- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Cesta přes Mikulov už přece obchvatem je. V žádné těsné blízkosti zámku nebo centra Mikulova se nejezdí. Silnice vede kolem benzinek, nějaké průmyslové zóny, dvou obchodů a jednoho kruháče. Hlavní problém je mezi Mikulovem a Schreckem.
Stačilo by mezi Pohořelicemi a Mikulovem silnici trochu rozšířit, udělat tam čtyři pruhy a cca tři současné křižovatky udělat jako mimoúrovňové. Na dalších x desítek let by to bohatě stačilo a zdržení oproti klasické dálnici by bylo v řádu minut.
Tady těm pseudo-ekologickým organizacím bych doporučil se podívat jak to vypada ve Švýcarsku nebo Rakousku. Kdyby tam byly takové organizace, tak asi silnice skončí na hranicích a dále máme blátivou cestu.
Mám pocit, že jsme hloupý národ, který si to nechá líbít. Ti lidi, kterým projede zbytečně tisíce aut před barákem jsou chudáci, ale brouk má přednost.
Rozdíl u nás a ve zmiňovaných zemích není v ekolozích, ale v tom, že tam stavby (na rozdíl od nás), probíhají v souladu se zákony.
Hop zpět na zem. Na R52 ani R43 nejsou peníze! Nemáme ani na renovace stávajících komunikací a budeme budovat nové?
Dálniční spojení s Rakouskem je jedno z hlavních dopravních témat posledních deseti let
A dalších minimálně dvacet let také bude
Je vidět co za neschopy nám tu v JmK vládne..
Já bych bral, kdyby se teď všichni hádali o R52 nebo přesunu nádraží a mezitím, v tichosti, by konečně byla započata výstavba R43, předem děkuji za splněné přání
Ono kdo tam zná tak ví, že od Brna to není až tak špatné, vede tam normální dvouproudá silnice která je využívaná hlavně v létě.Je tam jen pár omezení na 70 u křižovatek a potom už jen Mikulov. Vetší problém byl na rakouské straně průjezdem městečky ( vesnicemi ), ale těch už tam moc nezbývá, protože budují dálnici směrem k Mikulovu
A ta silnice z Pohořelic až k Novomlýnské nádrži je v podstatě poloviční dálnice - stačí dostavět druhou vedle.
Ekologům nevadí podzemní zásobníky plynu?
"Vedle zásad územního rozvoje ho brzdí také ekologové a občanská sdružení.... Hnutí Děti Země opakovaně požaduje znovu posoudit variantu přes Břeclav." a tak se stavět nebude... Za minulého režimu (který jsem nijak nemiloval) by nikdo ani nehlesl - a bylo by dávno hotovo!
Víte co, posoudí se Břeclav, že by to jako šlo a až by eventuelně došlo na realizaci tak ti stejní ekoteroristi s Patrikem v čele začnou řvát, že přece kolem Břeclavi to nejde, protože bychom to museli vést skrz lužní lesy a navíc je to zbytečné, protože Rakušáci půjdou na Poysdorf - Mikulov.
Hele ministerskej (slušněji to opravdu nejde) co takhle nejdřív získat důvěru nebo uspět ve volbách. Jinak to jsou úplně zbytečný kecy naprosto o ničem. Třeba jako ty s vícepracema na D1
No zrovna v případě R52 (a taky R43) je úplně jedno kdo to zařídí aby se to konečně začalo stavět a dostavělo. To je věc která měla být už dávno.
Za 24 let od revoluce jsme nebyli schopni postavit 22km dálnice. Ostuda!.
Za 24 let se postavilo více než za těch 41.. (a to měli 300km rozestavěných už od hnědosocialistů).