- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
že takováto zařízení by asi měla patřit městu. Co myslíte? Principiálně...
"Už v příští pětiletce, soudruzi, už v příští pětiletce!" -- to jsme poslouchali, když tu hrůzu před třiceti lety stavěli... No, nechám na posouzení každého, jestli město, co 30 let není schopné postavit 1 km tramvajové trati, může přesunout nádraží...
Však už ji zase slibují, na další pětiletku :-) Dokonce zbourali jakési tři baráky či co.
otevřela Vaňkovka. Ale zasloužila by si lepší dostupnost šalinou bez pobíhání přes most a hlídání zavazadel před místními občany.
Ale zase na druhou stranu, 100x lepší Zvonařka s Vaňkovkou, než drtivá většina nádraží na menších městech (Vyškov, Kroměříž, Olomouc, Prostějov...)
3) Restaurace Na Zvonařce funguje právě v nové budově, kde jsou i další restaurace, kavárna a další podniky. 4) "Zvonařka nenabízí příliš důstojné prostředí." Čistota, zajištěna
NON STOP úklidem, stejně tak bezpečnost (24 hodin denně bezpečnostní
služba), čisté záchody, čekárna, úschovna zavazadel, informační servis je samozřejmostí,
parkoviště v bezprostřední blízkosti, několik restaurací, bistro,
občerstvení, pekárna, trafiky... Ať každý porovná služby poskytované rádoby-nádražímu Grandu.
Zřejmě hovoříte za majitele. Já na Zvonařku ani nepáchnu, pokud nemusím. Ale třikrát do roka musím. Na autobus do Vídně. T.zn. čtyři zavazadla po 23 kg a pár příručních. Senior. Jak můžete pronést takovou nehoráznost jako parkoviště v bezprostřední blízkosti. 180 - 200 metrů je u Vás bezprostřední? Nenechte se vysmát. A to jste opomněl se pochlubit, že jak parkovistě tak i toaleta jsou placené. Řádně, ne jako ochrana před bezdomovci. Samozřejmě, mohli byste povolit vjezd na naložení a složení zavazadel jako je tomu u vchodů na letiště. Ale to by vás cestující resp. jejich spokojenost musely zajímat.
Chátrá?!? :D 1) "Obchodníků z Asie" je tam asi 6 2) Že se změnilo nebo opravilo minimum je naprostý nesmysl, autor si
zřejmě myslí, že přístavba zcela nové, dvoupatrové budovy podél celé
šířky nádraží je pouze malá, bezvýznamná změna, a velmi nákladná celková
rekonstrukce střechy asi nestojí za řeč, zmiňovat se tedy o menších
pravidelných opravách prostor zřejmě postrádá smysl úplně...
U grandu si samozřejmě také můžete dojít na toalety. Stačí přejít ulici a vejít do budovy, kde má čekárnu, počítače s internetem a toalety firma StudentAgency. Ještě jsem neviděl že by tam kontrolovali jestli mám/nemám jízdenku. Ale to už samozřejmě dopravce supluje služby provozovatele nádraží.
"Pokud prodejce upozorníme, že vymezenou vzdálenost překročili, na chvíli to napraví, ale za hodinu je všechno jako předtím," naznačil Němeček. --> Z toho mi plyne jedine - Nemecek je neschopny a neumi se domluvit s prodejci, kteri porusuji smlouvu. Pripadne je vyhodit. Co tam ten clovek dela?
Jak jsem se dočet, majitelem je Tourbus. To zajisté není firma, kde spokojený zákazník je jejich cílem.
Ja jsem s Tourbusem spokojeny. Brno-Viden je s nimi levnejsi, v Brne muzu usnout a probudit se v cili, cestou mne neotravuje zadna slepice s pasy, kafem, novinama a podobne jako u Zlutych smejdu.
Ani takovou banalitu jako vozík na odvoz zavazadel z auta na nástupiště zde nenajdete. Jinde samozřejmost. Investice nula nula nic. Jen mít zájem o cestující a jejich spokojenost.
Okamzite jak jsem si precetl clanek jsem mel na jazyku slovo KATASTROFA ... vy jste me predbehl/a.
Zvonarka je ostuda a musi se tam neco zmenit ... kdo to nevisi at si zajede kamkoliv za nase hranice - ne na vychod.