Diskuze

Letiště v Brně skomírá. Nyní však chce zpět cestující i linku do Prahy

Už je to obehrané schéma. Brněnské letiště s velkou slávou zavede novou linku, aby několik měsíců nato v tichosti skončila. Tak jako teď se spojením do italského Bergama. Už dva roky po sobě také na letišti v Brně klesá počet cestujících.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A19l69a74n 29Ř21e37p53k13a

24. 2. 2014 13:36

Nebylo by lepší stejné úsilí a peníze než do letiště, věnovat radši do železnice? Podnikatelé a turisté nemusí přece nutně létat, rychlá železnice by byla taky fajn a ještě by ušetřili.. ;-)

0 0
možnosti

Mně se zdá Frankfurt jako uzlové letiště příliš velký a pro linku z Brna podobně jako Mnichov i docela blízko. Mně by se líbilo, kdyby byl jako vhodné uzlové letiště zvolen Duesseldorf (poměrně frekventované letiště přitom s krátkým přestupním časovým limitem uprostřed nejlidnatější oblasti v Německu) nebo Amsterodam.

0 0
možnosti

Linka do Prahy chybí...dnes musí všichni, kdo přijíždí do Brna na služební cestu, jezdit autobusy nebo vlaky z Vídně nebo z Prahy. Další potenciál bych viděl ve využití letiště pro Amazon, nechápu, proč se Letiště Brno nebo magistrát Amazonu "nevtírají" s touto nabídkou...

0 0
možnosti

T59o61m92a67s 38C67e71n57e43k

23. 2. 2014 19:47

Na co linku do Prahy? Abych doletěl do Frankfurtu nebo Amsterdamu a tam znovu přesedal? Proč ne přímo do uzlu?

1 0
možnosti

Já se přiznám, že jsem natolik šílený, že jsem vážně uvažoval o tom, že obejdu známé a společně si pronajmeme CRJčko pro padesát pasažérů a po vzoru http://www.peoples.at z Alternheinu budu létat Brno-Frankfurt. Poptávka po takovém spojení v cenové relaci 200-300 EUR return tu určitě je. K Brnu je totiž nutné přičíst i olomoucký a zejména zlínský kraj, odkud je to na rozumné letiště hadně daleko. Na druhé straně z Frankfurtu se vlakem člověk do dvou hodin dostane do Duesseldorfu, Stuttgatru, ale i Bruselu.  

I Lufthansa po podobném spojení pokukovala, i když spíš uvažuje o Mnichovu. Plány LH však vzaly za své akvizicí Austrianu (hlavně jeho sanací) a tak místo jednoho ranního a jednoho večerního spoje z Německa do Brna nedávno létají v hodinovém taktu FRA-VIE.

Proč jsem to neudělal ? Proč to neudělala LH ? 

Jednoduché - důvodem je prozatímní existence ČSA. Podobně jako v případě Cirrusu, který zavedl BRQ-MUC se najednou ČSA v Brně objevila, zavedla dumpingové ceny BRQ-PRG a létala a zničila potencionální konkurenci, takže Cirrus BRQ-MUC rychle vzdal. Poté ČSA začala tu a tam nenápadně rušit lety a vysílat náhrádní busy, čímž si naštvala spoustu business lidí, kteří podobně jako já začli létat z Vídně. Až nakonec svoji ztrátovou linku utnula úplně. Kde je jistota, že ČSA podobné chování nezopakuje ?

A tak brňáci, zlíňaci a olomoučáci jezdí auty na Schwechat, platí drahé parkovné a sní buď o dokončení dálnice Brno-Wien, nebo o ranní a večerní feedovací lince na velký německý hub, odkud se dá letět nejen po Evropě, ale i do Ameriky a Asie.

7 0
možnosti

Možná by bylo řešení v tom, že byste si domluvil exkluzivitu, tedy že vám v rámci dvou tří hodin kolem vašeho odletu nebude letiště pouštět konkurenční linku.

0 1
možnosti

Kdyby jen letiště... :-P

0 0
možnosti

Regionální letecká doprava stagnuje a stagnovat bude.

Pokud to Brňouni potřebují pro svou hrdost a neví co s penězi, tak samozřejmě mohou zkoušet různé pobídky, ale společné peníze by se daly vrazit do spousty lepších věcí.

Bohužel dotování a udržování letišť v kdejaké díře patří mezi podivné libůstky papalášů. I když možná je to pochopitelné. Papaláši přeci jen častěji než ostatní lidé létají.

Já když jedu do Brna, tak vlakem. Tak doufám, že mi alespoň nepřesunou nádraží někam kilometry za město.

11 6
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
11 6
možnosti

Zaletět si z Londýna, Prahy nabo Moskvy na prýgl je úžasný. Tomu nikdo neodolá :-)

1 1
možnosti

Hmm,tak nevim jak prýgl ale v článku je jasně napsaný,že jde spíš o vedení firem atd...Máe potíž se čtením psaného textu??:-)

3 0
možnosti

J12a97n 49H16l34e32d37í63k

22. 2. 2014 23:26

a kdo by měl létat do Brna?? Strojírenství se rozpadlo zároveň s kdysi slavným Výstavištěm, po 19 hodině potkáte v centru města pouze tlupy zlodějů a násilníků, jinak ani jednu nohu, mimo rozbité, stařičké, úzké D-1, žádné propojení do blízoučké Vídně, nedokončená R-43 na Svitavy, kde je skoro týdně jeden mrtvý, stará silnička na slavný Slavkov ((Austerlitz))- a dále na Moravské Slovácko-- Uherské Hradiště-- dále krátká alternatíva na Slovensko, prostě Brno nic přitažlivého ani nabídnout nemůže, to Ostrava má tu Stodolní, Olomouc syrečky a Svatý Kopeček.  Zato vůdčí komunisté, tandem Hašek--Onderka postavili černý 4-metrový penis na Náměstí Svobody s krycím názvem "orloj", kde však není ani ciferník, ba ani soška, ani kohout nebo kostlivec, jen jak mour černé nic, jaké bývá v makové palici.

6 8
možnosti

dal bych vám + i -, takže nedám nic ;-D za silnice v kraji nemůže snad město, to je jasný, a po 19. hodině nevím kde jste byl, v Brně to asi nebylo ;-) že jste potkal samý tlupy zlodějů a násilníků.s koncem tak nějak souhlas, myslím že ten š...n na svoboďáku leží v žaludku hodně lidí ;-D

5 0
možnosti