Diskuze

Soud zrušil zásady rozvoje jihu Moravy, kraj prý nemyslí na zdraví lidí

Nejvyšší správní soud zrušil Zásady územního rozvoje Jihomoravského kraje. Ty obsahovaly například koridory páteřních silničních tahů v regionu. Hlavním důvodem pro zrušení je, že kraj dostatečně neposoudil vliv všech staveb na životní prostředí a veřejné zdraví v regionu. Vedení kraje zvažuje, že se obrátí na Ústavní soud.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DR

Dave181

22. 6. 2012 11:09
Malhostovická / německá varianta

Co je to za názvy?! Vžyť varianty jsou jasně pojmenovány jinak. Trošku to zavání matením. To by mě zajímalo kterého vykuka napadlo: Vymyslíme nový název "Malhostovická varianta" lidi kterých se to týká nebudou vědět o co jde a bude klid.

0 0
možnosti
K

klobouk71

21. 6. 2012 23:36
Nadávejte úředníkům

Nadávejte úředníkům, kteří za VAŠE PENÍZE odvádějí špatnou práci a připravili paskvil. Pan Firbas ani ekologové s tím nemají nic společného. Pouze upozorňují na jejich nekvalitní práci. A nejsou placeni z vašich daní.

0 0
možnosti
ŠF

Gróf

21. 6. 2012 18:14
Nikdo nevyčíslil, jaký tam bude hluk a prach.

Bosonohy jsou také částí města Brna. Po silnici II/602 jezdí až 22 tis. vozidel denně. Jen 200 metrů vedle pak po dálnici D1 jezdí 70 tis. vozidel denně. Někteří dálniční fanatici si myslí, že když tam bude přiveden severojižní tah (s konstrukční kapacitou stejnou jako je D1), postaví se hlučné přemostění, a vedle dálnice kolektorové komunikace stejné jako na Vídeňské, že se obyvatelům v Bosonohách snad i uleví. Totéž v Modřicích (také je to město). Totéž ve Šlapanicích (také město). A právě o tom je rozsudek soudu. Nikdo nevyčíslil, jaký tam bude hluk a prach po realizaci toho všeho. Před senátem NSS smekám.R^

0 0
možnosti
DR

Dave181

22. 6. 2012 11:17
Re: Nikdo nevyčíslil, jaký tam bude hluk a prach.

Po silnici 602 22 000 aut denně? Kolik aut potom jezdí přes Lipůvku milion? Když jste takový odborník, jaká vyrianta si myslíte, že by byla nejlepší?

Souhlasím, že pokud má dokumentace nějaké nedostatky musí být napraveny.

0 0
možnosti
JA

CoolAdik

21. 6. 2012 17:34
Největší grázli vyhrávají

A je to tu opět! Díky stovkám blbečků, kteří musí kecat do věcí kterým vůbec nerozumí, se zabrzdí rozvoj Jihomoravského kraje. Jen tak dál! Braňme náš kraj proti rozvoji a proti hnusným stavbám a všemu možnému, co nám zvýší HDP, sníží nezaměstnanost a přivede k nám investory.. Opravdu se zase potvrdilo, jací Čecháčci jsou..

2 0
možnosti
ŠF

Gróf

21. 6. 2012 17:51
Re: Největší grázli vyhrávají

Soud by to nikdy nezrušil, kdyby to nebylo opravdu velmi zlé. Nepřekročitelný limit hluku v noci je 40 dB. V Modřicích běžně v noci venku naměříte hluk ze silnic i 67 dB v obytných čtvrtích. A ještě tam chcete zavádět další dálnice? Jestli tedy nebude chyba v tom, že kraj ve svých fantasmagorických plánech nezapomněl říci, jak hodlá ochránit zdraví lidí v Modřicích, Brně-Bosonohách a Šlapanicích, když tam přivede dalších 100 tisíc vozidel.Rv

2 0
možnosti
K

Kefalín5

21. 6. 2012 17:31
Kdy už konečně začnou ekoteroristy zavírat,

a vzniklé škody jim předepisovat k náhradě? To, aby zlomyslný jedinec škodil celé společnosti nemá s demokracií nic společného. To se blíží k anarchii, ke které se ti fetující pošuci často hlásí...

3 0
možnosti
MS

stolmor

21. 6. 2012 17:20
referendum

zase se tady povýšili zájmy těch co si nechtějí dálnici, která je v mapě 80 let nad zájmy ostatních lidí. ANO R43 se staví už 80 let, ale jsou chytráci, kteří si nakoupili pozemky levně u pozemku kde ta cesta má vést a teď vyřvávají že jsou biti, že s nima nikdo nejedná, ale proč si ty pozemky kupovali, když musí počítat s tím, že se to tam postaví. a důvod postavení je naprosto zřejmý, rozvoj oblasti boskovicka, protože tady ten kout naprosto upadá a to díky infrastuktuře. Nyní je moderní rozdělení na mikroregiony kde je vždy pár obcí. JMK dotuje tři nejslabší mikroregiony ze zvláštního rozpočtu a světe div se, zrovna dva se nacházejí na boskovicku. Pokud nebude infrastruktura tak sem žádná investice nepůjde. A jezdit do Brna za prací odtud není žádná prdel, pokud by ale byla R43 tak se to dá lépe. A proto vyhlásit referendum a zjistit co si opravdu občané přejí

2 0
možnosti
ŠF

Gróf

21. 6. 2012 17:31
Re: referendum

Vy stavíte zájmy betonové lobby nad zdraví desítek tisíc lidí? Pane Bože, jak hluboko tato společnost ještě klesne. Rv

2 0
možnosti
M

Mirek721

21. 6. 2012 15:53
Neuvěřitelné!

Celý JMK to hodí zpět spousty let, bude to stát desítky milionů korun a zhorší se životní prostředí lidí.

.

.

Doufám, že to Jihomoravané těm greenpissům spočítají u krajských voleb!

3 0
možnosti
ŠF

eQuido

21. 6. 2012 16:50
Re: Neuvěřitelné!

Hele, a neměli by to Jihomoravané spíš spočítat těm, co nejsou schopni dodržovat zákony a předpisy?

3 0
možnosti
V

vohnok

21. 6. 2012 15:17
No konečně,

nestavět nic na Moravě a udělat dálnici do Jižních Čech.

0 0
možnosti
K

karelman

21. 6. 2012 15:12
Jsem velice spokojený,

jak mafie dostala po pazourech. Rozum zvítězil.

3 0
možnosti
JH

jahl

21. 6. 2012 14:31
Já mám tyhlety protestující rád,

pokud někdo protestuje proti dálnici ve své blízkosti, řešení je snadné, nuděláme vám nájezd. Dálnice jsou určeny k dálkovým cestám, ne aby byl nájezd na každém pátém kilometru, tím by se dalo hodně ušetřit. Pokud někdo protestuje proti hlubinnému úložišti jaderného odpadu, v pohodě, budete platit energii v cenách obnovitelných zdrojů. Pokud někdo nechce břidličný plyn ať se tedy nechá od plynu odpojit, alespoň by bylo zřejmé, že jej fakt nechce. Já taky nechci za humny Arcelor Mittal a to nemám slevu na železo i když to znehodnocuje můj majetek.

0 0
možnosti
ŠF

eQuido

21. 6. 2012 14:45
Re: Já mám tyhlety protestující rád,

Dalo by se s vámi souhlasit, kdyby bylo jasné, kdo bude ten jasnozřivý, kdo bude určovat co je nejlepší. Vzhledem k tomu, že to momentálně určují takové figury jako je Hašek, tak k tomu nemám ani za mák důvěry.

P.S.: Haška píšu proto, že je to článek o JM. Naprosto stejnou nedůvěru mám i k dalším krajským představitelům včetně Prahy.

1 0
možnosti