- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
skutr.
Jiří Škrla, dosazený do vedení v roce 1999, individuum bez vychování, dostatečného vzdělání a hlavně jakýchkoli manažerských schopností, dokázal za deset let, než ho konečně s ostudou na hodinu vykopli, udělat z rodinného stříbra tyhle tuhle prázdnou kasičku. V době, kdy výstavnictví šlo na hubu, začal hurá stavět za miliardu pavilon R - hlavní totiž, milánkové, není něco vystavovat, ale nakrást si (a nechat nakrást i spřízněné soudruhy, že ano).
Ale co už, uděláme z veletržního areálu asijskou tržnici a hotovo
globalizace prakticky zrusila potrebnost podobnych vystav ...
Já se domnívám, že ani né tak globalizace obecně jako spíš její technické zázemí - internet.
bydlím kousek od BVV a je to jedno z mála míst v Brně, který má obrovský potenciál, kolem dokola je Oltec mrtvý, nedá se tam nikam pořádně jít, třeba i s dítětem, je tolik možností jak z toho udělat nejnavštěvovanější místo i v rámci ČR, parkovacích míst je tam milion, udělat tam divadlo, různé expozice, menší koncerty každý týden nebo i každý den, dětský park, paintball, motokáry, prostě sportovní vyžití, cokoli vás napadne, Velodrom chátrá, přitom je tam Riviéra, lanové centrum... škoda, že je to mrtvý. Schopní vůdci by to postavili na nohy, tomu věřím. Jen si představte takovou malou městskou čtvrť, kde se zabavíte celý den i s celou rodinou a každý by si našel svý... na co nákupní centra, zábavní megakomplex tu chybí jak sůl.
Souhlasím, Brno je bezesporu motorkářský město, v zimě nemají motorkáři kde jezdit a v areálu je množství vhodných hal kde by to šlo. Když se v létě podíváte kolik jezdí motorek, tak tam vidím ohromnej potenciál docela movitejch lidí, kteří by rádi využili možnost zajezdit si i v zimě např. na zmiňovanejch motokárách, ale hlavně minibajcích, což je docela dobrej základ pro pořádný motorky, z kterých je většina chlapů úplně vedle a je schopna za ně utratit majlant.