Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Brno vyhodnotí změny v MHD, problémy chce řešit drobnými úpravami

Hromadná doprava v Brně prošla na začátku roku velkými změnami. Řada lidí je kritizuje, návratu do původního stavu se však dočkají jen těžko. Město si nyní stav dopravy nechává vyhodnotit a doufá, že všechny případné problémy vyřeší drobné úpravy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P48a42v84e69l 38O23d50r56a69z12i23l 6934559857610

Hlavně že se nesáhlo na interval d-4, která jezdí do další chudinské čtvrti, tentokrát Masaryčky.

0/0
19.3.2013 12:16

P90a11v84e58l 36O60d37r28a97z46i84l 6454959307120

Pan ředitel Havránek určitě denně jezdí přes celý Brno šalinou sem a tam, takže může komfort cestování vyhodnotit.

0/0
19.3.2013 12:11

P67a80v92e94l 72O23d39r93a64z68i29l 6574209197670

No ano, přímé zpojení z chudinského blekfíldu je opravdu na pochvalu, zrušení řady jiných přímých spojení je pak zase na ránu, tak už to chodí.

0/0
19.3.2013 12:10

T24o49m26a97s 18N45o60v12o61t87n87y 3141666718919

Největší hloupost je to zrušení 51čky ze Žlutého kopce přímo na Úzkou/Zvonařku. To se jim fakt povedlo nutit lidi co jedou z/do MOÚ ještě přestupovat.

Pokud chce město šetřit, ať přestaně stavět kraviny typu Joštova žirafa, wc za tři mega nebo kukaň na české, za jejíž cenu by normální člověk postal barák a ještě by mu zbylo..

+1/−1
15.3.2013 14:14

Z37d15e60ň49k10a 55V23e62s90e88l77á 8709895937660

Jo, ze všech částí města se lidi dostanou do centra s max. 1 přestupem... Ale že se kus cesty mačkají jako sardinky (ranní špičky z Bystrce minimálně na Přístaviště, ne-li až na Komín + odpolední špičky v úseku Přístaviště - Ečerka), nebo že dostat se po 18. hodině do centra bez objížďky přes Mendlák taky není zrovna snadné, to je už nezajímá. ;-€ Nemluvě o tom, že jedenáctka bývá dopoledne v obou směrech mezi Přístavištěm a Komínem poloprázdná, o busu 54 z Přístaviště minimálně na Ondrouškovu, ne-li až na Ečerku, radši ani nemluvit - když jedou 3 lidi, tak je to moc. Rv

+2/−2
15.3.2013 10:09

A40l78e18n87a 77R70i94s78o32v92á 4326290899435

Průzkum? Vyhodnocení? Někdo se vás někoho na něco kolem MHD ptal? Na základě čeho se bude co vyhodnocovat? Audit jsou vyhozený prachy. Stačilo by, kdyby zaměstnanci MHD povinně jezdili do práce a z práce městskou dopravou. Ve 35 více lidí? Vždyť má úplně jinou trasu než 51, jak se tohle dá srovnávat? Navíc na autobusy mimo Brno, které jezdí z Úzké, se z Mendláku nedostanete přímo a probíhat dvakrát denně Vaňkovkou nebo někde po Trnité, není asi taky žádné terno. Zrušení přímých linek, třeba již zmíněná 45, je fakt nesmyslné.

A proč se v zimě ve vozidlech MHD netopí? Ať v nových, tak ve starých...a těch starých jezdí nějak víc, jsou snad více mrazuvzdorné? Řidič má svoji vytopenou zaprděnou kabinu a víc ho nezajímá?

Ale musím pochválit pana řidiče 1, že tento týden ráno napomenul partu opilých a řvoucích zahraničních studentů vracejících se z flámu, aby se chovali slušně, že jinak si vystoupí. Opravdu tleskám! A předevčírem odpoledne v 9, když musel řidič na Křenové prudce zabrzdit, tak prošel vozidlo a ptal se jestli jsme všichni v pořádku a nikomu se nic nestalo.

+4/−1
15.3.2013 7:47

T83o35m34a37s 92N76o91v52o58t69n67y 3671356638169

Asi mají zase nastaveno hodnocení spotřeby, tak se prostě netopí, jinak řidič nedostane prémie.

0/−1
15.3.2013 14:16

R29a67d88i22m 66Z31e56h35e57r 3834240663191

Naše brněnská MHD, to není dopravce, ale diagnóza.

+4/−2
15.3.2013 1:20

L80u26d16ě32k 92M71u57s14e51l46í61k 3106899

Nechá si udělat audit za miliony ,ušetří tisíce

+3/−1
14.3.2013 19:24

L48u36k58a27s 20N12e69m25e25c 7739640402774

totalni demence je na nadru zastavka 8 a 9 ... koukam na tabule, vidim, ze driv pojede 9 ... prejdu tam a za chvili jede 8 ... 9 nikde ... jdu zpatky na 8 a ta ujede  ... jdu teda zpatky na 9 kde na tabuli zbyva 1 minuta ... najednou blikaji *** a 9 z tabule zmizi ... lidi koukaji jak blazni ... tak jdou zase na 8 a v tom prijizdi 9 ....... ano pane rediteli, zrejme jsme uplne hloupi a ty zmeny jsme spatne pochopili

0/−1
14.3.2013 18:50
Foto

R75a62d77o98m78í18r 62C34e42r77e52m60u45g42a 4900583242252

Jezděte autem, pak se Vám to stát nemůže.

+2/−8
14.3.2013 20:00

K52r59i65s41t18ý97n98a 65Ř13i63č49á65n11k42o66v62á 9937811510732

ale zase se Vam stane, ze utratite x krat vic penez a dostanete se do x krat vetsiho poctu zacp

+2/−2
15.3.2013 11:58

T46o81m91a37s 23N92o80v73o58t65n37y 3331656588499

Není až tak pravda. Autem jsem téměř vždy rychlejší než MHD a pokud člověk zná město, tak ty zácpy nejsou až tak hrozné, pokud tedy zrovna nemusí jet ve špičce přes Koliště směrem na Zvonařku, ale i to se dá vzít jinudy. Peněz zase tolik víc neutratím, auto mám stejně a navíc ušetřím oproti jízdenkám, protože autem je to prostě rychlejší. Ale jsem rád za MHD, aspoň je na silnicích ještě jakžtakž volno, takže kdo může, ať jezdí MHD, schvaluju to ;-)

+1/−2
15.3.2013 14:20

P87a27t19r31i68k 10S79v52o58b70o92d22a 3519281776795

šak neboj, my ti to brzo zavřem :)

0/0
18.3.2013 21:37

Z96d76e72ň50k15a 77V73e14s94e14l27á 8909535967220

Asi su blbá, ale 8 a 9 snad mají poměrně dost odlišné trasy, pominu-li těch 5 zastávek (hlavák - Geislerova), kam navíc ještě jezdí 12... Takže nějak tento Váš nářek tady nechápu...

+2/0
15.3.2013 9:55

A41l44e82n27a 73R76i71s29o14v45á 4116480779525

Jemu šlo asi o 8 a 9 a odjezd z hlavního nádraží, líp se mu asi hodí jet k Dělňáku na Jamborce a pak dál do Líšně autobusem? Jinak to nechápu teda i já.

12 za viaduktem jede doprava...směr Komárov.

Směrem k přehradě nemá cenu moc co vyhodnocovat mimo sezonu. Když je to narvané a jinde nevyužité, teplo a migrace lidí k vodě předvede ještě horší variantu;-)

0/0
15.3.2013 10:53

Z10d68e32ň39k86a 57V36e88s84e97l82á 8499445277730

Jo vlastně, 12 odbočuje... 

Směrem k přehradě má cenu vyhodnocovat i mimo sezónu, hlavně v ranní a odpolední špičce, protože Bystrc je obrovský sídliště + když se k němu přičtou ještě Kamechy, tak je to na zbláznění i bez davů mířících k vodě...

0/0
15.3.2013 13:47

T95o61m60a14s 72N80o80v16o45t60n15y 3301146528469

Zase na druhou stranu, když si někdo koupí byt na Kamechách, tak moc dobře ví v jakém stavu tím směrem MHD je, tak ať si pak nestěžuje že je přeplněná - to je logický stav, který snad každého napadne.

+1/−1
15.3.2013 14:22

Z68d75e35ň35k51a 13V58e68s24e20l64á 8149555967280

A co asi tak mají dělat ty stovky lidí, co v horní části Bystrce bydlí třeba už desítky let? Ti snad mají pro změnu byt prodat, protože se město rozhodlo, že trojka bude končit na Rakovecké a ať se pak lidi v jedničce změní třeba na sardinky?! 8-o

+1/−1
15.3.2013 14:38

B90a36r37b12o39r49a 49K87l73u78s29á87k26o93v36á 9510161838422

Aha, tak kvalita spojení se od loňska nezměnila, tak to šéf DPMB opravdu pobavil: jezdím z Líšně na Lesnou a po zrušení 45 je to katastrofa. Místo 20-ti minut jezdím i 40, přesedám, autobusy 78 i 44 jezdí zásadně se zpožděním a nacpaný. Fakt kvalitka, těším se až zase zdraží jízdný. Pan ředitel jistě jezdí také MHD, když to tak fundovaně může říct, že?Rv

+8/−2
14.3.2013 17:06

P61e24t73r 19V90e31s91e13l91ý 2899628263756

Ostrava se přidává, místo 40 minut jezdím 55, a to jedním směrem. A to musím 15 minut na autobus pěšky místo původních 4 minut na tramvaj anebo  jezdit lokalkou 80 minut. Ale změna i u nás přinesla jen samá pozitiva.

+3/0
14.3.2013 18:24

K60a47m42i24l92a 76K49o16d28e36š47o61v71á 1834705526301

Obávám se, že nikdo netvrdil, že by ty změny přinesly nějaké pozitiva, kvůli tomu změny dělány nebyly, ale kvůli tomu, že bylo nutno ušetřit, tudíž je logické, že změny tras, snížení počtu spojů apod. nejsou pro cestující pozitivní, pro městskou kasu zjevně ano, mně osobně změny nevadí, co potřebuji, tak jezdí, chápu, že na řadě míst to dělá problémy, ale prostě nejsou peníze, tak  DPMB musí počítat jen s těmi penězi které má, resp. dostane ...

+1/0
15.3.2013 8:51

T83o22m96a70s 64N66o76v62o27t21n17y 3561456948829

Jenže jednak se zdaleka tolik neušetří a jedna když půjdou tímto stylem, tak jim nakonec tím MHD nebude skoro nikdo jezdit, protože bude nepoužitelná a dražší (drahá je už dost).

+1/−1
15.3.2013 14:24

P26a13v21e64l 55O92d37r23a16z91i55l 6944479717390

Tak to jsem si myslel, že opravdu nikdo nevěří tom, krom Kotziana, že tyhle masivní změny jsou kvůli úspoře 50 milionů korun, což je 1,3% rozpočtu, nebo jedna nová šalina.

0/0
19.3.2013 12:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.