- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
kdysi fungovalo excelentne, ale v posledni dobe mam dojem, ze delaji VSE pro to, aby lide jejich sluzeb vyuzivali cim dal mene.
Aneb - v ramci ZKVALITNOVANI sluzeb se rusi linky (a nejen ta s cislem 13 kolem niz se strhl humbuk, ale i dalsi, ktere se vicemene bez zajmu zkratily a nasledne zrusily uplne), zrusi se desetiminutova jizdenka za par kacek, sikovne vyhodna, kdyz clovek chyti zrovna tramvaj na zastavce a chce usetrit par kroku pri ceste soubezne s linkou, misto te se zavede jizdenka v minimani hodnote 25 a jeste se verejnost drze dozvi, ze vlastne je ta jizdenka levnejsi, protoze misto deseti minut za 12 kacek je ted 45 minut za 25 kacek (aneb logika veci, jakoze v hospode dostanete vzdycky dve kila prilohy at uz ji snite nebo ne, ale bude na kila levnejsi nez mala priloha). Nasledne platba SMS jizdenkou, ktera bude drazsi nez klasicka papirova, coz je pravy opak toho k cemu by SMS jizdenka mela slouzit. Cim dal (od DPMB) tim lepe.
Za těchto podmínek si ji můžou nechat:
Mě jde u SMS jízdenek o rychlost,což potřebuji většinou u krátkých tras.Např. na 10minut,ale tu raději zrušili i v papírové formě.
Dostat se do práce a z práce MHD mě vyjde na 40kč(nejezdím denně takže měsíční nepřipadá v úvahu) a autem 35kč.
Není to ta firma, co provozuje hopsa linky typu "Zavolej mi do klubu...."
Asi se rozdávali kufříky plné pěnez a tak se i podmínky nastavili tak aby to splnila jen jedna firma.
Před pár lety jsem viděl podobný výběrový řízení na pronájem obchodních prostor, akorát to vypsal ne magistrát, ale úřad nejmenované městské části. Podmínka byla, že žadatel musí provozovat ve městě minimálně 128 trafik a mít modrobílý logo. Nebo tak nějak to bylo, přesně už si to nepamatuju. Prostě typický výběrový řízení ušitý na míru. Na blití, ale aspoň tamní starosta je na pár let "v šuplíku".
SMS jízdenky v Brně asi ukořistí pražská firma, zaplatí nejvíc
Nastavit podmínky tak, aby mohla vyhrát jen jedna firma, no není nad českou zakázečku
vývoj vlastního /republikového/ systému pro objednávky jízdenek, placení parkovného atd. atd. , který lze potom aplikovat (= využít) s minimální úpravou celoplošně, by stál zlomek provize uváděné v článku.
uspořené finance by se daly v budoucny vrazit třeba do modernizace vozových parků DP nebo zmrazení neustálého zdražování cen jízdného.
pravdou však na druhou stranu je, že by potom zbylo velmi, velmi málo = NIC ze státních peněz pro zainteresované kamarády, kamarádíčky a podobný ksindl.
situace od dob Mlynáře a jeho Internetu do škol se bohužel nezměnila
Cokoliv co stát sám provozuje, je mnohem dražší než totožná věc provozovaná soukromníkem. To je historií nesčetněkrát potvrzená realita.
Vždycky se dají podmínky stanovit tak, aby se mohla zúčastnit / vyhrát jen firma mého kámoše :-) Jiná varianta totiž není možná, když už máme tu protikorupční vládu, přece :-DDD
Tahle pavýběrová pařízení by se měla zrušit, korupci to nezabrání a zbytečně se všechno protahuje.