Diskuze

Motorák vykolejil a otočil se na bok po srážce s náklaďákem na Břeclavsku

Na přejezdu ve Velkých Pavlovicích na Břeclavsku se krátce před osmou hodinou ranní srazil motorák s nákladním automobilem Iveco. Ve vlaku, který po nárazu vykolejil a zůstal nakloněný na náspu, se lehce zranili tři cestující a strojvůdce. Řidič nákladního auta je podle policie v šoku.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Gróf

5. 3. 2012 13:02
Tím motoráčkem jsem tam byl pro meruňky

Před 30 lety.

1 0
možnosti

rampas

5. 3. 2012 12:35
ani se nedivím

řidiči těchto rozvážkových firem dokáží za jízdy telefonovat a ještě vyplňovat lejstra, to opravdu není problém přehlédnout přejezd i s vlakem8-o

0 0
možnosti

Frollik

5. 3. 2012 13:14
Stačí ranní slunce

nízko nad obzorem svítící na semafor a není vůbec poznat jestli svítí nebo ne. Pokud jel od Bořetic je to přesně tato situace. Vpravo od Hodonína pak není žádný výhled na trať. Většina silnic i železnic je stavěná za Marie Terezie pro kočáry a páru na kolejích. Výhledové poměry nula bodů.;-)

0 0
možnosti

Kidkid

5. 3. 2012 12:20
A to by nešlo na většinu přejezdů vrátit závory?

Vechtry se rozprodaly, ti co na nich sloužili jsou dávno v penzi a teď snad není den, aby se vlak s nějakým náklaďákem či dodávkou nestřetl na přejezdu. Tady to bylo bez ztráty lidského života, ale škoda jako hrom a ještě co budou mít práce s tím ten motorák dát zpět na koleje.

Byla by také ovšem možnost ve Škodovce v Plzni objednat obrněné lokomotivy nebo rovnou celé vlaky, aby si přes přejezdy cestu prostřílely.;-D;-D;-D

0 0
možnosti

CART09

5. 3. 2012 13:36
Re: A to by nešlo na většinu přejezdů vrátit závory?

myslíte znovuzavést závorářská stanoviště s živou obsluhou?;-D Fajn nápad, když se smíříte s navýšením počtu zaměstnanců SŽDC o nějakých pár tisíc, jejichž platy a související náklady zaplatíte následně v jízdném...;-D

Nemluvě o snížení rychlosti vlaků, protože ručně stahované šraňky nebude závorář stíhat sundavat, když to bude na hlavní trati...

1 0
možnosti

slastep

5. 3. 2012 11:57
už by měl někdo oficiálně přiznat.....

že signalizace se občasj ízdou vlaku nespustí .....samozřejmě po nárazu a otřesech se většinou rozběhne a pak opět při zkoušce funguje..... železničáři vědí své, kdyby to nekdo přiznal, řidiči se budou mít na púozoru i když signalizace nejde a zachrání se spoustu životů

ta zařízení prostě dejme tomu jednou za dva tisíce případů selžou, většinou to projde, protože tam nic nejede, ale jednou za čas.........

0 0
možnosti

tarten

5. 3. 2012 12:07
Re: už by měl někdo oficiálně přiznat.....

Nesmysl, a v černé skříňce automatických přejezdů je to zaznamenané.

1 0
možnosti

jamming

5. 3. 2012 11:36
JEDNODUCHE

nechat ho zaplatit veskerou skodu + sebrat ridicak na 5 let. z tech fotek je uplne jasny, ze usek je prehledny, takze i kdyby tam nebyla svetla, tak vlak musel videt. tady uz vymluva na slunce nepomuze

0 0
možnosti

Macek Jirka

5. 3. 2012 10:05
Stopka na nechráněném přejezdu

Co já mám zkušenosti ze zahraničí, tak je většinou na nechráněném žel. přejezdu stopka a vlak tam musí jet minimální rychlostí. Jenže by to asi u nás trvalo delší dobu, to se musí dostat do podvědomí. Já mám ze zahraničí naučený zvyk, že vždycky před přejezdem zastavím, ta chvilka mě nezabije, když si uvědomím co prostojím na dálnici, nebo ve městech, tak je to maličkost. Minimálně jednou mě to zachránilo před srážkou, protože se náhle z lesa vyřítil vysokou rychlostí vlak a já ho spatřil na poslední chvíli. Minimálně pro autobusy a nákl. auta by to měla být povinnost. Nedávno byla statistika, kolik zahyne na přejezdech za rok lidí, bylo to hodně vysoké číslo. Určitě by to za úvahu stálo, náklady by nebyly tak vysoké....

1 0
možnosti

tarten

5. 3. 2012 12:10
Re: Stopka na nechráněném přejezdu

Povinnost je přinejmenším snížit rychlost na 30 km/h už 50 metrů předem, aby bylo dost času na rozhlížení a poslouchání. Pokud nebliká bílá, pak stačí 50 km/h.

1 0
možnosti

Chytrakz hospody

5. 3. 2012 9:15
Řidiči profíci zvládaj svoji púráci ????

Není těch nehod nějako moc. A navíc, co to máme za řidiče, když jsou vždy v šoku. Není snad nehoda, kdyby řidič skončil v šoku. To máme řidiče profíky takové "Dluhoslavy Sobotky",  nebo padaj na hubu z pracovního přetížení. Vono mít 16 i více hodinové šichty za 7 dní v tejdnu taky není žádnej med

0 0
možnosti

Líný_mravenec

5. 3. 2012 10:02
Re: Řidiči profíci zvládaj svoji púráci ????

Iveco krajinou burácí, řidič nechce přijít o práci...

1 0
možnosti