- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jel jsem několikrát po D2 a nepotkal jsem po cestě živou duši. Proč tuto nevyužívanou dálnici nepoužít pro spojení s Vídní?
... že Rakušané již staví dálnici k Mikulovu.
Stejně až to budou napojovat s rakušákama, zas jim to vo pár metrů nevyjde...
To je na červenou fixu. Páni redaktoři, naučte se česky.
.... blíž než do Prahy a to nejenom ve vztahu k vzdálenosti ! Češi to ví, proto se stavba dálnice do Vídně ještě dlouho potáhne. Běda, kdyby si "kolonie" Morava vzpoměla na svou samosprávu v dobách R-U ... v době kdy byla Morava rovnocená Čechám !!!
Máte asi pravdu, že spojení z Brna do Vídně přes Břeclav už mohlo být řadu let hotové. Jde jen o kratičký úsek z 49. km dálnice D2 ke státní hranici v Poštorné. Obdobně je tomu, co se týče spojení Vídně s Prahou přes Znojmo a Jihlavu, či Vídně s Katowicemi přes Břeclav a Hodonín.Jen k tomu jaksi nebyla politická vůle. Stavbaři prostě chtějí vylít více betonu na stavbách dálnic.
Tou největší chybou je umístění křižovatky tří dálnic do prostoru Bosonoh na území města Brna. Takové pochybení nemůže nikdy projít. Jednak jsou zde překročeny všechny limity (hluk, prach, ačkoliv zde ve třech obcích bydlí cca 8 až 10 tis. obyvatel). Dále má podle ZÚR rychlostní komunikace R43 procházet 5 městskými částmi vč velkého sídliště Bystrc (podle zákona ve městě dálnice však být nesmí). V neposlední řadě územní plánování má sloužit k tomu, aby těm územím, která jsou již neúnosně zatížena, bylo odlehčeno. To tyto ZÚR nesplňují. Jsou také ohroženy některé ptačí rezervace pod Pálavou a v okolí Lednice. Není zvoleno efektivní řešení, paralelně vedené dálnice D1 a R52 jsou ukázkovým mrháním peněz. K tomu bezpočet zásadních formálních pochybení. Prostě odfláknutá práce.
kdyby se dálnice na rakouském území zahnula doleva kolem Mistelbachu, pak nahoru severně úsekem mezi Poysdorfem a Laa a.d.Thaya ... no a dále už severním směrem podél Hrušovan n.Jevišovkou a napojit na už hotový úsek u Pohořelic ... Mikulov by si oddechnul a protnout dálnicí lednicko-valtický areál je též nesmysl.
Břeclav, to je pár ekoteroristů z Brna a pár místních vinařů od Mikulova blokuje trasu přes Mikulov a vymýšlí neuskutečnitelné alternativy přes rozbitou D2 a ucpanou Břeclav.
Škoda, že se neuvažuje o variantě propojení Brno Znojmo - nějakou rozumnou komunikaci by bylo třeba..Druhé největší město kraje, je co se týká dopravního napojení v nejtragičtější situaci.
Je to prakticky rovina, nebyla by nutnost obřích investic jako v případě tahu na Mikulov (třeba rozšíření cesty přes Mušovskou přehradu) apod.
že pokud bude napojení na vídeň přes Břeclav,. mělo by to ulehčit dopravě na jihu Brna.... Vědí protestující, kde končí D2 oproti R52? Pokud vím prakticky v jednom místě a "ulehčení" se dotkne cca 1000 m silnice o což ovšem bude menší zatížení o ty, co pojedou na Jihlavu, Svitavy tzn. v protisměru uvedeného 1000 m úseku.....
Tím že svedete dopravu na D2 tak na ní hluk již o mnoho nezvýšíte. Ale sníží se o dost víc hluk na R52.
je dost zoufalé ať už z Prahy, Brna nebo odkudkoliv z ČR.