- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
to je bezpochyby, už bylo naznačeno několik tendrů alias nemocnice atd.. Nevím, jak to může ještě někoho překvapovat. Ano, ve většině kraj vládne čssd, v 1/3 s ods. Je vcelku jedno, který z těchlech 2 partají bude u koryta, v těhlech stranách snad slušnýlidi ani nejsou a pokud ano, nemají šanci se proti zavedenému systému postavit. Největší mafie ods-čssd je v Praze, tady bych poslal všechny do tepláků aspon na 15let..Krade, všichnikradou, jen Rath už ztratil všechny zábrany a choval se jak naprostý amatér a i.iot
Nechci polemizovat s názorem RJ na p. Haška. Faktem ale je, že p. Jančura začíná dělat viditelné chyby. Tohle prostě dělat neměl, ať už mu radí kdo chce. Zásada je, že se nehodnotí osobnost člověka, ale jeho konání, činy a výsledky. To by měl jako podnikatel a šéf vědět. Kdo ví, proč začíná chybovat, možná je (poprvé) pod skutečným podnikatelským tlakem. Kdo si vzpomene, jak začínal s autobusy, ví, o čem mluvím (vždy se pohyboval v nekonkurenčním prostředí, takže teď mu konkurence začíná dělat potíže - zkrátka to neumí). Kdyby to šlo, klidně bych vsadil třeba 10 tis., že za letošek bude Regiojet a SA dohromady v mínusu. Ostatně, za loňský rok zisk nějakých 1, 6% není nic moc, u zdravé společnosti by měl být PBT cca dvojnásobný. Pro ilustraci - kdyby měl tržby o 1, 6% nižší, byl by v mínusu... Třeba to už teď ví, tak začíná hledat "vnějšího" nepřítele a viníka :-)... Nepřipomíná vám to něco?
jj, před tím útočil na Žaludu..on je to hlavně nesmlouvavý a tvrdý byznysmen, ikdyž tenhle jeho výrok většina lidí odsoudí, tak v dalších krajích už si to hejtmani nedovolí- udělat vř.. Jsem zvědavý, jak se situace změní s příchodem Leoexpress. Ono je strašně jednoduchý válcovat čd na trasách pha-ove, pha-brno, ale takový lokálky, které dnes už jezdí také na čas a tvoří 90% žel. dopravy, to už by pro něj asi nebylo..
Jančura nemá tolik zaměstnanců, kteří by volili socany, nechce dávat velké všimné (nebo snad žádné), nemá odbory plné oveček schopných protestovat kdykoliv pro cokoliv. Hašek má jednoduchou volbu
Jančuro, řekni už konečně jak to bylo s tratí Bratislava - Komárno? Smlouva na 9 let bez výběrového řízení!!!
tak jestli se nekomu zda divne, ze to dostal Jancura, kdyz nabidl cenu na vlako kilometr o 10% nizsi, tak to je marne....
Včera bylo zasláno do idnes vyjádření JMK a dnes tady nic nevidím jak je to možné?
Uklidni se, Bělčíku.
Je to jednoduché. Ze státního se krade lépe než ze soukromého.
to vědí všichni politici.
Hašek se prý začal otužovat......
funguje doprava jako celek (tzv. integrovaný dopravní systém) a úspora 150 mil. Kč v její jedné části může vyvolat dodatečné náklady v ostatních. Nevím, zda si JMK udělal tuto analýzu a zda to byl důvod pro vybrání ČD.
Dle mého názoru výběrové řízení být vyhlášeno mělo, jen si nejsem jistý, jestli by jeho předmětem mělo být pouze provozování elektrifikované železniční dopravy nebo by mělo být komplexnější.
Jančura získal bez výběrového řízení trať Bratislava- Dunajská Streda a Komárno na 9 let. Slyšel jste z jeho úst obvinění některého slovenského politika z korupce a o to, že připravil Slováky o desítky milionů EUR?
Vše byl komplot, který vedl Martínek z Pardubic, Je to ČSSD tunel a zlodějina. Nejlepší je, jak může nám voličům Martínek tvrdit, že smlouva na 10 let s ČD je nejlepší volba, když nebylo výběrové řízení. Doufám, že půjdou tito pánové brzy za Ráthem.
Vy byste měl jít okamžitě na Policii a podat trestní oznámení také byste měl jet na Slovensko a podat trestní oznámení na slovenské politiky a Jančuru :-D
ze pokud se pohybujete v oblasti, kde lze ziskat dotaci, tak cas od casu prijde nejaky politik a nabidne Vam obchod. On vam zajisti dotaci na vas projekt a vy zajistite, aby tretina one dotace presla zpet k politikovi, ktery ji zaridil..