- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Lodě s naftovými motory na přehradě stejně jsou.Ať Dopravní podnik nelže! Plaví se tam policajti, záchranáři i doprovody závodních veslic!!!!!!
Ze se Brno brání konkurenci chápu, Nedělal bych to jinak
A že rozhodli , že smradlavej diesel na Prygl nepatří, to kvituji a souhlasím.
Ale stejně ty staré lodě byly hezčí, měli duši a xicht....
Ty nové už jsou jen běžným seriovym výrobkem, ničím zvláštní a všechny stejné
přesně tak ! Nové lodě by se možná hodily jako pomalé vodní autobusy na kanály do Nizozemí, ale jako výletní lodě nestojí za nic. V uzavřené spodní kabině nemá turista ten správný kontakt s okolím a vším, co se na vodě a kolem děje. I na horách v zimě jezdí otevřené vagóny, aby byl co nejtěsnější kontakt s přírodou a tady se to vše odbourává.
Když mohou jezdit na eletriku lodě DPMB, tak by klidně mohly jezdit i lodě jiného přepravce. Jsou tiché, ekologické, nejsou zbytečně rychlé - nedělají velké vlny a na tak malé vodní ploše jsou tím pádem mnohem bezpečnější vzhledem k ostatním plavidlům a plavcům.
Jen jsem zvědav, kde by ty další lodě stavěly. Mola a přístaviště jsou majetkem DPMB. Nebo tam vybudují další zastávky (až bude celá přehrada jedno velké molo)?
Je potřeba pustit "svobodně" všude pány podnikatele a pak to dopadne jako na dálnicích po masovém nájezdu kamionů. Hlavně na přehradu pustit vodní skůtry, které vlastní většinou frajeři podnikatelů.
Myslím, že je nad slunce jasné, že by mohlo dojít k tragédii obecní pastviny. Jinak teda nechápu, jaké kratší trasy by mohl chtít ten pán nabízet. Chápu, že někomu může to cikcak ježdění vadit, ale na druhou stranu, berme to tak, že lodní doprava je na přehradě záležitostí pro výletníky, kteří nikam moc obvykle nespěchají. Naopak, za pěkného počasí si jízdu užívám, protože vyhlídky z lodě jsou fajn