- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Navíc do toho slavného centra jede vlakem stejně minimum lidí, většina stejně přestupuje na MHD, takže jim je celkem jedno, jestli přestoupí tam nebo tam. Navíc MHD povede k novému nádraží a je úplně jedno kolik linek to bude, záleží na intervalu. Prostě by se konečně mělo závazně rozhodnou (bez ohledu na tyhle ekoaktivisty, kteří budou stejně blokovat cokoliv i kdyby to bylo dokonalé) a začít buď kompletně rekonstruovat současné nádraží včetně okolí a přednádraží nebo začít stavět nové. Nakonec, jak ukázala výluka a přesun EC a expresů za Zvonařku, žádné extra problémy tím nevznikly, cestování bylo i v těchto nouzových podmínkách ok, tak proč by nefungovalo nové nádraží.
Moderní města nemají nádraží na periferii.
Tesat do kamene: "...To vystihuje přesvědčení sluníček, že všechny hezké domy už byly postaveny, že vše, co je staré, má být památkově chráněno a dotováno ze státních peněz, i když je to hnusné a nepraktické, a vůbec by bylo nejlepší, kdybychom ten růst včetně stavebního trochu úředně zpomalili. Pokud se cokoliv staví, v okolí (ale při větším významu stavby pak i celorepublikově) vznikne ekologická, památkářská, vegetariánská, komunitní, alternativní občanská iniciativa PROTI..." Díky, JXD za trefné zařazení našich sluníček z Nádraží v centru. http://www.reflex.cz/clanek/zpravy/51206/serial-jiriho-x-dolezala-slunickovi-clovickove-1-dil-moc-a-prachy-vitezi-nad-laskou-a-pravdou.html
Vy ještě berete toho huliče vážně?
Jděte do ...s referendem, s nádražím v centru, už je mi z těch rádobyaktivistů nanic, kvůli nim naše republika stojí, či přešlapuje na místě. Nádraží v centru, kde se lidé pletou se šalinama, autobusama autama a ehm fe´tákama, kofolama a bezďákama je opravdu hnus, hnus a ještě jednou hnus. Konečně to odsunte a je pokoj!!!
Hlavně se na ty šalinové ostrůvky lidi už ani nevejdou, co se otevřelo Letmo, tak by to chtělo zakázat průjezd aut směr Nové sady, protože lidi neustále přebíhají k obchodu v zatáčce, což není zrovna bezpečné. Na druhé straně přechod k budově nádraží je kapitola sama pro sebe, tam auta skoro nemají šanci projet. A že šaliny (co pamatuju) ještě nikdy nikoho nesrazily, to je skoro zázrak.
Většině Brňáků je poloha nádraží beztak jedno, protože ho využívají možná párkrát do roka. Směrodatný by byl průzkum mezi cestujícími, kteří nádraží využívají alespoň 2x týdně (= studenti a lidi, co dojíždějí za prací).
Přesně tak
Trochu se bojím, že tito lidé ale spíš nechtějí další přestup a prodloužení cesty, ti, co dojíždějí denně, asi ještě méně.
Na té první fotografii to nádraží ovšem příliš vidět není. To široké kolejiště, které je v popředí není ani stávající ani budoucí nádraží.