- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Podle mne zrušení linky do Prahy nezměnilo vůbec nic... Kdo někam letěl z prahy nebo Vídně, tak tam jel stejně autem nebo vlakem, ten návoz na přestupy byl díky ceně minimální... Takže cestující ze zrušených letů akorát přesedli do aut...
PS: kdo proboha vůbec letí Praha/Brno (kromě toho aby mohl machrovat)?? Jet půl hodiny na letiště, půl hodiny čekat, půl hodiny letět, a v Praze pak další půlhodinu do centra, to je tam autem po zemi taky...
Tyhle linky se nepoužívají na dopravu z Brna do Prahy a naopak. Tyto lety mají smysl kvůli navazujícím spojům - máte jistotu, že se nezdržíte kvůli dopravě, nemusíte tedy počítat s rezervou a i ta časová úspora je větší, protože se odbavíte už v Brně a v Praze přesednete už v rámci tranzitu, takže na přestup nepotřebujete moc času. Celková úspora, pohodlí a jistota, že vše klapne je nesrovnatelná. Navíc ono s navazující letenkou už to nebylo nijak závratně drahé a v celkové ceně letenky se to docela schovalo.
Jinak ale souhlasím s tím, že Praha není moc vodné tranzitní letiště a takový Frankfurt nebo Paříž by byly úplně jiný šálek kávy. Takovou linku, co léta dvakrát týdně do těchto měst bych si moc přál...
ctění předřečníci, než budu něco kritizovat, podívám se do moudrých knih, letiště Brno, původní, se nazývalo Brno - Černovice a nebo posléze Staré letiště, fungovalo do roku 1954, nové letiště je Brno Tuřany, a funguje od roku 1954, a letiště Slatina??? to ani omylem, a to jsem v Brně rozený , to si pletete s kasárnama a vrtulníkovou letkou ve Slatině, u křižovatky, to bylo " letiště Slatina", ale ne rozhodně Staré letiště ....
pan zrejme neni z Brnicka ,jinak by vedel ze Slatina zacina az za zeleznicni trati a stare letiste se nachazi jeste pred trati a nakonec pozemky ktere navazuji na toto misto se ne nadarmo nazyvaji Cernovicka terasa ( i se svoji prumyslovou zonou ...)