- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dnes nemá cenu ten, kdo umí vyrobit,ale ten, kdo umí prodat.
A to je na tom to nejsmutnější...
Nechápu ten argument o "výrobě". Nové firmy (potažmo pracovní místa) vznikají podle poptávky, podnikatelských záměrů, děr na trhu atd. Jestli vám chybí nějaká výroba, máte ideální možnost zbohatnout...
Tady je problém, že oním zákazníkem je firma která něco prodává a ne ten, kdo je telefonem otravován. Je to trochu zvláštní situace. Majitel telefonu by měl mít možnost nevyžádanou reklamu odmítnout.
A výroba žádná, akorát přibude obtěžujících telefonátu.
Přesně tak. Jako by těch call center bylo málo. Už teď např. zákazníkům T-mobilu volají cca 3x měsíčně (dobrá, možná trošku nadsázka, ale i tak volají často)...