Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Při srážce dvou aut zemřel spolujezdec, svitavská I/43 byla uzavřená

Dopravu na silnici z Brna do Svitav komplikovala ve středu dopoledne smrtelná dopravní nehoda. Kolem čtvrt na osm ráno se nedaleko odbočky na Lysice střetla dvě osobní vozidla.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J60i84ř13í 27D81o22u12b80í45n36e15k 9677728156583

asi dostanu hodně mínusů, ale bohužel auto ovládá řidič, který má možnost ovlivnit nadcházející situace, takže ani dopravní policie ani ekoterotisti...

+3/−3
11.9.2013 10:53

V91l28a66d85i51s73l89a78v 26B85u65r14y59š62e33k 1289192217784

jenže to jaksi neovlivnil, i to se stává a stávat bude, takže jednoznačně ekoteroristi

+1/−3
11.9.2013 10:58

Š47t68ě72p17á59n 11V77a52n64ě28k 3953739287437

nesmysl

+2/−1
11.9.2013 10:59

Š15t40ě71p15á17n 28V97a94n79ě52k 3633589937927

Naprostá pravda, hloupé ale je, že na této silnici se vyskytuje extrémně mnoho spěchajících bezmozků. Ale s tím ani policie ani ekoterroristi nic nenadělají.

+5/−1
11.9.2013 10:59

V68l66a87d45i94s64l55a56v 23B74u12r66y55š10e70k 1459202557924

já myslím, že ti lidé, kterým ten váš bezmozek vjel do protisměru si to myslet nebudou, jsem si skoro jistej, že kdyby jim někdo vysvětli, že na dálnici by se to nestalo, nesdíleli by váš názor

+1/−2
11.9.2013 11:09

Š98t52ě44p34á33n 39V68a24n88ě74k 3793479917237

Je super, že na dálnici nemáme žádné nehody. Rv

+3/−1
11.9.2013 11:33

P42a57v98e71l 48O59d53r40a47z84i71l 6434719177520

Máme, ale velmi málo. Jenomže není možné mít dálnice všude.

0/0
11.9.2013 12:04

Š11t79ě10p29á33n 70V63a10n51ě97k 3703249267637

O tom velmi málo by se dalo úspěšně polemizovat.

0/0
11.9.2013 12:18

P43a80v26e12l 94O16d49r27a14z72i70l 6304659807370

Statistika nuda je, má však cenné údaje. Na dálnici je nejméně nehod a mrtvých na oskm či tkm, jak chcete.

0/0
12.9.2013 13:02

V80l31a58d67i94s64l13a25v 47B49u24r70y42š81e18k 1149782377384

tyhle úvahy, že nejsou potřeba bezpečné silnice a bezpečná auta jsou nejen hloupé, ale i nebezpečné

+1/0
11.9.2013 11:16

T52o77m32a25s 66N44o81v79o23t29n91y 3511486148419

Další Patrikův zářez kvůli průtahům s R43. Děkujeme ekoteroristi!

+15/−4
11.9.2013 9:34

D55a43v66i97d 78Š23a29f19r82á29n85e11k 5697894747293

Pokud vím, tak ta R43 stojí kvůli brněnskému sídlišti Bystrc. Argumentaci těch lidí celkem chápu. Na druhou stranu, podstatná část té komunikace už mohla být hotová, takže prostě spíš nejsou prachy a výhledově ani nebudou.

Za dané situace tak vidím jako příčinu nehod absolutní nečinnost dopravní policie.

+2/−3
11.9.2013 9:56

V91l97a50d23i91s98l51a45v 48B13u22r63y21š15e92k 1809132437134

dostal smyk, protože tam nestál policajt 8-o

+2/−2
11.9.2013 10:56

P94a84v69e53l 18O65d75r62a35z91i24l 6894819727160

Dostal smyk, protože ho policajti dávno zpoza volantu nevyhodili.

+1/0
11.9.2013 12:04

Š98t52ě96p68á91n 52V30a13n86ě73k 3293489157487

Přesně tak! Nejsou prachy. Prachy nejsou ani na údržbu stávajících komunikací, tak proč budovat nové.

+2/−1
11.9.2013 11:00

D26a90n 26D10o45s65t62á25l 6449243302765

Protože prachy se musí nějak vydělat. A vydělat se můžou třeba tím, že tam přijdou investoři, kteří navíc dají lidem práci. Ale ti investoři tam nepůjdou, když není žádná infrastruktura. Samozřejmě je to zjednodušeno, ale peníze by měly dělat peníze. V těch místech je celkem velká nezaměstnanost takže ty peníze není odkud pořádně brát. Přijde mi to také o něco smysluplnější, než dálnice na Vídeň, kde od Pohořelic kolony na rozdíl od úseku sjezdu u Kuřimi pokud se nepletu nebývají, ač by i tam rychlostní silnice přišla určitě vhod.

Za nehodu může většinou řidič, ano, ale je bez debat, že jsou úseky, které jsou svou nedokonalostí, ať už danou vytížením, nebo například kvalitou o dost nebezpečnější než jiné. K těm se řadí například i silnice Brno-Svitavy.

Dalším problémem je třeba taky to, že tam je celá řada obcí, kde se člověk v určitých hodinách skoro nemá šanci dostat na druhou stranu vozovky.

Sice není nic černobílé, ale tady vidím jednoznačně misku vah převáženou na stranu ANO pro rychlou výstavbu.[>-]

+3/−1
11.9.2013 11:38

Š19t68ě71p42á14n 69V66a52n22ě50k 3593109567397

Patrně v jedné z těch obcí bydlíte.

0/0
11.9.2013 12:23

D74a45n 63D15o91s74t58á61l 6899353612735

Čekal jsem to :-) , možná Vás zklamu, bydlím v Brně, s přestávkami zhruba 30 let. Tím směrem jsem však nebydlel nikdy, ani tam nejezdím za prací, ani tam nemám příbuzné, nic z toho. Jen se snažím (snad nezaujatě) na problém dívat z více směrů.

0/0
11.9.2013 12:34

Š46t58ě84p31á42n 37V95a59n47ě59k 3453449607777

No vidíte a já tam jezdím denně. Provoz od Černé Hory není nijak závratný, ani ve špičce. Hodně se toho vyloučí na kruhovém objezdu v Lipůvce, v okolních vesnicích a následně na kruhovém objezdu v Černé Hoře. Dále už je to celkem v pohodě, ale bohužel se tam vyskytuje i mnoho "*******" , pro které plná ani dvojitá plná není zeď, stejně tak dodržování rychlosti  a podobně.

+1/0
11.9.2013 19:36

M87i14c90h86a26l 80M45l39y73n87e65k 7811344941255

kvuli bystrci? a to jako proc? tady se ma "akorat" zakryt stara dalnice. pokud vim, tak vyskakuji z noveho liskovce. hlavne ta jejich zelena starostka. Rv

0/0
11.9.2013 23:06

P45a31v23e57l 81O36d38r55a62z12i98l 6634229777960

No, má se zakrýt stará dálnice, která ale, jak víme, končí u zastávky Přístaviště a tak by se měla právě přes přehradu napojovat na sever, že. A to už pár lidem vadí, včetně mě. Výpadovku směr sever už Brno má.

0/0
12.9.2013 13:04







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.