Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Žádné stopy po brzdění, po nárazu do stromu řidič ve Škodě 120 zemřel

Tragická dopravní nehoda se stala v úterý před šestou hodinou večer na Hodonínsku. Třiapadesátiletý řidič ve staré Škodě 120 narazil do stromu. Auto bylo po nárazu zcela zdemolované.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

F80r69a55n51k 84M63i40k86l10a75s 1159923955621

Toto auto jsem dobre znal.Posledni STK 2008 a zadne pojisteni,kdo zaplati poskozeni stromu a odtazeni vraku.Rv!!

0/0
16.1.2014 13:43

M77i95c29h50a93l 80Z60e24t35e45k 3618422650777

Já bych to tam nechal jako varovné memento všem, co v těhle vracích mají ještě odvahu jezdit.

0/0
17.1.2014 16:23

F90r89a57n85t63a 71T55i30m16a94n 7140398921790

Soused, mladý kluk, má Š100L z r. 1970, karoserii měněnou v r. 1981. Na STK prošla líp než daleko novější auta, v zimě nikdy nejeto, 2. majitel a technik ji chtěl dokonce okamžitě koupit s tím, že je v daleko lepším stavu než novější auta (ale neprodal :-)) Htttp://im.spoluzaci.cz/gallery/a/201205/0216/1d/4fa162f51d32e500da450200.jpg Takže je to spíš o údržbě než o věku vozu

0/0
15.1.2014 22:55

F35r28a42n84t81a 25T37i50m65a45n 7260578491100

Pro upřesnění: http://im.spoluzaci.cz/gallery/a/201205/0216/1d/4fa162f51d32e500da450200.jpg

+1/0
15.1.2014 22:58

M19i41c25h49a12l 97Z31e31t83e24k 3448202980157

Ono nabourat se čelně ve škodě 100, znamená smrt uhořením - vzhledem k nádrži mezi předními koly.8-o

0/0
16.1.2014 8:07

E49d97u44a97r76d 30B30l55a19z42e10k 1803950755615

a tady se nedozvím čím se živil a v čem vynikal a koho tímto "to Česko"..., ztratilo..., jak u Superbu?8-o Zvláštní ne?;-) Asi jsou sportovci privilegovaný druh nebo co? :-/

+1/0
15.1.2014 17:23

A16l30e27š 55N97o79v16á85k 6718240537766

Celkem zachovalá Škůdka to byla, ani nebyla schnilá.

+1/−1
15.1.2014 14:34

M37i96c20h11a66l 79Z27e51t59e95k 3278232510327

Ve stodvacítce je smrtelný čelní náraz do pevné překážky (zdi) už ve 40 km/h.

+1/−2
15.1.2014 14:17

J87i21ř68í 39E68r97b50e34n 1173614386887

Víš o tom prdlajs, Š 105/120 byla konstruovaná právě tak, aby splnila bariérovou zkoušku 30 mil/h (48,3 km/h) - proto je tam ta metrová přední deformační zóna s rezervním kolem nad nápravou.

Jenže po čtvrtstoletí rezivění by to nedala ani novější auta.

+2/−1
15.1.2014 17:12

M80i59c51h28a37l 22Z14e16t76e77k 3818442880797

Deformační zóna ti nebude nic platná, protože tě zabije přední náprava, která se provalí do kabiny a zúůsobí ti spolu s pedály a volantem zranění neslučitelná se životem.

A to nemluvím o vytržených kotvách bezp. pásů z karoserie...

+1/−1
15.1.2014 19:30

J39i95ř44í 64E70r31b37e84n 1383824966597

Ty o tom víš opravdu prdlajs, nemůžu si pomoci. Takové bláboly jsem už dlouho nečetl... Ještě přidej prořízlou tepnu od skel reflektorů, zástavu srdce po vyzkratování krevního obvodu stejnosměrným napětím z elektroinstalace a otravu krve etylenglykolem z chladicí soustavy ;-D

+1/−1
16.1.2014 5:32

M54i23c18h39a56l 84Z92e14t50e37k 3698982530977

Svět motorů udělal nedávno bariérovou zkoušku s velmi zachovalou stodvácou z posledních let výroby. Ve 40ce do betonové zdi. Výsledek? Zborcený prostor pro posádku, nešly ani otevřít dveře, utržený kotvení bezp. pásů, takže figurína na místě řidiče měla hlavu napíchlou na hřídel volantu (ta se navíc posunula směrem k ní o větší kus než připouští normy). Dále utržená přední náprava a provalení kol do kabiny spolu s pedály, takže devastující poranění dolních končetin....

Něco si o tom najděte na netu.;-)

0/0
16.1.2014 8:05

L84u38b28o80š 44K89u57b33e18c 3706942203272

Pravda je, že jediná opravdu funkční deformační zóna ve Š120 je rezerva.

0/0
18.1.2014 12:33

P73a28v59e32l 65J89e54ř24á53b61e62k 7691512874137

Obávám se, že ten strom je hodně suchý (alespoň podle barvy kmene po oloupané kůře), a že tam už dávno neměl být. Ale zřejmě je na něm svatý obrázek, tak strom by nedoknutelný.

0/−1
15.1.2014 12:22

M85i34r54o16s93l70a76v 39D98i98o64p26a25n 2636659838302

Až budete chtít spáchat sebevraždu, tak budete rád že ten strom nepokáceli.;-)

+2/0
15.1.2014 12:29

J85i89ř81í 86M76a19r20e76k 6879185402243

Jo, takže za to, že někdo neumí jezdit může strom u silnice;-D

+4/0
15.1.2014 12:46

J73i29n80d29ř15i45c15h 83Š69k65o20p78e56k 4815911660895

tento argument jsem ochoten vzít, pokud by z něj spadla větev a způsobila nehodu. Takto je naprosto jedno, zda je tam sloup, suchý či živý strom

0/0
15.1.2014 13:57

M89i97c38h96a95l 85Z30e12t23e14k 3478762950837

Názorná ukázka toho, že staré stodvácy jsou de facto rakve na kolech.:-/

+1/−1
15.1.2014 12:12

J93i88n30d68ř83i90c95h 43Š43k60o48p25e11k 4295261750975

tak takhle do stromu by měla většina aut problém

A než se špatně zranit (s trvalými následky), to se radši dobře zabít

0/0
15.1.2014 13:58

J62i37ř83í 30E27r49b26e45n 1323844436837

To je každé rezavé auto...

0/0
15.1.2014 17:13

J42i90ř79í 32K87r24a93m61p92l 4716964166976

a to někdo v diskusi o bouračce superbu psal, že naštěstí jezdil škodou 120, ve které se nedá zabít, protože nemůže jezdit rychle

+4/0
15.1.2014 11:50

J11a93n 62Š45p47e15c10i92á86n 2710780439559

Tak když 120tka místo motoru v předu nemá nic, jen prázdnou boudu. A motor vzadu pak pomůže svojí energií stalčit auto jako píst. V novém aute by přežil.

0/−1
15.1.2014 11:21

T20o67m13á28š 67Ž55i73t58n10ý 6751150331311

No strom je strom... Ale šanci by měl.

0/0
15.1.2014 11:24

J96i38ř61í 13N10o44v22o32t21n51y 2248501683489

U jakéhokoliv auta je náraz do stromu loterie, takže nelze tvrdit že v novém by přežil. Vzhledem k absenci brzdných stop třeba ani přežít nechtěl.

+2/0
15.1.2014 12:25

J94i78ř42í 97E91r59b18e79n 1473514346687

Zkus si v hlavě srovnat deceleraci prázdné boudy (která se může předpisově srolovat a tím pádem absorbovat většinu energie) s decelerací prostoru vyplněného nepoddajnými agregáty.

Když se kousek od nás srazily žigulík a Š 100, šofér embéčka vylezl se šrámem na čele, šoféra ze žigulíka odvezla rychlá s vnitřním zraněním...

+1/0
15.1.2014 17:16

M78a47r52e36k 44G62a69j42d80a 4773954586202

Sebevražda ?

+5/0
15.1.2014 11:14

G74u42s21t97a44v 90S76o52j14k15a 1208143955714

Takovýhle střep může dostat ještě technickou? Vždyť je to celé prorezlé8-o

0/−4
15.1.2014 10:48

J35á39n 46K29o80t64ú58č 2196524538726

Určite by to neschválili, keby niekto chcel toto auto doviezť zo zahraničia a registrovať v ČR. Ale pravidlá na už registrované autá sú podstatne benevolentnejšie. Neviem o tom, že by sa na TK kontroloval stav karosérie. Opravte ma, ak sa mýlim.

0/−3
15.1.2014 10:53

J97a86n 16Š16p78e62c97i63á11n 2420480429479

Jako veterána můžete přihlásit cokoliv nad 20 let ne?

0/0
15.1.2014 11:19

T36o52m88á76š 11Ž93i48t31n33ý 6571720691541

25.

+2/0
15.1.2014 11:21

J48i58n39d39ř20i82c12h 54Š90k28o78p64e96k 4985411510975

pravidla jsou taková, že co jednou dostalo schválení pro provoz, může jezdit, dokud je technicky způsobilé dle tehdejších předpisů. A je to tak správné

+3/0
15.1.2014 14:19

J18i33ř95í 97N85o42v38o15t29n75y 2518771583659

Proč by neměla dostat technickou, kde je to prorezlé?

+1/−1
15.1.2014 12:29

T82o57m15á92š 52Ž25i52t13n19ý 6321630341971

Od toho je snad technická, ne??

(samozřejmě je rozdíl mezi orezlým škrábancem na blatníku a kompletní korozí nosných prvků kastle - což je právě u starých škodovek bohužel klasika)

0/−1
15.1.2014 14:18

J97i58n32d39ř51i32c91h 15Š73k60o30p52e60k 4525951810775

rez automaticky neznamená nezpůsobilost. Problém je např. silná zrezvělost nosných částí nebo karosérie takovým způsobem, že to tvoří ostré hrany (např. zrezlé lemy blatníků) Jinak ne

+2/0
15.1.2014 14:21
Foto

M81a77r48e49k 29B98a24š50i35s58t55a 7923802913870

Otázkou je zda chtěl ten pán brzdit .....

+6/0
15.1.2014 10:48

L63u78c14i17a31n 27P29a48p17a43z90i52a41n 5414317711915

Divím se všem, co si sednou do tohoto auta za volant. Auto už dávno mělo být sešrotováno, pro dnešní dopravní ruch zcela rizikové auto, k tomu jeho stáří, které negativa jenom násobí. Ne nadarmo se mu říká jezdíce rakev. Raději si kupte něco novějšího a požádejte zaměstnavatele, aby Vám přidal na platě, protože žít jako žebrák a chlubit se chudobou není důstojné.

0/−5
15.1.2014 10:44

R60a23d50o85m51í30r 59K18r12u39p36i80č65k55a 9274672490595

Mate samozrejme pravdu, ale na druhou stranu zrovna naraz do stromu bez brzdeni ma dost casto podobne vysledky i u zcela noveho auta.

+1/0
15.1.2014 10:46

T71o88m26á76š 70Ž60i60t28n10ý 6211640331971

až na to že s tímto autem to nemusela být nějak závratná rychlost. Myslím že už 40ka by stačila aby to dopadlo takto...

No toto video asi mluví za vše...

http://www.youtube.com/watch?v=ydOaxOwOrc0

+1/−1
15.1.2014 11:22

J93i27n34d30ř88i41c74h 22Š92k61o86p70e18k 4265181790615

ty taky násobíš.

Co jednou bylo povoleno pro provoz, na silnicích jezdit může, dokud plní tehdejší podmínky

+1/0
15.1.2014 14:22

P34e95t23r 72H80o22v29o70r95k72a 5259906697

Tak ta byla hodně prohnilá. :-/

+2/−2
15.1.2014 10:37

T40o18m89á73š 13Ž82i70t38n92ý 6471590271951

U tohoto modelu celkem standart...

+1/−1
15.1.2014 11:23

A75l33e25š 83N88o51v12á90k 6408130977126

Tak tahle prohnilá právě moc nebyla. Asi jsi neviděl schnilou stodvacítku.

+1/−1
15.1.2014 14:37

R79a54d52o18m69í70r 78K49r77u69p27i39č98k35a 9434762780625

Toz to uz ani v AAA neprodaji jako nebourane a po prvnim majiteli.

+11/−2
15.1.2014 10:34

L66u30k35a31s 93B32u93c71h56t41a 8129270384277

Aha, a proto prodávají nejvíce aut :-)

0/0
21.1.2014 14:49

J58a70n 14D80l90o83u49h38ý 8896560273360

To je fotka před lisováním v kovošrotu, nebo už po slisování 8-o

+1/−2
15.1.2014 10:30

W55a55l66t58r 51S75e56d63l33á44k 8440593295319

Stará a shnilá Š 120, jinak to dopadnout nemohlo.

+1/−5
15.1.2014 10:23







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.