Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Brno nechce konkurenci v lodní dopravě, míní podnikatel

Brno usiluje na ministerstvu dopravy o zákaz plavby lodí se spalovacím motorem po Brněnské přehradě. Chce tím prý zabránit jejímu znečištění. Podle podnikatele ze Znojemska, který na nádrži zamýšlí provozovat lodní dopravu, se však město chce zbavit konkurence.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P46e81t96r 72S85u59c89h57a49n 8614333412897

Lodě s naftovými motory na přehradě stejně jsou.Ať Dopravní podnik nelže! Plaví se tam policajti, záchranáři i doprovody závodních veslic!!!!!!

+2/−1
2.2.2013 11:19

P59a79v76e95l 14M65a38r74e95š 6360927126607

Ze se Brno brání konkurenci chápu, Nedělal bych to jinak

A že rozhodli , že smradlavej diesel na Prygl nepatří, to kvituji a souhlasím.

Ale stejně ty staré lodě byly hezčí, měli duši a xicht....

Ty nové už jsou jen běžným seriovym výrobkem, ničím zvláštní a všechny stejné;-(

+9/−1
2.2.2013 1:47

V20l24a56s35t20i55m97i53l 56S21m44o98l97k18a 9106382540404

přesně tak ! Nové lodě by se možná hodily jako pomalé vodní autobusy na kanály do Nizozemí, ale jako výletní lodě nestojí za nic. V uzavřené spodní kabině nemá turista ten správný kontakt s okolím a vším, co se na vodě a kolem děje. I na horách v zimě jezdí otevřené vagóny, aby byl co nejtěsnější kontakt s přírodou a tady se to vše odbourává.

+6/0
2.2.2013 9:30

A81n16d90r11e65j 24S88y25p21a78l 9199368661508

Přesně, ty nový lodě jsou pěkný hnusy...Rv

Loď, která nemá okna ze šaliny nemá na Pryglu co dělat;-)

+2/−2
2.2.2013 14:58

V46l75a14s91t14i91m49i88l 41S90m50o79l47k51a 9726832310834

Když mohou jezdit na eletriku lodě DPMB, tak by klidně mohly jezdit i lodě jiného přepravce. Jsou tiché, ekologické, nejsou zbytečně rychlé - nedělají velké vlny a na tak malé vodní ploše jsou tím pádem mnohem bezpečnější vzhledem k ostatním plavidlům a plavcům.

+8/−1
1.2.2013 22:41

A93d69a77m 23B45e97r45n47a98u 4521156604764

Jen jsem zvědav, kde by ty další lodě stavěly. Mola a přístaviště jsou majetkem DPMB. Nebo tam vybudují další zastávky (až bude celá přehrada jedno velké molo)?

+6/−1
1.2.2013 18:44

J52a29n 40P17i58r29k68l 2473148604434

Je potřeba pustit "svobodně" všude pány podnikatele a pak to dopadne jako na dálnicích po masovém nájezdu kamionů. Hlavně na přehradu pustit vodní skůtry, které vlastní většinou frajeři podnikatelů.

+6/−2
1.2.2013 17:34

M64i27r27o43s40l93a54v 43H65r73u37š31k12a 1470325983405

Myslím, že je nad slunce jasné, že by mohlo dojít k tragédii obecní pastviny. Jinak teda nechápu, jaké kratší trasy by mohl chtít ten pán nabízet. Chápu, že někomu může to cikcak ježdění vadit, ale na druhou stranu, berme to tak, že lodní doprava je na přehradě záležitostí pro výletníky, kteří nikam moc obvykle nespěchají. Naopak, za pěkného počasí si jízdu užívám, protože vyhlídky z lodě jsou fajn:-)

+6/0
1.2.2013 21:56

O36n48d29ř58e34j 42K30e20b10e47r22l49e 8665656765353

které kratší tray? Bystrc-U Kotvy-Veveří...vyzobávač rozinek :-D

+8/0
2.2.2013 0:48







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.