- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
zvláštní, že nikdo z plamenných odpůrců přesunu se nezmiňuje o tom, že autobusové nádraží je do dané lokality přesunuto už desítky let a netrápí je davy lidí šinoucí se po náspu bývalé vlečky nebo vaňkovkou oněch strašlivých 700m, těch se nikdo nezastane. No? No? Přestali kvůli tomu lidi jezdit autobusem?
A druhá věc: každý vidí nádraží jenom jako budovu, do které se vleze a v ní nebo za ní je vlak. To je jako chápat výčepní zařízení jako pult, na kterém stojí pípa. Nevidí trubky a sudy a.... A v případě brna jsou ty trubky hodně zamotaný.
Budete se divit, ale mnoho lidí přestalo používat veřejnou dopravu právě z důvodu velké ztráty času. Na Vaši otázku lze najít odpověď statistikou, průzkumem. Stoupněte si na ten násep v ranní špičce, a dělejte si čárky pro různé věkové a sociální skupiny, např. matky s dětmi, ženy nebo muži v produktivním věku, studenti, a pod. Podobnou statistiku si udělejte také u některého přivaděče, např I/52. Sledujte, kdo v těch autech jede. Myslím, že se nebudu mýlit, když zjistíte, že muži v produktivním věku okolo 35 až 50 let budou na té silnici převažovat, zatímco na tom náspu budou v menšině. Vyčtete toho ale samozřejmě mnohem více. Pokud přesunete nádraží, a dalším cestujícím prodloužíte dobu cestování veřejnou dopravou, nepochybně se to projeví v neprospěch veřejné dopravy.
... ze tady vubec nejde o nejake nadrazi ... tady jde jenom a jenom o zakazky pro firmy. Je jedno jaky se najde duvod a co se bude stavet ... o blaho lidi tady nikomu nejde. Proste je potreba vysavat penize a je jedno za co.
Přesun nádraží je nesmysl. Infrastrukturu nelze přebudovat ani za 50, ani za 100 let. Zkomplikujete cestování obrovskému množství dojíždějících do škol a za prací. Lidem z nejbližšího okolí Brna se čas na dojíždění prodlouží i na dvojnásobek. Např. Ze Střelic, Rajhradu, Adamova a pod. nyní 2 x 15 minut, po změně do centra 2 x 30 minut. Mnoho z nich začne dojíždět individuální dopravou, což zkomplikuje život ve městě i Brňanům samotným. Současné generace budou přesun nádraží do konce svého života proklínat. Budoucí generace si budou ťukat na čelo.
Nesmysl, těch pár desítek metrů zvládne hromadná doprava za pár minut. A stejně i dnes málokdo jde z vlaku pěšky do centra. Každý hned mete na šmirgl, všimněte si.
...lobbuji aktivisti, kteri vlastni akcie spolecnosti Brno New Station Development. Je to jen tunel na nase penezenky.
Horší by bylo, kdyby se o investice v místě nikdo nezajímal. Je dobře, že máme činorodé lidi.
Já bych na starém hlavním nádraží nechala vlaky regionální a "couráky" a na to nové bych odsunula IC, EC pendolíno a jiné takové .
Podle mně je opravdu nesmysl ,posouvat vše dál od centra.
A naděláte z toho 2 nádraží, lidi budou zmateně přebíhat od jednoho k druhému, i se zavazadly, ti, co se tu nevyznají, budou totálně dezorientovaní, půjdou na špatné nádraží, vlaky jim budou ujíždět. Jestli není stokrát lepší mít všechny vlaky pod jednou střechou.
Buzik Žaluda bude stavět na nádru. Však ono to všechno jednou praskne, neboj....
jen Brnaci ho chteji z centra vystrcit... to si jako mysli, ze kdyz to budou mit na nadrazi z namesti dal, tak ze jako budou budit dojem velkeho mesta?
Kam z centra ho chceme vystrčit? Myslíte ten odsun o cca 800m?
O nic tedy nejde.