Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Propuštěnému šéfovi dala ČT odstupné, po pár měsících ho přijala zpět

Nezvyklý postup zvolila Česká televize při obsazování postu šéfa regionálního zpravodajství v Brně. Místo nejprve zrušila a s odstupným propustila Romana Ondrůje. Na obdobné místo ho pak přijala zpět.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

E22d33u86a26r36d 18B34l49a13z45e29k 1433850575515

ale na tom není nic divného, vyhrál konkurz a nové místo nesouvisí nijak s původním! U nás v obci volali voliči po novém šéfovi TS, tak jsem po volbách udělali výběrovku a holt se nikdo lepší ani nepřihlásil!!! Uspěl stávající šéf. A co jako??? Splnil všechny podmínky (vzdělání, praxe, zaštítění čiností TS svojimi žL a pod!) Dostal vyšší plat, který byl stanoven před tím než vyhrál a přísnější podmínky, TS však dostali více peněz od obce ale o mnohé zakázky se musejí ucházet a uspět v konkurenčním boji s externími firmami, a ejhle, v obci je lepší základní pořádek a vše svítí, sníh odhrnutý i v Ne večer a mnohé menší stavební zakázky(!) - místní úpravy dějal tyto místní TS levněji a lépe než konkurence :-) Bylo to v podstřelených penězích vyčleněných na údržbu obce a né ve vedení TS! ;-) Mnho spoluobčanů to ale dodnes nechápe a ptá se mě, proč jsme ho tam nechali po volbách??? Odpovídám - protože nekádrujem jak komunisti, ale kdo umí, at zůstává a slouží, ale zadarmo to nebude! :-P

0/0
11.12.2012 18:05







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.