parazitování jedinců z pseudoekologických iniciativ, kteří se neštítí za tuto svoji "práci" pobírat peníze a slova jako stud a lidská důstojnost jsou jim naprosto cizí. Takže kdykoli se podaří překonat tuto neskutečně bezohlednou mafii všech těch Firbasů, Patriků, Vlašínů a spol., je to důvod k obrovskému zadostiučinění pro všechny obyčejné slušné lidi. Dokonce bych řekl k nábožnému pocitu, že lidská zloba a nenávist zase jednou dostaly na frak. Super
"Již před měsícem ministerstvo dopravy z podobných důvodů pozastavilo žádosti téměř o dvě miliardy na rekonstrukci mostů na Labi. U dálnic, na které má Unie přispět v letech 2007 - 2013 celkem 170 miliard, jde o ojedinělý případ. Další - a ještě větší, ale mohou následovat. Ministerstvo dopravy se už připravuje na to, že v Bruselu neobhájí ani osm miliard slíbených na dálnici D8 z Prahy do Ústí nad Labem. Stavba úseku přes České středohoří nyní stojí, protože soud na podnět ekologů zrušil územní rozhodnutí. A nebude-li dálnice hotova do roku 2015, nelze na ni evropské fondy použít."
"Úřady proto začaly narychlo chystat náhradní řešení: přesvědčit unii, aby slíbené peníze přesměrovala na jiné důležité stavby v Česku. Tou největší by podle představ ministerstva dopravy měla být rozsáhlá rekonstrukce nejvytíženější české dálnice D1 mezi Prahou a Brnem. Podmínkou podle Hampla je, aby stavba měla parametry "komplexní rekonstrukce", což by znamenalo opravit pět úseků a během tří let na nich utratit 18 miliard." MD+OSVMO a bratrstva. Nevidíte tu symbozu OS a MD ČR? Všechna ta OS hrají jen mravenečky ve vyšší hře, která je lichotivě mediálně podporuje. Kdepak máme pana Miroslava Patrika z Dětí Zěmě, oblíbence pana Bárty stále na Ministerstvu dopravy? Ví to někdo? Už zde mohla být dávno 43 a tichý, odlehčený VMO.
my budem jezdit na trakači!
připravil jste nás o 600 miliard. jen tak dál