Diskuze
Vlaky v Brně jely po stejné koleji proti sobě, dělilo je 70 metrů
Děkujeme za pochopení.
J20a80n 83H16e14r79n11a59,62T91h14.41D31i49p52l33.39,80C26y
Domnívám se, že již je nejvyšší čas, aby se někdo zodpovědný zamyslel nad tím, zda změny v železniční dopravě - nesmyslná rozdělení dráhy na několik subjektů a rušení některých funkčních míst, která sloužila zajištění bezpečnosti dopravy nejsou prvotní příčinou množícího se počtu hrozících nehod. Prvotní v dopravě by neměly být peníze, ale důsledné zajištění bezpečnosti dopravy
P35e42t59r 20B83e56n52e28š
Docela by mne zajímalo, zda tuto diskuzi čte autor článku. Hlavně příspěvek Pavla Řápka. V Adamově se opravdu nejednalo o pohotového strojvedoucího, který brzdil i očima a ubrzdil to těsně před druhým vlakem, ale strojvedoucí si v klidu pomalu dojel k té druhé soupravě a kousek před ní zabrzdil. Páni redaktoři přestaňte lidem blbnout hlavy a šířit poplašné zprávy a něž nějakou "moudrost" napíšete, raději to zkonzultujte s někým, kdo dané problematice rozumí.
To že se v Adamově jednalo o tzv. jízdu podle rozhledu už bylo známo několik hodin po události a koukám, že to autor článku i po několika měsících stále nepochopil. :-((
Ach jo.
M62a70r12e69k 39F82l95e89k17a64č
joj..u nás včera taky... ale tam došlo k vykolení celé soupravy...při plné rychlosti někdo zazvonil, mladej se letěl podívat kdo to je a PIKO vagonek byl v .....
J10a45n 76P66i41v13a50r66n12í54k
Chybí zde zásadní informace, na jakou dobu byl provoz soukromé železnice PIKO přerušen
J32a55n 96Z20e61l33e59n70k10a
Aha, takže výluka, nefunkčí zabzař, byla tam pomalá jízda a nejspíš se jezdilo na přivolávačku. To opravdu trvá dvě a půl hodiny, než se zjistí co a jak?
J59a60r61o68s96l90a88v 44K11o47m53o61ň
tím spíš t otrvá,protože není záznam co kdo kam přepnul a kam tedy výhybka měla vést a vedla. Hlavně trvá dojezd všech složek podílejících se na vyšetřování nehody/mimořádné události
P25e73t79r79a 33V67a10ň55k68o26v54á
nějaký mladík přesekl kabel od výhybky?
I41g48n84á77c 96N11o13v23o49t38n58ý
klasika .... posledne v chrlicich zdechla lokomotiva a kdyz prijel nahradni vlak,tak asi 15 minut troubil u prejezdu, nez mu pohotovi zamestnanci ceskych drah vubec prehodili vyhybku ..... dneska kvuli tomu byla v chrlicich vyluka, autobusy pro nas neprijely, do prace jsem se dostal o hodinu pozdej..... ja se obcas divim,ze s CD jeste vubec jezdim :-/
J74a27r85o93s32l13a11v 83K15o62m65o82ň
zaměstnanec českých drah nepřehazuje výhybky. Bože každý se tu chlubí informací a vůbec tomu nerozumí a ukáže jen jaký je trotl
M41i40c48h97a32l 35K58r32č68á70l
V Chrlicích vede jednokolejka z Brna směr Přerov. Jak tam mohl jet vlak z Březové netuším.
J41a47n 89K12u54č65e13r14a
Os 4701 jede v trase Březová nad Svitavou - Sokolnice-Telnice. Co je na tom k nepochopení?
P68a46v21e47l 73Ř55a23p75e20k
V Adamově to byl úplně jiný případ. Žádná pohotovost strojvedoucího, a patrně to ani nebyla mimořádná událost. ECčko jelo na přivolávací návěst, čili pomalou jízdou tak, aby v případě překážky mohl vlak bezpečně zastavit. Tento způsob je běžnou provozní situací, akorát v Adamově nastal nečekaně, zřejmě vinou špatného nastavení času v systému zabezpečovacího zařízení.
P20a34v92e46l 57Ř16a53p38e98k
Tím časem nemyslím denní čas, ale časovou konstantu pro zhasnutí příslušné návěsti.
H78o77n64z27a 68F86á35t84o48r
Takže se vlastně houby stalo a kvůli tomu se zpozdila spousta vlaků.
A13l30e58x45a80n10d93r 29K70o92s65t92k84a
Houby stalo, ano, náhodou. Také to může skončit pořádným masakrem. A výluka následuje z důvodu, aby se zjistilo, proč k tomu došlo. Jestliže je špatně nastavená výhybka a udělal to železničář, je to lidská chyba, ale jestli se nějak přepla třeba na základě špatného signálu, nebo prostě mechanicky přeskočila jinam, tak je to opravdu vážný problém a jde tam o život. Až oprava skončí, bude se tam jezdit plnou rychlostí a (nevím jak tam, ale jinde) je poměrně běžná, že na jedné koleji čeká osobák a míjí ho rychlík, který si jen "přibrzdí" na 100 km/h. A ten by na 75 metrech nezastavil.
J97a75r33o89s34l92a60v 13R74o86u48b86a98l
Včera u Chotovin na Táborsku, dnes v Brně... A co na to čistič ministr Žák? :-)
Plánovaný podzemní tunel na D43 v Brně má být zkrácený, starostové protestují
Chystaná podzemní trasa dlouho slibované silnice je v dokumentech zkrácená i přes původní sliby....
Nehodu autobusů se 76 zraněnými způsobil zesnulý řidič. Jel příliš rychle
Policisté uzavřeli tragický případ srážky autobusů, při níž se loni v létě na dálnici D2 u Brna...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Hasiči odstřelili trhavinou vysoký strom, výjimečný postup uzavřel silnici
Místo běžného řezání pilou odstřel pomocí trhaviny. Výjimečný postup při likvidaci velkého...
Tisíce drobných orchidejí zdobí kopec u Znojma, letos kvetou o měsíc dřív
Populace orchideje vstavač kukačka kolem Cínové hory u Znojma, která je největší v Česku a unikátní...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Zábranský: Uděláme maximum, aby se Vsetín cítil jako doma a oslavil postup
Ačkoliv hokejisté brněnské Komety z extraligového play off vypadli již před časem, přísun zápasů s...
Kolekci z modrotisku vyzdvihl Vogue, studentky zaujaly precizností šití
Triumf v loňském ročníku Národní ceny za studentský design, k tomu zmínka ve Vogue, tedy...
Pro čtrnáctý titul za sebou, pro 303. výhru v řadě. Anebo USK zaskočí Žabiny?
Basketbalistky ZVVZ USK Praha zaútočí čerstvě po zisku bronzových medailí v Eurolize na 18. český...
Královopolanky dominovaly v Hradci Králové. Jedna výhra je dělí od bronzu
Basketbalistky KP TANY Brno dělí už jen jedno vítězství od ligového bronzu. Sokol Hradec Králové...
Na konopném festivalu radí, jak docílit špičkové úrody. Nabízí pivo i sazenice
Ochutnat konopné pivo nebo si naklonovat svůj CBD řízek mohou návštěvníci na třídenním tematickém...
PROJEKTOVÝ VEDOUCÍ STAVEB (50-70.000 Kč)
Advantage Consulting, s.r.o.
Jihomoravský kraj
nabízený plat:
50 000 - 70 000 Kč