- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
...a právě z tohoto důvodu už delší dobu jezdím autem. Uznávám, je to dražší a neekologické, ale rozhodně rychlejší a pohodlnější. Navíc pracuji v třísměnném provozu a noční linky jsou dost humus.
Saliny v Brne jsou vubec humus. Stare, pomale, udrzba doplaci taky na skrty. Severojizni diametr bohuzel je uplne sci-fi. Stejne jako nove nadrazi, zimak, apod. Tohle mesto je neskutecna dira.
Každý soudný člověk uzná, že přepravní kapacita může být v sedle nižší, než ve špičce. Pokud se nedostává peněz, jsou navržená opatření jistě lepší, než zdražovat jízdné. Nicméně veřejnost by se měla ptát, zda peněz se nedostává jen z důvodů objektivních, nebo spíše subjektivních. Např. z důvodu závažných až primitivních chyb v daňové politice.
Proc zase Brno bude doplacet na nejaky skrty toho pulmozka Kalouska ?!
V Pražské MHD se žádná revoluce nekonala.
Tu konala akorát média.
Z Juliánova nepojede 13 na nádraží a přes město, ale nově vymyšlená 9 před nádražím uhne ke Grandu. Jak budou přestupy před nádražím řešit matky s kočárky, vozíčkáři a imobilní občané? Podchodem to nejde, protože tu spoustu schodů nezvládnou a přebíhání mezi tramvajemi a ostatním provozem zřejmě nezvládnou taky.
Proč přes prázdniny končí každá druhá 13 na Gaislerové, všichni cestující vystupují, přechází k další zastávce a čekají na další 13? DPMB se holedbá, že je to vložený spoj navíc a je to blbost, jen ztížení cesty a narvané tramvaje. Kdo jede na Gaislerovu, může jet z nádraží 2x 8 a 1x 10 mezi 13. Takových "dobrých" nápadů a inovací je v každém novém jízdním řádu spoustu.
Proč jedou hned za sebou dvě 12?
Ráno při odjezdu 1 a 2. 2 čeká minutu na odjezd a za ní číhá dlouhá 1. Máme být rádi, že alespoň ráno jezdí MHD podle časů, které jsou v jízdních řádech, i když nesmyslně sestavených? Stejná situace s čekáním je pak i na Nových sadech, rozhodí to konečně až semafor za zastávkou.
"nově vymyšlená 9 před nádražím uhne ke Grandu" - Vždyť 9 už teď nestaví přímo před hlavákem, ale u těch zastávek blíž ke Grandu...
"Proč jedou hned za sebou dvě 12?" - Třeba protože se jedna někde zasekla a ta druhá ji stihla dojet?
"2 čeká minutu na odjezd a za ní číhá dlouhá 1." - Pokud je 2 najetá až k zastávce (ceduli), tak se za ni vejde i dlouhá 1. Horší to je, když je před tou 2 třeba 4 a dvojka je proto v půlce ostrůvku.
Začarovaný kruh-Magistrát chce omezit osobní auta v centru,ale naproti tomu omezí MHD.Takže lidi sednou do aut.
Nedovedu si představit ,že se omezí 131,to už bude jako v bangladéši s cestujícími na střeše .
A copak na tohle pan zelený Ander,vždyt takhle se do zeleného nebe nedostane.
Pan Ander je jako jeden z mála radních proti omezování MHD, protože jak poznamenal, omezování MHD k ničemu nevede. Leda k přesedání lidí do aut.
U té 57 jsou dva problémy: za prvé lidi jezdí z Lesné do kostela do Husovic a naopak z Husovic na Lesnou na polikliniku a takto musí přesedat. A druhý problém je motání se autobusu v rušné křižovatně u Tomkova náměstí (nemyslel jste to? Halasovo je na Lesné, proč tam končit, zvláště pokud by vyjížděla z Haškovy?)
57 jezdí až do soběsic.Mohla by jezdit přes Lesnou okruhove Klarisky-haskova-loosova-halasovo namesti-poliklinika-jezkova-sobesice.Nebo se točit na kruháku u benzínky.
Možná ještě lepší by bylo spojit ji s linkou 64/46 a vyřešit tak i druhou blbost, kdy se autobus otáčí na frekventované čtyřproudovce,kde se jezdí sedmdesátkou.
A ano zrušilo by se to motání autobusu v křižovatce Tomkovo náměstí
10.bych zrušil úplně(ve většině trasy kopíruje 8.),57 trvale zkrátil na Halasovo náměstí (v další trase souběh s linkou 44 a 53).
Linku 64/46 zrušit, nebo spojit s 57.
Naopak linku 33 přes existující manipulační trať propojit se zbytkem sítě a ukončit na České nebo propojit s jinou linkou.
Trať do Šlapanic zrušit, 31 nahradit ze Slatiny autobusem , v trase noční linky
Vidím to tak, že si místo jízdenky tentokrát koupím benzín a bude poklizeno. Parkování dom ai v práci vyřešené mám, cesta do práce trvá autem o 25 minut méně, než MHD (a to nepočítám cestu na zastávku) a pokud zruší spoj 45 a ořežou 8 a 57, tak stejně zruší všechno, co potřebuju :-(
Akorát bude problém, že ty časy se celkově prodlouží,pokud to udělá víc lidí :-(
Ano,prodlouzi se doba autobusovych nocnich spoju a zavede se na ne prirazka.V dusledku toho pouze opet pribydou auta v ulicich lidi, kterym bud nepojede spoj v potrebny cas nebo linka,kterou vyuzivali byla zkracena ci rovnou zrusena a bude se zase delat fujfuj autum..
Nočními rozjezdy většina lidí jede z hospody, takže ji vlastním autem nenahradíte.A taxík vyjde na mnohem víc než mhd.