- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pánové - odborníci... Pro většinu místních žumpa-diskutérů je TIRák blbec, kterej jede "aby překážel". Většina lidí, co tráví denně život s rodinama stylem v devět do kanclu, před pátou doma si nedokáže představit, co je to řídit takovej kolos, cestovat po celé ČR pod tlakem "just in time" v místech, které většina z Vás nikdy neviděla. Jdou do toho s rizikem, že je to práce jako ta Vaše. Ale zkuste si bydlet v kabině 3x3 m jezdit po nocích, jsa přesvědčen, že jsem profík. V horku, zimě atd. Vy jste nikdy neudělali v práci chybu? Určitě jo, ale výsledky se nezveřejní v médiích jako KRYPL co se někam nevešel. Takže zanechte konspiračních teorií a drže pevně opraťe ;)
Stát se to může. Je zájmem majitele silnice a stavby (podjezdu), aby se chyba řidiče projevila ještě předtím, například pomocí portálu před tunelem. Je to běžné a účinné opatření, přitom není moc drahé.
Je to vůl. 3,60 m, jak to někdo napsal, to má s rezervou. Jenže on tam vjel se ctyrmetrem. Prostě vůl ;-)
Ta značka na mostě, podle toho jak vypadá, je tam ještě od války. Od té doby se na vozovku položil několikrát nový koberec a už to 3,60 m asi není
na posledni fotce je citelna SPZ... nýmandi
Houby zasekl. Vezl most a došla mu nafta.