- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
je nedostatečné. Jen málo bank má pokladníka v uzavřené kóji, která komunikuje se zákazníkem komunikačním zařízením a posuvnou zásuvkou v pultu. Nevím, co vede banky k tomu, že jejich provozní místnosti připomínají více kavárnu než peněžní ústav. Jestliže by byl pokladník za pancéřovým sklem, tak by možnost loupeže byla minimální. Takhle samozřejmě peníze vydá, aby se nenechal odstřelit nějakým darebákem.
Navíc mívali pokladníci povinný výcvik ve střelbě z pistole a dokázali také zbraň použít v případě napadení pobočky.
Jo jasně, už vidím pokladníka, jak vytahuje z podpultu kvér a rozdává olovo lupičům Vrať se prosímtě do amerických filmů z devatenáctýho století
Žádnej pokladník ti nebude riskovat život kvuli ušmudlanejm statisícům patřícím bance. I banka radši ty prachy dá lupičům, než přijít o život zaměstnance banky. Ukradenýho prachy jim zaplatí pojišťovna, ale milionývo odškodný rodinám mrtvých pracovníků asi těžko.
A co se týká těch pancéřovejch pokladen. Takhle jsem třeba byl nedávno platit v ČSOB v Brně (u České). Kvuli pár stovkám jsem vcházel k samostatné pokladně před pancéřový dveře, kde byla pokladní za nepřůstřelným sklem a peníze a účtenku jsme si posílali tím posuvným šuplíkem. Ano, byl jsem tam v bezpečí jak nikde jinde, ale tomu taky odpovídal ten poplatek za vklad na cizí účet.
když nejvyšší oficiální autority schvalují rozkrádání, nezle se divit, že i lůza občas volí vlastní alternativní metody obohacení. Možná, že se ani vlastně nejednalo o přepadení, ale dobře sestavený business plán.