- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pan Kotzian podává poněkud zkreslené informace. Linka na letiště by se samozřejmě vešla, jenže je potřeba říct, že by pak trochu utrpěla taxi lobby.
Do Německa neletí nic ... ne všichni se potřebují do Zlína trmácet z Vídně autem. Nejsem si ovšem jist, jak aktivně brněnské letiště shání nějaké společnosti, které by tam létaly...
Spojení brněnského letiště s centrem města je poměrně dobré, autobus jede nějakých 20 minut, což si myslím, že je super čas. Například pokud porovnám s Bratislavou, kde jsem skutečně z nádraží na letiště jel snad dvojnásobný čas, je Brno naprosto v pořádku. Spíš je problém, že lidé u nás stále nejsou zvyklí na cestování letadlem, a proto byly některé méně atraktivní linky poloprázdné a je to škoda. Jinak článek mi připadá tak trochu jako reklama na bratislavské letiště, které je opravdu pěkné, stálo je to hodně peněz, to je pravda, ale nebýt Ryanairu, prakticky by tam nebyl provoz. Krachy Skyeurope a Air Slovkia byly jistě velkou čárou přes rozpočet
Ja mam nejradeji ostravske letiste.
Kotzian zase kecá nesmysly. Mají naplánovou novou zastávku (v ÚP a začínají vykupovat pozemky, takže ofiko!), zhruba urostřed mezi letištní halou a Šlapanicema*. To až se bude rekonstruovat trať Blažovice - Případné Odsunuté nádraží. Že by to šlo i tudy**, to je ignorováno, ale v 90. letech to byla regulérní varianta, i s novou zasávkou v Komárově a přespupem na prodlouženou dvanáctku.
Pak je tady druhá věcička: Na to letiště by mohla jezdit Regionova linky S1, která končí na nádraží ve Slatině, pokud by se v 49°9'46.673"N, 16°41'25.184"E zřídila výbka na vlečkovou kolej. Takže odborník (teda spíš brzdový odporník) na dopravu zase lže jak soudruh Notovný před měnovou reformou.
*) Aby byla nepoužitelná pro obě destinace, asi: 49°9'20.084"N, 16°42'38.911"E
**) http://www.mapy.cz/s/7wxI První úsečka kopíruje současný návrh přestavby, poslední dvě úsečky po napojení na stávající trať v hloubeném tunelu.
Před měnovou reformou lhal Zápotocký.
To je dobrý: "Z letiště do centra za čtyři minuty", jó ale ne do centra, ale na odkloněný nádraží. A odtamaď pak půl hoďky pěšky, do toho centra.
Jen mě mrzí, že v z Brna se nelétá do Říma (v loni ještě ano) a do dalších měst. Jako například Paříže, či Alicante. A velice by mne potěšilo, jak se psalo v článku, že by to z Brna létalo do Frankfurtu. Nevím jestli by to bylo vytížené, ale člověk by se dostal kamkoliv by chtěl. A Brno by ještě pár linek uneslo, jenom si myslím že Brněnské letiště pro to téměř nic nedělá
Budu doufat, že přibude ještě víc linek z Brna.
Co Švechat? ... Jezdí tam přímý bus od Grandu.
su z Brna, nelítám moc často, ale pokud jo, tak 70% z Vídně a 30% z Prahy, z Brna eště nikdy
su taky z brna a letěl jsem několikrát do Milána a Londýna. je velká škoda, že odtud nelétá Lufthansa do již zmíněného Frankfurtu nebo Mnichova
pokud Rayena nepustej na ruzyn, pocka si na Vodochody. I pres lite boje odpurcu Vodochod letiste bude, je to otazka 2-3let. Praha je jedine mesto v tomto state, ktera dokaze plnit letadla, vsechy ostatni navrhy jsou jen zbozna prani
je to tak, jakkoliv to zbytek republiky nerad slyší...