Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Převrácený kamion na tři hodiny zastavil dálnici D1 ve směru na Brno

Provoz na dálnici D1 zkomplikovala v sobotu v podvečer nehoda srbského kamionu před Brnem u Ostrovačic. Ve směru na Brno byla dálnice od 19 hodin do 22 hodin uzavřená. Kamion se převrátil na bok, nehoda se obešla bez zranění, uvedla policejní mluvčí Andrea Straková.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

E10v23z55e44n 38S19o31u52k67u27p 1587754956728

I takové věci se stávají....

0/0
21.4.2013 17:12

P97a63v86e55l 93C78h32a41l72u67p33a 2191786715761

Byl bych pro významné omezení kamionové dopravy. Aby se prostě nevyplatila - a tranzity se řešily vlakem.

+11/−8
20.4.2013 20:08

M92i73l17a62n 50K32r93á80l 8143688171111

velice nelogické...

+8/−6
20.4.2013 20:17

J15i21ř81í 96J94e41l57í19n56e68k 1804510941786

možná jen trochu nelogické, ale na mašich silnicích skoro nutné

+4/−7
20.4.2013 20:19

P68e49t86r 21N28e39s59v74a73d53b51a 2224545506139

Očividně vůbec nechápete o čem tady píšete. Máte dojem že koleje vedou všude? Například do skladových hal? Víte o kolik by zdražilo zboží kdyby se cestou k zákazníkovi muselo několikrát přeložit? Doprava výhradně po kolejích je nereálná. Rv

+9/−4
20.4.2013 20:38

J82i82ř85í 86J76e26l29í90n70e37k 1774310621306

železniční síť je u nás hustá, jedna vlaková souprava nahradí minimálně 70 kamionů, to by se ulevilo dost silnicím zdevatovaných kamiony, 75% klidně může na koleje.

+6/−6
20.4.2013 21:01

P33e91t64r 67N71e63s53v92a92d49b76a 2514405476389

Klidně? Určitě ne spíš vůbec. Víte vůbec proč se doprava po železnici nevyužívá tak jak by jste si přál? Například domácí Škodovka, koleje vedou až do fabriky a přesto se jim vyplatí auta vozit na kamionech, to samé platí o dopravě dílů od subdodavatelů. Železniční doprava je tak drahá že je nepoužitelnáRv

+8/−2
20.4.2013 21:08

B54l81a85ž16e15j 72M85o93t64y27č61k48a 8587257825490

v tom případe je třeba zdražit mýto;-)

+4/−6
20.4.2013 22:26

P18e95t53r 49N60e86s54v82a86d59b88a 2894455196359

A tím i veškeré zboží. Super nápadRv!!

+4/−2
20.4.2013 23:29

J84i81ř61í 26S55v91o24b57o57d47n96í10k 5499192253946

MOTYČKA.Vy budete na slovo vzatý odborník.Pak budete brečet,že bude rohlík za 10 kč.

0/0
21.4.2013 8:47

T77o19m98á68š 54K86u96c76h67a36ř 3127291548831

Kdo by postavil skladové haly daleko od kolejí??

+2/0
20.4.2013 22:16

P95e57t54r 90N75e65s95v98a37d57b92a 2474955126639

V dnešní době každý;-) Například sklady v Průhonicích jsou od nejbližší tratě cca 8 km. To samé dalších mnoho skladových prostor kolem Prahy a také v jiných městech. Naopak se staví co nejblíž dálnic.

+3/−1
20.4.2013 23:27

T85o14m73á71š 63K21u79c45h49a79ř 3977841848571

To je ovšem neprozíravé. ;-)

+1/−1
21.4.2013 1:50

P28e88t94r 12N72e51s48v55a58d42b58a 2974775816519

Naopak. Vlak nedojede všude. Například do nákupních center, meziskladů odkud se zase rozváží k cílovým zákazníkům. Každá překládka zvyšuje cenu dopravy a tím pádem i přepravovaného zboží. Vlakem se dnes vozí max. uhlí a dřevo.

0/0
21.4.2013 13:28

B75l16a89ž93e23j 80M31o38t57y90č72k25a 8217147215770

ještě v devadesátých letech vedly do každé haly, já nestojím o haly na polích, všude samej kruháč, rozbitý silnice a ucpaný dálnice.

+3/−3
20.4.2013 22:25

P79e21t50r 18N68e97s45v32a59d24b40a 2554415226659

O co Vy stojíte je každému úplně jedno chápete?

+4/−3
20.4.2013 23:28

L42u97k93á73š 72O18m89á71č76k96a 5591464211106

Mluv za sebe.

0/0
21.4.2013 8:33

P36e36t50r 46N64e78s86v36a73d81b77a 2704665436979

Copak není ti po chuti že jsi zůstal se svým názorem sám?

0/0
21.4.2013 13:30

T50o74m96á45š 35B39u26r27ý40š47e68k 2886485733203

Jinde to funguje tak proč ne u nás ???

+3/−3
20.4.2013 20:31

M18i60l33a32n 33K86r89á19l 8753438771161

Kde to funguje? Pokud myslíte přes  Švýcarsko (COMO-FREIBURG) tak to je soukromá vlečka a jestli to využívá 1% dopravců tak je to moc, pokud myslíte nějakou jinou trasu která funguje rád bych aby jste mi jí prozradil, díky

+6/0
20.4.2013 20:39

P34e21t95r 11N50e56s72v35a31d62b11a 2854695196199

Podle počtu nehod kamiony vs. osobní auta s přihlédnutím na počet ujetých kilometrů za rok by se měla omezit spíš ta osobní doprava než nákladní:-/.

+4/−2
20.4.2013 20:39

J20i97ř94í 88J48e61l62í73n26e47k 1434200211606

-a co takto, jedou dva kamiony za sebou na dálnici, jeden z ničeho nic bez blinkru začne předjíždět, v levym pruhu osobák zabrzí a druhej mu zmačká kufr, měl dodržovat bezpečnou vzdálenost, ale hlavní vinu nese kanioňák

-kolik silnic poničí přetížené kamiony (vyjeté koleje, utržené krajnice, ..), na kterých pak z té příčiny bourají osobáky

+5/−2
20.4.2013 21:11

P65e30t11r 56N32e90s15v43a46d27b42a 2754475886559

A co takto. Jedou dvě osobní auta které se ženou po okrsce vysoce přes limit, jedno předjíždí druhé a ohrozí nákladní auto jehož řidič se ve snaze vyhnout dostane mimo vozovku. Vyjete koleje nejsou problémem kamionů, ale nekvalitní práce stavbařů silnic. Směrem na západ žádné vyjete koleje nejsou a jezdí ta ty samé kamiony jako u nás:-/;-D  Řidič který se vybourá a svádí to mimo jiné na vyjeté koleje by měl vrátit řidičák a chodit pěšky.

+9/−2
20.4.2013 21:19

J59i46n62d23ř76i78c20h 80Š54k39o54p71e47k 4785631160465

vyjeté koleje jsou z větší části problémem dopravců, z menší jdou na vrub podloží. V zahraničí koleje nejsou, protože 1) tranzit je veden po silnicích, které jsou na to stavěné 2) řidič si nedovolí vyjet s přetíženou soupravou jako u nás

+4/−2
20.4.2013 21:30

M60i74l65a41n 98K38r47á28l 8143758611761

Jak si řidič sám zváží soupravu když si to tam nedovolí? To jsou novinky8-o

+4/−1
20.4.2013 21:40

J55i71ř23í 73J27e65l10í80n95e43k 1804540491566

možná si ji sám neumí zvážit a všude váhy nejsou, ale snad dostane ke zboží co veze papíry a hmotnost by si z toho mohl spočítat, anebo by měla být uvedená, ale to ne, naložit co nejvíc a jet.

+2/−3
20.4.2013 21:50

B27l77a29ž66e64j 81M20o95t24y72č32k24a 8607187255940

řidič kamionu neumí počítat

+2/−4
20.4.2013 22:28

P71e13t57r 13N97e66s40v97a30d23b63a 2354495276939

Řidič kamionu je zaměstnanec jako každý jiný. A málokterý zaměstnanec který chce práci si bude klást podmínky. :-P

+4/−1
20.4.2013 23:30

T20o90m51á21š 68K97u47c21h79a65ř 3597561508501

Hlavně, že si u nás umíme vše vysvětlit. :-P

+3/0
21.4.2013 1:52

P13e15t90r 65N10e70s77v96a45d58b59a 2474305456509

Otevřete oči a probuďte se. TO JE REALITA!

0/0
21.4.2013 13:29

P27e84t55r 96N78e22s32v18a95d55b96a 2344915776469

Jasně. Tak že kamiony které  k nám přijedou z Německa jsou přetížené až u nás;-D Že by silnější gravitace;-D. V Německu nevidíte vyjeté koleje ani na silnici druhé třídy kdežto u nás to není problém ani na silnicích první třídy, dálnicích. Jediný problém je kvalita silnic nic jiného.

+8/0
20.4.2013 21:43

J48i19ř89í 57J26e17l71í68n49e55k 1264230551916

směrem na západ a jih nejezdí přetížené kamiony, které ty koleje vyjedou.

Okrsky nejsou dělané na kamiony, tam by neměli jezdit vůbec

+4/0
20.4.2013 21:46

P60e31t76r 11N69e62s79v13a59d71b37a 2804955946199

Příjde vám úsek Olomouc - Přerov jako okrska? Mě ani ne a koleje tam jsou luxusní. A to nemluvím o dalších úsecích kde nákladní auta jezdí o desetiletí.Člověk by čekal že se při opravách těchto silnic přihlédne k tomu že tam nákladní auta jezdí a ejhle ani ne půl roku po opravě jsou tam koleje zase:-/. Celnici kteří pracovali ne jen na Rozvadově by vám řekli kolik přetížených kamionů přijelo ze západu a přitom tam znají koleje pouze na železnicích....:-P

+5/0
20.4.2013 21:58

J13i46ř85í 28S97v20o49b56o72d28n43í54k 5259162513616

A mléko a rohlíky Vám taky budou vozit vlakem?Uvědomte si pane CHATARICEK,že vlakem to zboží cestuje mnohonásobně déle.

+1/0
21.4.2013 8:45

E97v76z25e45n 34S29o32u31k25u66p 1447594286298

Jenže se zboží musí naložit na kamiony odvézt na nádraží, tam vyložit, poté naložit do vagonů a pak se to musí znovu vyložit a pak zase naložit na kamiony a rozvést.... no nevím...nejsem logistik....:-/

0/0
21.4.2013 17:17







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.