Diskuze

Ministr dopravy v demisi chce stavbu R52 spustit obchvatem Mikulova

Ministr dopravy v demisi Zdeněk Žák chce urychlit výstavbu obchvatu jihomoravského Mikulova. Alespoň o malý kousek by se tak zlepšila propustnost silnice I/52, ze které stát už dlouhá léta plánuje udělat dálnici napojenou do Rakouska.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Cesta přes Mikulov už přece obchvatem je. V žádné těsné blízkosti zámku nebo centra Mikulova se nejezdí. Silnice vede kolem benzinek, nějaké průmyslové zóny, dvou obchodů a jednoho kruháče. Hlavní problém je mezi Mikulovem a Schreckem.

Stačilo by mezi Pohořelicemi a Mikulovem silnici trochu rozšířit, udělat tam čtyři pruhy a cca tři současné křižovatky udělat jako mimoúrovňové. Na dalších x desítek let by to bohatě stačilo a zdržení oproti klasické dálnici by bylo v řádu minut.

0 0
možnosti

Tady těm pseudo-ekologickým organizacím bych doporučil se podívat jak to vypada ve Švýcarsku nebo Rakousku. Kdyby tam byly takové organizace, tak asi silnice skončí na hranicích a dále máme blátivou cestu.

Mám pocit, že jsme hloupý národ, který si to nechá líbít. Ti lidi, kterým projede zbytečně tisíce aut před barákem jsou chudáci, ale brouk má přednost.

4 0
možnosti

Rozdíl u nás a ve zmiňovaných zemích není v ekolozích, ale v tom, že tam stavby (na rozdíl od nás), probíhají v souladu se zákony.

0 0
možnosti

Hop zpět na zem. Na R52 ani R43 nejsou peníze! Nemáme ani na renovace stávajících komunikací a budeme budovat nové? ;-€;-O

0 4
možnosti

Dálniční spojení s Rakouskem je jedno z hlavních dopravních témat posledních deseti let  ;-D;-D;-D  Rv[>-]Rv

2 0
možnosti

A dalších minimálně dvacet let také bude:-/:-P

Je vidět co za neschopy nám tu v JmK vládne..

2 1
možnosti

D18a41n 19D63o79s55t46á68l

9. 9. 2013 19:21

Já bych bral, kdyby se teď všichni hádali o R52 nebo přesunu nádraží a mezitím, v tichosti, by konečně byla započata výstavba R43, předem děkuji za splněné přání :-P

7 2
možnosti

nezbývá než souhlasit

1 1
možnosti

Ono kdo tam zná tak ví, že od Brna to není až tak špatné, vede tam normální dvouproudá silnice která je využívaná hlavně v létě.Je tam jen pár omezení na 70 u křižovatek a potom už jen Mikulov. Vetší problém byl na rakouské straně průjezdem městečky  ( vesnicemi ), ale těch už tam moc nezbývá, protože budují dálnici směrem k Mikulovu

3 0
možnosti

A ta silnice z Pohořelic až k Novomlýnské nádrži je v podstatě poloviční dálnice - stačí dostavět druhou vedle.

0 0
možnosti

Ekologům nevadí podzemní zásobníky plynu?8-o

0 4
možnosti

Co to melete, Vaňharo ?

0 0
možnosti

M56i28l25a28n 87V74i34k

9. 9. 2013 17:38

"Vedle zásad územního rozvoje ho brzdí také ekologové a občanská sdružení....  Hnutí Děti Země opakovaně požaduje znovu posoudit variantu přes Břeclav." ;-O a tak se stavět nebude... Za minulého režimu (který jsem nijak nemiloval) by nikdo ani nehlesl - a bylo by dávno hotovo!

3 3
možnosti

Víte co, posoudí se Břeclav, že by to jako šlo a až by eventuelně došlo na realizaci tak ti stejní ekoteroristi s Patrikem v čele začnou řvát, že přece kolem Břeclavi to nejde, protože bychom to museli vést skrz lužní lesy a navíc je to zbytečné, protože Rakušáci půjdou na Poysdorf - Mikulov.

12 3
možnosti

J15a58n 52K39u29t51m59a36n

9. 9. 2013 17:36

Hele ministerskej (slušněji to opravdu nejde) co takhle nejdřív získat důvěru nebo uspět ve volbách. Jinak to jsou úplně zbytečný kecy naprosto o ničem. Třeba jako ty s vícepracema na D1

1 8
možnosti

No zrovna v případě R52 (a taky R43) je úplně jedno kdo to zařídí aby se to konečně začalo stavět a dostavělo. To je věc která měla být už dávno.

19 1
možnosti

Za 24 let od revoluce jsme nebyli schopni postavit 22km dálnice. Ostuda!.X

9 0
možnosti

Za 24 let se postavilo více než za těch 41.. (a to měli 300km rozestavěných už od hnědosocialistů).

6 0
možnosti