Diskuze

Svatomartinské víno je fenomén, na pulty zamíří přes dva miliony lahví

Až dva miliony dvě stě tisíc lahví letošního mladého vína s logem svatého Martina na koni uvedou 11. listopadu úderem jedenácté hodiny na pulty vinoték či restaurací vinaři. Spotřebitelů, kteří si oblíbili svěží vína ovocité chuti, totiž rok od roku přibývá. Stejně tak i jejich výrobců.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZZ

Sidonie_11

12. 10. 2012 19:24
Předloni jsme měli VÝBORNÉ Svatomartinské růžové víno...

Tak snad na něj letos narazím zas. :-)

0 0
možnosti
APZE

Agent Přisluhovač z exilu

12. 10. 2012 13:30
Ale jo...

Svatomartinské je především byznys, ale narozdíl od každoročního šílení nad "burčákem" nepoměrně poctivější. A aspoň pro mě mnohem, mnohem chutnější...:-)

0 0
možnosti
R

rorýsek

12. 10. 2012 23:06
Re: Ale jo...

No, že zrovna tobě nechutná burčák ještě neznamená, že musí být špatnej.

0 0
možnosti