Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jít k holiči v Ománu? Zařídí to rezervační systém z Brna

Už žádné telefonáty do fitness-center, k lékaři či kadeřníkovi. Konec dohadování nad termínem. Třiadvacetiletí Boris Bošiak a František Mazuch se potkali v Brně a založili službu, která cokoli zarezervuje pár kliky myší. Dnes mají deset tisíc zákazníků ve 140 zemích světa.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Z96u78z55a45n91a 75K93u93b96á12t58o17v81á 1366603116364

Držím jim palce a ať se i nadále daří!

0/0
2.3.2014 21:44

D45a68n 74M32a37c18h57o57l45d62a 8987332124422

do kadernictvi nesmysl, je na rozhodnuti klienta kolik casu se mu kadernik bude venovat? co je to za idiocii, pokud kadernik s klientem dopredu nemluvi ma naproste minimum informaci o tom co se bude cht, jakou kvalitu vlasu, jak huste, nehuste vlasy jsou. Rozptyl pak muze byt i v ramci hodin. Pokud zakaznik navazuje jeden za druhym pak s cely rezervacni system je na cucky po prichodu jedno "nestandartniho " klienta, ktery udela skluz na cely den. V kadernictvich je to proste hodne individualni.

+1/−1
1.3.2014 13:00

A80l89e54x50a18n20d95r 72K83o47s31t62k24a 5189796279756

Spíš si to představte jako obdobu, že zavolá známá zákaznice, že by se potřebovala stavit ve stčedu odpoledne a že tentokrát nepotřebuje trvalou a barvu, ale jen lehce sestříhnout přerostlé.

0/0
2.3.2014 7:33







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.