- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
vše tlačí do IDS a ostatní dopravci příp. linky jsou díky IDS systematicky likvidovány, i když mohou být pro cestující výhodnější. Jenže lidi jsou donuceni si koupit kupon na IDS a tak už nebudou extra připlácet třeba za kus cesty jinému dopravci, který v IDS není.
jsem z obce, která byla do IDS zařazena v první vlně...., myslím, že celkově si nemůžeme na systém stěžovat, přestože uvedený systém nám přinesl výrazné výšení ceny dopravy
Dvacetiletá dívenka Eliška, skvěle vychovávána starými pardály idnesu, se naučila vymýšlet nadpisy tak, by byly co nejskandálnější. Je to fakt nutné? Nešlo by to celé napsat normálně?
Vždyť to ani není žádná zpráva, to je osobní zamyšlení, to by si slečna mohla napsat do blogu a byla by spokojená.
Bydlím ve zmíněných Kanicích. U nás je IDS od začátku, jízdní doba do Brna se tehdy zkrátila minimálně o 15 minut, v současné době by byl rozdíl rohodně větší. Počet spojů je taky dleko vyšší. Takže z mé strany je spojení do Brna mnohem lepší. Myslím že na spojení do Brna si nemůžou ani obce na linkách 201 a 202, jako Ochoz a Křtiny. Naopak Vím že některým se cesta opravdu znevýhodnila, převážně jsou to větší obce, městyse, ve kterých bylo spojení velmi dobré, ale v okolních obcích bylo otřesné, a na úkor toho se jim kvalita dopravy zhoršila.
Ovšem jednu připomínku mám, z konce článku: spojení do okolních obcí
Kanice - Ochoz, autobusů tam jezdí opravdu málo, ale i tak jezdí
autobusy někdy aji prázdný, jediný proč ty spoje sou, je kvůli žáků,
kteří měli z Ochoze jedzit do Kanic, jejich počet je však v řádu
jedinců. Většina Ochozáků ale jezdí do Brněnských škol.
On to není problém jazykový, ale logického uvažování. A to pokud požaduješ po svých současnících, čeká tě ještě mnoho hořkých chvil. Na odlehčenou čerstvý vtip, z jazykového koutku: Zepáro českých firem skutečně přivedlo na svět německý novotvar "Fahrgeldpreis". Teď jsem si to vygooglil :-))
najdou něco na brblání, i kdyby ty autobusy byly pozlacený.
Je třeba možné se informovat o IDS Rhein/Mainz v Německu. 2 busy za den, cena 2,40 EUR do sousedního města. Tam se opravdu bez auta neobejdete, strašně moc lidí taky jezdí na kole.
Musim nesouhlasit s kritikou na IDS JMK. Je videt, ze lide si pamatuji jen to dobre a to spatne rychle zapominaji. Staci si vzpomenout jake jezdily pred 5 lety autobusy, jak byly znaceny a jaky byl chaos v jizdnich radech. Dojizdim do Brna z regionu Rosicka a pocet spoju i komfort se zvysil. Urcita dan za zvyseni spoju je prestupovani. Ale toto prece funguje i v meste Brne. Drive po Brne take jezdilo 22 linek tramvaji, spoustu autobusovych a trolejbusovych linek. Pred temer 10 lety se take zredukovaly a lidem prestaly jezdit prime linky a byli nuceni zacit vice prestupovat. A pokud se nekomu zda IDS drahe, staci si jen porovnat na nekterych usecich cenu vlakove jizdenky (bez slevy) a cenu IDS. Vetsinou IDS vychazi levneji, nehlede na to, ze na IDS se da koupit mesicni, ctvrtletni nebo rocni jizdenka, ktera vychazi take velmi dobre. Co se tyce systemu fungovani a propagace IDS, myslim, ze mame nejlepsi IDS v CR.
V ankete pod clankem jste zapomneli pridat odpoved: "Nevadi nic"
Dovolím si nesouhlasit s článkem i s předchozím příspěvkem. Po zavedení systému IDS-JMK před 2,5 rokem (bydlím v Hodoníně, nebyli jsme hned v první etapě) došlo k zpřehlednění spojů a jednotlivá ČSAD si přestala konkurovat. Proč mi to nevadí? Před změnou vyjížděly stejným směrem ve stejný čas i tři autobusy tří různých dopravních podniků. Potom nejelo hodinu tím směrem ani kolo. Teď mám možnost jet ve špičce jednou za 15 minut a mimo špičku za 30. Připadá vám to jako zhoršení? Připadá vám jako nesmysl, že z přestupních terminálů jezdí autobusy do různých směrů v jeden čas, tak aby byl čas na přestup? Nebo je snad změna k horšímu to, že jsou autobusy na trase sledovány a řidiči penalizováni za nedodržování jízdního řádu? No asi jsem divný, když mi to nevadí.
je především velký podvod na lidi. Takový Opencard po moravsku. Neznám člověka, který by na to nenadával. A není divu. Namísto slibovaného zkrácení dojezdových časů a zlevnění jízdného přinesl pravý opak ( jak je poukázáno i v článku). Navíc lidem spoustu nepohodlí. Ale to přece strůjcům a propagátorům IDS vůbec nevadí. ONI těmi spoji zaručeně nejezdí. Zato se otevřel zlatý důl těm správným firmám. O všemocném Kordisu ani nemluvím.Tato bůhvíproč protěžovaná firma má u krajského úřadu zřejmě monopol na zdůvodňováníi čehokoliv. Tedy kromě zájmů cestujících. Ty jsou u ní zjevně na posledním místě. Řečeno slovy jejich ředitele: " Však lidi si zvyknou!" Zbývá jim snad něco jiného? Ve světle dosud zjištěné praxe však vyvstává otázka, zda je Kordis pro dopravní obslužnost na Jižní Moravě opravdu tím nejfundovanějším spolkem a zda celý ten humbuk nešel udělat levněji. A hlavně s větším komfortem pro cestující. Zatím zbyly jen nesplněné sliby. Jako už tolikrát.