- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ten co zvedal závory byl moc hodný a bystrý člověk, prosím o jeho veřejnou pochvalu.
a co proboha udělal tak záslužnýho??? kdyby se k těm závorám nehnal, tak tomu imbecilovi v kamionu třeba dojde, že je má projet. To že jel vlak po nejvzdálenější koleji bylo jen obrovský štěstí, nikoli zásluha zůčastněných
Problém mohl být velmi velký.Kamiony-cisterny totiž směřují do spol. VIA-REK, sousedící přímo s nádražím. Firma obchoduje se mimo jiné se silně hořlavými až výbušnými látkami.Počet kamionů,pohybujících se v blízkém okolí je až 20 za den . Takováhle hloupá chyba může způsobit,že celé okolí létá v povětří. Na upozornění,že se to může stát,zatím všechny příslušné složky reagovaly,že havarijní plán je v pořádku. K čemu ale je,když se může najít jeden takovýhle řidič.
Kdysi jsem dělal v neratovické Spolaně a dokázal mě nadzvednout zvyk tamních ajznbojňáků nechat zavřít přejezd u fabriky, sousedící s nádražím a jít si posunovat vagonkama vždy 10 min před začátkem směny! Nemohli prosím počkat těch 10 min, až začne prac. doba ve fabrice a ten zavřený přejezd nebude blokovat lidi, co spachají do práce.
To jen na okraj, že máselnici na hlavě mají často i jedinci na druhé straně....
Ten řidič byl prostě fakt nebezpečné pako a to hned dvakrát. Zaprvé neměl na tom přejezdu co vjíždět když svítila červená světla a zadruhé neměl absolutně čekat na to aby mu někdo zvedal závory, když už ho tam zavřeli, měl na to šlápnout a projet skrz ně, sice by je rozlámal, ale nic moc jiného by se nestalo, tohle bylo fakt nebezpečné...
No ridic je sice asi blbej, ale co na ty strane silnice delaj ty zavory? Na takovymhle prejezdu by snad nemely bejt zavory ve vsech rozich, ale jenom na pravy (vjizdeci) strane. A kdyz uz tam teda jsou, mely by se spoustet az chvili po spusteni tech vjezdovych.
8-10 sekúnd pred tým, než sa spustia, začína blikať a zvoniť svetelné a zvukové znamenie. A už vtedy nemá čo hľadať na priecestí !!!
Spousta měst je rozřezaná železnicí na několik izolovaných ostrovů pospojovaných nebezpečnými přejezdy. Železnicí, kterou jezdí jen pár poloprázdných osobáků. Na některých tratích už nákladní vlaky prakticky není vidět. Navíc tyto přejezdy blízko stanice často blokují dopravu desítky minut. Závora je dole, i když vlak stojí ve stanici 300 m od závory. To si nejsou jisti, že se sám nerozjede, nebo co? Je to dožívající dinosaurus.
To je jiná věc.
Ale jinak ano, samozřejmě, tyto trati měly být již dávno zrušeny, spodek přestavěn na silnici nebo rozprodán na stavební parcely a dopravu realizovat mnohem pružnějšími, levnějšími a v případě lokálek i významně rychlejšími autobusy.
Ten vlak jel po koleji, kterou ten kamion neblokoval.
ridic kamionu dobry debil, vjet na prejezd za plne blikajicich cervenych vystraznych svetel. Na druhe strane, az takove drama to nebylo, ten vlak jel az o dve koleje dal vzadu za kamionem.
No jo, takže v podstatě se z toho dělá nafouklá bublina, že? A v tom vlaku, který prudce brzdil, že určitě nikdo nezranil, a když jo, tak za to může strojvůdce, neboť mu kamion neblokoval cestu, tak neměl důvod brzdit, že. Jaké máte IQ?
nejen, že vjede na přejezd na červenou, ale pak tam zastaví, místo aby tu závoru projel. Kdyby jel ten vlak po jiný koleji, tak mohl zabít pěknejch pár lidí.