- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Prý tu trať rekonstruují protože je v páteřní evropské síti TEN-T. Co je toto za nesmysl? Trať Brno - Žďár - Kolín (- Praha) není rozhodně hlavní resp. dálková, ECčka jezdí přes Pardubice..
To je svatá pravda. Kdoví, kudy jeli, když ten článek spisovali. :D Mimochodem, ta trať přes Žďár a Havl Brod se využívá spíše pro transport nákladů. Hlavní koridor Brno - Praha vede skutečně přes Pardubice.
... to si toho všimli brzo. Jojo, blesk je pomalejší brácha, což? Koleje tam mají už znovu položené, mosty vybetonované...Jezdím tu dvakrát týdně, s prací začali už před Velikonocemi... zpoždění nebývá tak hrozné, ovšem, kdo cestuje z Brna přes Žďár dále, musí počítat s dalším zpožděním ve Žďáře, kde rekonstruují nástupiště.
To víte, redaktor jel minulý víkend poprvé letos vlakem..
... nebylo tam začátkem sedmdesátých let nějaké vlakové neštěstí? Něco jako srážka rychlíku s jinou mašinou a část vagónů padajících z mostu? Nebo si to pletu s něčím jiným?
Ano, bylo to nezi Níhovem a Říkonínem. Srazil jsem tam brzy po ránu expres Pannonia s vykolejenými nákladními vagony (do nákladního vlaku zezadu najela lokomotiva) a (tuším) dva vagony (lůžkové nebo lehátkové) spadly z mostu. Mrtvých tam bylo kolem třiceti...