- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jestlipak policie s celníkama po tym nárazu našli ten magnet na tym snímači tchg.
Kolikrát je obdivuju, že vylezou v plném provozu na dálnici. Bych to neudělal ani za zlatý prase. Při dneším stavu, kdy se kamióňáci dívají za jízdy na telku se divím, že je takovejhle bouraček tak málo.
Kdy už konečně odpovědným politikům a úředníkům v tomto státě dojde, že preference silniční dopravy nás všechny dovede do záhuby. Nákladní silniční doprava má být lokální, tranzit má jednoznačně pobrat železnice. Jenže kde jsou moderní překladiště vlak-kamion? Moc jich není a kamiony drtivě porážejí drážní konkurenci už jen tím, že se mohou bez jakéhokoli mýta pohybovat po silnicích mimo dálnice. Pak se nám otřásají domy, umírají děti na přechodech a nyní už i údržba silnic...
budovat v této době nějaká železniční překladiště je nesmysl. Dnes všechny firmy jedou zásobovacím systémem just-in-time. Tj. nemají vůbec žádné sklady, nechávají si navážet kamiony přesně dané množství materiálu. A to by se vlakem nevyplatilo.
to určitě nebyla. Ale velká nevynucená zbytečná chyba.
Pán už se po celoživotní dřině, důchodového
odpočinku nedočká. Je to škoda, a je mi ho líto.
Bohužel v dnešní době bez zákonu nic takového neprojde. Sám vlastním sk. C + profesní průkaz 4 roky, od svých 18 let a za 4 roky, mě žádný soukromník bez praxe nevzal. Bohužel, dnešní doba, kdy za 10 000 jezdíte v lepším případě, v tom horším nevidíte výplatu 3 měsíce, než se na to radši vykašlete je to na nejlepší cestě, aby jezdili míň a míň zkušení šoféři. Na druhou stranu se ptám, kde brát zkušenosti, když vylezete z autoškoly a nikdo Vás nechce vzít. Natož aby Vám dnes někdo platil člověka, pod jehož dozorem byste jezdil. Takový podnik dnes neznám! Je to celé o systému, který dnes nefunguje a bude hůř. Osobně vlastním i skupinu D, která bude nově od příštího roku od 24 let, ale žádný rozdíl. Jestli tam přijde řidič bez najetého kilometru v 21, nebo 24 je celkem jedno. V lednu letošního roku jsem nastoupil k dopravnímu podniku jako řidič trolejbusu. Je to velmi zodpovědná práce a nevděčná, stále jednou nohou v kriminále.
Do dnešního dne jsem ještě nevezl ani jednoho cestujícího. Procházím přísným školením a zkušebními jízdami a troufám si říct, že je to to nej, co se týče snahy zaměstnavatele o výchovu schopných šoférů. A ještě za to beru záladní mzdu. Jinde bych dostal kamion a jed. Pres kolečka, několik dní v tahu a ještě zadarmo nebo směšné peníze. Dokud tohle nebude jinak, nebude to jiné ani na silnicích.
já nevěřila vlastním očím, jak kličkovali ve městě v 80km/hod
mistři volantu, co?
když to řídit neumí, tak at za ten volant neleze..... Bych to udělal jako v letadle...... muže dělat hlavního řidiče až po naježděném počtu kilometrů. Do te doby vždy za dozoru zkušenějšího řidiče, který za něj bude mít i odpovědnost.
Nemám rád zprávy o dopravních nehodách s otevřeným koncem, na iDnesu klasika. Raději méně, ale pohlídat taky výsledek soudního rozhodnutí. Tady ten zabil člověka z nedbalosti. Pokud dostane pod 5 roků, tak to bude hodně blbé. Narazit na dálnici do pomalu se pohybujícího pracovního vozidla, to je hrubá nedbalost, hraničící s úmyslem, tak by mu to měli pořádně napočítat.
Věk řidiče kamionu je dnes ničím výjimečným. Platy v této profesi jsou nevyvážené k podmínkám a zodpovědnosti. Proto se spousta normálních chlapů střední generace na tento foch vybodla. Raději pracují někde u pásu v továrně, bez starostí a odpoledne tráví s rodinou nebo kamarády.
Tím ale nehodláš omlouvat vraždu pracovníka údržby kamionem na cestě, doufám?
Jejich vozidla bývají řádně označena. Tak se nemá na co vymlouvat. Méně než 5 roků by neměl dostat. Polehčující okolnost bude jeho advokát těžko hledat.