- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
70 kilometrů jet 2 a půl hodiny.......které je století?
Století je 21., to znamená, že kdekdo může psát své dojmy a průjmy do veřejného prostoru, aniž by o tom cokoliv věděl. Ony totiž ty jízdní doby jsou výrazně nataženy nástupem a výstupem (který je pochopitelně u cyklovlaku násobně delší, než u běžné veřejné dopravy), a to hlavně na obou "koncích" trasy - 63 km mezi Brnem hlavním a Hrušovany (navíc s jednou zastávkou po trase) to ujede za 65 min., což nikoho (kromě tebe) nepřekvapuje a nedává důvod k hloupému držkování.
by měly ČD ještě zapracovat..Úpravu pro převoz kol v běžných vlacích (např. rychlík Brno-Břeclav-Olomouc) asi navrhovalo prase kopejtkama. Oddíly na kola mají úzké dveře a navíc v cestě stojí sloup, kolem kterého se kolo musí přetáhnout- což je problém, když je tam více jak tři a půl kola...