- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Umí někdo vysvětlit, proč magistrát nepovolí veřejný provoz autobusu, který má RZ státu, jež je bezmála deset let součástí EU?
Velmi dobrá otázka a už jsem si tuto otázku položil na svém blogu: http://miroslavhruska.blog.idnes.cz/c/352390/Komentar-k-testovani-elektrobusu-v-Brne-aneb-o-byrokracii-uredniku.html Snad se mi podaří získat vyjádření z Ostravy, proč tam to jde...
Nechápu, kdo vidí ekologii v elektřině? Její výroba taky něco stojí a ne málo. Taky se při výrobě zrovna prostředí neušetří a neoddychne si. To nepočítám většinu nevýhod, jako dojezd na nabití 30 km a podobně . Baterky se zřejmě taky vyrábějí z ozónové vrstvy a likvidují se pšouknutím. Hlavně, že budů dotace, co?
navíc se musí udržovat v pohotovosti!!! (tedy že se udržuje stále el. napětí v síti,a tedy neustále vyrábí i když zrovna nenabíjíte a neodebíráte proud ze sítě...) To je další ztráta krom nabíjení kdy za 10h nabíjení mohu jet cca 1-2h a rekuperací dostanu zpět sotva 10% ... Leda bych brzdil do setrvačníku pak, by účinost rekuperace mohla být až 90%, ale několik sekund brždění a tedy jen sekundy chemické reakce v akumulátoru jej příliš nedobijí a už vlbec né ekvavaletní čas fobíjení seodpovídá času črpání energie!)
To mi trochu připomíná scénku se secím strojem
Hm, v Ostravě jezdí elektrobus už nějakou dobu na běžné lince. Je to linka 38, která projíždí přes Radvanice a Bartovice, které jsou znečišťovány (údajně) továrnou Arcelor Mittal (dříve NH a ještě dříve NHKG )
Brzy zkrachují a v Ostravě bude vzdoušek jako v Darkově. Jen nevím kdo Vás bude živit.