Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Převrácený kamion na tři hodiny zastavil dálnici D1 ve směru na Brno

Provoz na dálnici D1 zkomplikovala v sobotu v podvečer nehoda srbského kamionu před Brnem u Ostrovačic. Ve směru na Brno byla dálnice od 19 hodin do 22 hodin uzavřená. Kamion se převrátil na bok, nehoda se obešla bez zranění, uvedla policejní mluvčí Andrea Straková.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

E44v68z82e23n 57S62o66u14k30u62p 1517174856978

I takové věci se stávají....

0/0
21.4.2013 17:12

P81a39v47e83l 30C91h78a97l49u37p37a 2631876325831

Byl bych pro významné omezení kamionové dopravy. Aby se prostě nevyplatila - a tranzity se řešily vlakem.

+11/−8
20.4.2013 20:08

M74i43l20a65n 16K56r28á45l 8833128731611

velice nelogické...

+8/−6
20.4.2013 20:17

J15i19ř76í 71J70e19l24í14n58e50k 1294360811546

možná jen trochu nelogické, ale na mašich silnicích skoro nutné

+4/−7
20.4.2013 20:19

P64e70t43r 85N29e98s78v81a45d87b18a 2964305906359

Očividně vůbec nechápete o čem tady píšete. Máte dojem že koleje vedou všude? Například do skladových hal? Víte o kolik by zdražilo zboží kdyby se cestou k zákazníkovi muselo několikrát přeložit? Doprava výhradně po kolejích je nereálná. Rv

+9/−4
20.4.2013 20:38

J12i98ř28í 27J26e92l40í59n65e91k 1784170791256

železniční síť je u nás hustá, jedna vlaková souprava nahradí minimálně 70 kamionů, to by se ulevilo dost silnicím zdevatovaných kamiony, 75% klidně může na koleje.

+6/−6
20.4.2013 21:01

P92e90t38r 34N11e62s74v50a26d53b62a 2364365406829

Klidně? Určitě ne spíš vůbec. Víte vůbec proč se doprava po železnici nevyužívá tak jak by jste si přál? Například domácí Škodovka, koleje vedou až do fabriky a přesto se jim vyplatí auta vozit na kamionech, to samé platí o dopravě dílů od subdodavatelů. Železniční doprava je tak drahá že je nepoužitelnáRv

+8/−2
20.4.2013 21:08

B62l21a92ž22e33j 38M26o37t63y36č48k76a 8127357635160

v tom případe je třeba zdražit mýto;-)

+4/−6
20.4.2013 22:26

P98e73t65r 72N24e16s90v66a33d58b36a 2574115736629

A tím i veškeré zboží. Super nápadRv!!

+4/−2
20.4.2013 23:29

J66i13ř28í 81S39v66o23b67o91d63n73í11k 5709742243976

MOTYČKA.Vy budete na slovo vzatý odborník.Pak budete brečet,že bude rohlík za 10 kč.

0/0
21.4.2013 8:47

T48o90m89á56š 36K62u74c20h47a15ř 3127541988791

Kdo by postavil skladové haly daleko od kolejí??

+2/0
20.4.2013 22:16

P89e78t61r 62N84e20s98v16a80d75b42a 2594975796609

V dnešní době každý;-) Například sklady v Průhonicích jsou od nejbližší tratě cca 8 km. To samé dalších mnoho skladových prostor kolem Prahy a také v jiných městech. Naopak se staví co nejblíž dálnic.

+3/−1
20.4.2013 23:27

T41o89m95á58š 44K38u19c20h82a15ř 3397491538701

To je ovšem neprozíravé. ;-)

+1/−1
21.4.2013 1:50

P91e60t21r 22N92e83s83v31a18d21b38a 2864485836189

Naopak. Vlak nedojede všude. Například do nákupních center, meziskladů odkud se zase rozváží k cílovým zákazníkům. Každá překládka zvyšuje cenu dopravy a tím pádem i přepravovaného zboží. Vlakem se dnes vozí max. uhlí a dřevo.

0/0
21.4.2013 13:28

B80l93a13ž76e39j 85M72o22t58y49č44k60a 8697507785780

ještě v devadesátých letech vedly do každé haly, já nestojím o haly na polích, všude samej kruháč, rozbitý silnice a ucpaný dálnice.

+3/−3
20.4.2013 22:25

P79e58t61r 20N83e80s47v84a86d75b57a 2674865476159

O co Vy stojíte je každému úplně jedno chápete?

+4/−3
20.4.2013 23:28

L50u69k36á74š 34O45m46á76č40k15a 5871984631526

Mluv za sebe.

0/0
21.4.2013 8:33

P48e32t60r 67N42e58s17v88a31d97b95a 2224645906519

Copak není ti po chuti že jsi zůstal se svým názorem sám?

0/0
21.4.2013 13:30

T20o25m53á70š 11B39u20r98ý24š13e54k 2436225843783

Jinde to funguje tak proč ne u nás ???

+3/−3
20.4.2013 20:31

M77i92l48a31n 43K37r35á16l 8293158561431

Kde to funguje? Pokud myslíte přes  Švýcarsko (COMO-FREIBURG) tak to je soukromá vlečka a jestli to využívá 1% dopravců tak je to moc, pokud myslíte nějakou jinou trasu která funguje rád bych aby jste mi jí prozradil, díky

+6/0
20.4.2013 20:39

P80e14t76r 37N32e81s85v87a94d71b54a 2914515196229

Podle počtu nehod kamiony vs. osobní auta s přihlédnutím na počet ujetých kilometrů za rok by se měla omezit spíš ta osobní doprava než nákladní:-/.

+4/−2
20.4.2013 20:39

J61i52ř38í 14J72e76l46í28n28e29k 1254680181826

-a co takto, jedou dva kamiony za sebou na dálnici, jeden z ničeho nic bez blinkru začne předjíždět, v levym pruhu osobák zabrzí a druhej mu zmačká kufr, měl dodržovat bezpečnou vzdálenost, ale hlavní vinu nese kanioňák

-kolik silnic poničí přetížené kamiony (vyjeté koleje, utržené krajnice, ..), na kterých pak z té příčiny bourají osobáky

+5/−2
20.4.2013 21:11

P89e47t51r 95N81e76s28v20a36d26b20a 2404985896819

A co takto. Jedou dvě osobní auta které se ženou po okrsce vysoce přes limit, jedno předjíždí druhé a ohrozí nákladní auto jehož řidič se ve snaze vyhnout dostane mimo vozovku. Vyjete koleje nejsou problémem kamionů, ale nekvalitní práce stavbařů silnic. Směrem na západ žádné vyjete koleje nejsou a jezdí ta ty samé kamiony jako u nás:-/;-D  Řidič který se vybourá a svádí to mimo jiné na vyjeté koleje by měl vrátit řidičák a chodit pěšky.

+9/−2
20.4.2013 21:19

J30i93n39d91ř27i23c54h 75Š75k52o69p13e66k 4575191130655

vyjeté koleje jsou z větší části problémem dopravců, z menší jdou na vrub podloží. V zahraničí koleje nejsou, protože 1) tranzit je veden po silnicích, které jsou na to stavěné 2) řidič si nedovolí vyjet s přetíženou soupravou jako u nás

+4/−2
20.4.2013 21:30

M26i79l22a81n 17K49r54á37l 8453428421121

Jak si řidič sám zváží soupravu když si to tam nedovolí? To jsou novinky8-o

+4/−1
20.4.2013 21:40

J86i62ř45í 46J38e45l98í31n39e25k 1644750911756

možná si ji sám neumí zvážit a všude váhy nejsou, ale snad dostane ke zboží co veze papíry a hmotnost by si z toho mohl spočítat, anebo by měla být uvedená, ale to ne, naložit co nejvíc a jet.

+2/−3
20.4.2013 21:50

B30l39a16ž24e52j 77M17o17t73y81č19k69a 8477867895470

řidič kamionu neumí počítat

+2/−4
20.4.2013 22:28

P89e76t21r 42N73e64s16v66a29d29b72a 2144445866649

Řidič kamionu je zaměstnanec jako každý jiný. A málokterý zaměstnanec který chce práci si bude klást podmínky. :-P

+4/−1
20.4.2013 23:30

T56o15m24á72š 34K96u38c28h89a33ř 3797551718641

Hlavně, že si u nás umíme vše vysvětlit. :-P

+3/0
21.4.2013 1:52

P28e74t60r 43N49e76s74v97a80d43b55a 2734985566329

Otevřete oči a probuďte se. TO JE REALITA!

0/0
21.4.2013 13:29

P58e43t13r 38N94e54s22v41a71d26b23a 2914485926519

Jasně. Tak že kamiony které  k nám přijedou z Německa jsou přetížené až u nás;-D Že by silnější gravitace;-D. V Německu nevidíte vyjeté koleje ani na silnici druhé třídy kdežto u nás to není problém ani na silnicích první třídy, dálnicích. Jediný problém je kvalita silnic nic jiného.

+8/0
20.4.2013 21:43

J50i84ř60í 94J64e10l96í52n10e47k 1864810161436

směrem na západ a jih nejezdí přetížené kamiony, které ty koleje vyjedou.

Okrsky nejsou dělané na kamiony, tam by neměli jezdit vůbec

+4/0
20.4.2013 21:46

P39e77t33r 38N70e66s74v46a52d42b68a 2734625296709

Příjde vám úsek Olomouc - Přerov jako okrska? Mě ani ne a koleje tam jsou luxusní. A to nemluvím o dalších úsecích kde nákladní auta jezdí o desetiletí.Člověk by čekal že se při opravách těchto silnic přihlédne k tomu že tam nákladní auta jezdí a ejhle ani ne půl roku po opravě jsou tam koleje zase:-/. Celnici kteří pracovali ne jen na Rozvadově by vám řekli kolik přetížených kamionů přijelo ze západu a přitom tam znají koleje pouze na železnicích....:-P

+5/0
20.4.2013 21:58

J32i63ř81í 59S86v90o15b88o48d61n66í57k 5459592383576

A mléko a rohlíky Vám taky budou vozit vlakem?Uvědomte si pane CHATARICEK,že vlakem to zboží cestuje mnohonásobně déle.

+1/0
21.4.2013 8:45

E66v39z34e38n 86S44o68u20k32u84p 1747474186628

Jenže se zboží musí naložit na kamiony odvézt na nádraží, tam vyložit, poté naložit do vagonů a pak se to musí znovu vyložit a pak zase naložit na kamiony a rozvést.... no nevím...nejsem logistik....:-/

0/0
21.4.2013 17:17







Najdete na iDNES.cz