Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Klíčová brněnská třída bude rok a půl rozkopaná. Obchodníci se děsí

V centru Brna začíná rozsáhlá rekonstrukce ulice Milady Horákové, která potrvá téměř rok a půl. Při podobných opravách v centru Brna zkrachovala řada obchodníků. I ti na spojnici středu města s jeho severními částmi jsou už nervózní.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P97a35v23e20l 46O13d47r33a37z10i12l 6594109687900

Pro úředníka pana Holase, který nikdy v životě neviděl na Masaryčce parkovat auto

http://goo.gl/maps/GNXG0

http://goo.gl/maps/hcvVs

http://goo.gl/maps/4lRHj

http://goo.gl/maps/ovkoq

Tady máte pár záběrů, které vznikly při jediném průjezdu google auta. Vidíte, jak moc jste směšný? ;-D

0/0
18.3.2014 13:56

I33v92a60n 75H84o82l22a85s 5707487948457

> který nikdy v životě neviděl na Masaryčce parkovat auto

Zajisté mi dokážete ocitovat mé tvrzení, že jsem na Masaryčce nikdy neviděl parkovat auto. Protože já jsem pokud vím pouze zpochybňoval vaše tvrzení, že těch aut tam stojí tolik a tak dlouhou, že se bez vstupu do kolejí (to byl totiž počátek celé této z vaší strany zcela nesmyslné diskuse) po Masaryčce nedá normálně chodit.

Takže namísto zbytečného pořizování fotek něčeho, co jsem nezpochybňoval, by bylo dobré občas zkusit zapřemýšlet - já vím, bolí to, ale pak byste možná nevypadal jako velký pitomec.

0/0
18.3.2014 18:16

P62a36v91e84l 46O14d10r19a95z23i38l 6804489247370

Aha, takže když tam to auto stojí chvíli, tak je lze přeskočit, podplavat, nebo prostoupit?

Vaše myšlenkové pochody jsou skutečně výživné a nějak vám vypadl komentář k odbočovacím pruhům.;-D

Mimochodem, jinde jsem psal, že nesmyslně umístěná značka "hlavní silnice" před Domem umění vytváří kolizní situaci - a nehoda už tam byla. Pitomost přípravy akce v celé své nahotě. Přidáte se?

0/0
19.3.2014 7:19

I90v50a38n 50H90o85l28a20s 5667517428297

> - a nehoda už tam byla

Ke každé nehodě dojde proto, že je špatně vyřešeno dopravní značení? Jak byste to tam řešil vy, aby se tramvaje nezasekávaly kvůli řidičům jedoucím do ulice "Za divadlem"?? Ony tam dřív dávaly tramvaje přednost autům? To jsem si nějak nevšiml.

0/0
20.3.2014 14:23

P91a25v23e37l 48O97d18r12a69z10i17l 6274239957670

Jak bych to vyřešil? Tu značku, která zavazí v jízdním pruhu, bych posunul o 0,75m vpravo. Dříve tam platila přednost zprava, což znamená, že v 99% času tramvaje přednost nikomu dávat nemusely, vzhledem k charakteru dřívější dopravy. Pokud se ale dnes jezdí mnohem více na dříve nevyužívané koleji směrem Cejl (nikoliv ta od býv. Tuzexu), tak je samozřejmě daná úprava logická. Nelogická je jen fyzická poloha té značky.

0/0
21.3.2014 8:16

P80a36v78e31l 93O46d67r83a94z30i19l 6534539767180

Neexistující odbočovací pruhy podle úředníka Holase:

http://goo.gl/maps/qBwTf

http://goo.gl/maps/XnPh1

Proč přesně se do krve hádáte o naprosto snadno doložitelné skutečnosti?

0/0
18.3.2014 13:48

I81v28a93n 70H80o26l80a10s 5117417508157

>Proč přesně se do krve hádáte o naprosto snadno doložitelné skutečnosti?

Problém je v tom, že nedokážete pochopit, co jsem doopravdy napsal.

0/0
18.3.2014 18:17

I35v30a49n 30H33o77l88a59s 5387397718207

P. S.:L Jestli máte vždy ve všem tak jasno jako v tom, že jsem úředník, pak se nedívím, že svět kolem sebe absolutně nechápete.

0/0
18.3.2014 18:18

P34a55v56e38l 42O28d87r64a57z91i91l 6354979287340

Tak podle vašeho boje za nesmyslná úřednická rozhodnutí a silně snížené schopnosti samostatného myšlení to tak vypadá.;-D

0/0
19.3.2014 7:22

I86v63a54n 78H30o62l94a62s 5587737798877

> a silně snížené schopnosti samostatného myšlení

Vy jste se koukl do zpětného zrcátka??

0/0
20.3.2014 14:23

P29a74v87e58l 52O87d31r60a55z70i34l 6704689227610

No, takže kromě rozkopané Milady tu máme hromadu zákazů a příkazů, které notně komplikují dopravu na Cejlu. Je vidět, že na odborech dopravy sedí skuteční odborníci ;-D

Zase to ale není moc divný, co taky za ty platy mohli sehnat za materiál.

0/−1
17.3.2014 9:48

I49v76a37n 57H94o34l59a64s 5717747838927

No ty zákazy a příkazy na Cejlu (například odbočování vlevo) jsou právě KVŮLI M. Horákové, aby Cejl vůbec pobral dvojnásobné množství šalin. Takže odborníci tam skutečně sedí.

0/0
17.3.2014 12:50

P89a71v59e92l 79O67d48r98a45z82i14l 6434829207950

To je samozřejmě blbost, protože tramvaje mají přednost, kromě toho ty zákazy platí i v době, kdy žádné tramvaje nejezdí, takže tam sedí ledaskdo, jenom odborníci ne.

0/−1
17.3.2014 16:05

I73v40a92n 30H18o61l49a42s 5227807468327

> protože tramvaje mají přednost

No tak teorii bychom zmáknutou měli, ovšem o praxi zjevně ani šajn. V průměru na každé druhé křižovatce typu Cejl (stejně tak Milady Horákové-28. října a řada dalších) je naprosto běžné, že řidiči odbočující vlevo vjíždějí na koleje (myslí to dobře, protože tam není odbočovák doleva, tak chtějí pustit ty, kteří jedou rovně), jenže často, než mohou opustit křižovatku, přijede v jejich směru šalina, kterou blokují. Při současné frekvenci 10 tramvají za 10 minut v jednom směru to prostě bez toho zákazu odbočobvání vlevo není řešitelné (což ti podle tebe neodborníci vědí mnohem lépe, protože pracují s chování řidičů v praxi, ne podle mínění salónních expertů).

> ty zákazy platí i v době, kdy žádné tramvaje nejezdí

Tramvaje nejezdí zhruba od 23.15 do cca pěti do rána. To budou samozřejmě tisícovky řidičů, které zákaz odbočení i v této době neuvěřitelně omezí na životě.

0/0
17.3.2014 17:32

P92a93v25e32l 85O77d13r38a70z83i20l 6404899107730

Hm, tak asi praxi nemám, protože tam jezdím pouze denně, ale do neděla tam odbočovák doleva byl, než byl uzavřen, takže vůbec netuším, co se to tu pokoušíte sdělit.

Jestli budou zbytečně omezeny tisíce řidičů či stovky je zcela nepodstatné, protože kromě nich samotných budou zbytečně omezováni hlukem z jejich pekáčů obyvatelé na zbytečných objízdných trasách.

Skoro se děsím toho, co se vám podaří vymyslet nyní.

0/−1
17.3.2014 22:42

I62v14a93n 33H24o21l24a62s 5897407808637

No tak já tam taky jezdím "pouze" denně a VÍM, že ta auta tam velmi často tramvaje blokovala. Další diskuse evidentně nemá smysl.

> Jestli budou zbytečně omezeny tisíce řidičů či stovky je zcela nepodstatné,

Ano, další diskuse nemá smysl - jakékoliv rozhodnutí nelze dělat bez zohlednění kvantitavivních parametrů.

0/0
18.3.2014 7:05

P84a37v32e26l 80O98d31r26a15z50i66l 6804569147160

Další diskuse nemá smysl, protože zoufale lžete.

Kdyby byli úředníci inteligentní, tak osadí značky s platností pouze při provozu tramvají. To vám nedošlo, čemuž se nedivím.

;-D

0/−1
18.3.2014 7:25

M66o13j56m82í88r 27S60k74á79l17a 2860232186

"Než rekonstrukce ulice začala, Brabander v Pekařské vydělával 180 tisíc denně. "V průběhu stavby jsme vydělávali denně patnáct tisíc..."

8-o

Není tam nějaká chyba - třeba v údaji, za jak dlouho se vydělalo těch 180 tisíc......?!?

0/−1
14.3.2014 20:59

I80v79a61n 42H54o95l49a53s 5427607928597

To vypadá, že si někdo plete "výdělek" s "obratem".

+1/0
15.3.2014 10:32

M90o78j57m56í63r 37S51k66á17l18a 2940862836

Ale i obrat/tržba 180 tisíc za DEN v restauraci?

0/0
18.3.2014 1:30

I97v73a66n 76H56o46l72a22s 5177177348707

Ve velké a dražší restauraci, kam chodí hodně lidí,  asi ano - při průměrné útratě 500 na osobu se tam přes tři stovky hostů myslím otočit mohou.

0/0
18.3.2014 12:55

J14a48r11o18s65l23a70v 94T88e39s36a80ř 1277327539588

Výborně,takže po šalině 4 a 9 přibude ještě X9.Ať žije pěší zóna Masarykova ulice.Co tam rovnou dát ceduli "Chodcům vstup zakázán!"?;-€

+1/−3
14.3.2014 13:56

I70v50a73n 70H65o54l70a97s 5747867648147

On někdo ukradl ty volná několikametrové pásy vedle kolejí? Ve světě (Německo, Švýcarsko ad.) je naprosto běžné, že v pěší zóně se pohybují i tramvaje a lidé to hodnotí pozitivně (stejně jako značná část Brňanů).

+1/−1
15.3.2014 10:22

P55a85v77e71l 49O32d92r32a12z64i97l 6514819267870

Myslíte ty volné třímetrové pásy, na který parkují dodávky a náklaďáky celý den?

+1/0
17.3.2014 9:44

I18v44a39n 94H39o23l29a62s 5467667598987

Procházím Masaryčkvou několikrát do týdne (jen dnes dvakrát) a žádné dodávky parkující celý den jsem tam neviděl, přestože jsem se skutečně hodně snažil.

0/0
17.3.2014 17:33

P47a93v40e20l 89O35d15r90a43z52i58l 6194769987590

Tak to jste slepej, čímž se vysvětluje řada vašich teorií tady na diskusi.

0/0
17.3.2014 22:42

I36v67a84n 74H28o83l37a81s 5887407578697

Jasně - protože jsem slepej, tak VIDÍM překážející auta na tramvajových kolejích při odbočování vlevo, zatímco co vy - údajně vidící - je tan (na rozdíl od police, tramvajáků atd.) nevidíte.

Pokud to nebude očima, tak to musí být jedině hlavou.

0/0
18.3.2014 7:06

P73a41v66e25l 34O82d72r92a83z18i34l 6874619557210

Vy jste psal, že tam není odbočovák, což je prostě zoufalá lež a z té jste byl usvědčen. Proč si myslíte, že by měly další vaše smyšlenky někoho zajímat, lháři?

0/0
18.3.2014 7:26

I96v74a91n 80H85o61l24a68s 5357777808837

Pokud tam odbočovák POUZE vlevo byl (já tedy mám za to, že odbočovák výhradně doleva nikoliv, že tam byl v levém pruhu odbočovák sdružený pro jízdu rovně A VLEVO, což je dost podstatný rozdíl), tak tím hůř pro řidiče, kteří přesto blokovali koleje. Což je to, co je skutečně podstatné (o absenci odbočováku jsem hovořil právě proto, abych toto jejich sobecké počínání aspoň částečně obhájil).

Ale to vy zjevně nedokážete pochopit, ale odpovědet na otázku, zda tam tedy byl odbočovací pruh POUZE VLEVO (kde tedy stojící řidiči nebránili v jízdě přímo), snad dokážete?

0/0
18.3.2014 13:01

P79a63v65e57l 30O59d77r44a26z11i84l 6424839937360

Odbočovací pruh je odbočovací pruh ;-D Nějaké sdružení si nechte na poradu se šéfem odboru (to musí být taky koumes). Vy máte pajdák, že? ;-D

0/0
18.3.2014 13:57

I66v51a59n 59H86o66l37a25s 5847247488757

Jestliže se odbočovací pruh řeší v kontextu, že "odbočující řidiči vjíždějí na koleje, aby mohli projet ti, kteří jedou rovno", pak člověk s přiměřenou dávkou inteligence pochopí, že je řeč o neexistujícím SAMOSTATNÉM odbočovacím pruhu vlevo. Omlouvám se, že jsem tak přecenil vaši inteligenci.

0/0
18.3.2014 18:13

P83a21v27e96l 88O56d11r87a23z30i52l 6764679127760

No, vám ten odbočovací pruh vlevo připadá na těch fotkách málo samostatný?;-D Nebudu se snižovat na vaši asociální úroveň hodnocením vaší inteligence, zatím jsem si stejně žádné nevšimnul.

0/0
19.3.2014 7:20

I75v79a73n 16H47o11l67a86s 5127837278317

Ten pruh je určen pro směry ROVNĚ A vlevo. Jak vidno diskuse s vámi už dávno ztratila smysl, protože neumíte číst a chápat (a pamatovat si už řečené). Naneslehdanou.

0/0
19.3.2014 7:39

P96a22v35e49l 71O16d20r12a60z14i82l 6874539367920

Vy nevíte, která je pravá a která je vlevá, že?;-D

To jste opravdu takový zbabělec, že si nedokážete přiznat svůj omyl?Rv

To je mi vás skutečně líto.:-/

0/0
19.3.2014 8:01

I48v52a30n 17H82o28l64a59s 5497147498417

Ano, uznávám, že tam tedy fungoval pruh "pouze vlevo". Nicméně, pokud vy nejste zbabělec či sklerotik, tak zajisté dokážete uznat, že tu existenci pruhu "rovně a vlevo" jsem tam předpokládal na základě chování řidičů, kteří tan naprosto pravidelně vjízděli při odbočování vlevo na koleje a tam překáželi průjezdu tramvaje křižovatkou (což je poněkud jiná a hlavně mnohem častější situace, než odbočování do Vlhké - i za současného stavu). Tudíž přepoklad toho, že ten pruh je sdružený byl vlastně určitou omluvou běžného chování řidičů na této křižovatce (o kterém vy jste opakovaně tvrdil pouze to, že podle zákona má tramvaj přednost - no, to tak pomůže, když tam ta auta stejně stojí), když tedy bylo odbočení pouze vlevo, pak lze konstatovat pouze to, že tudy jezdí velké množství bezohledných hovad a jejich chování se nijak omluvit nedá.

To vjíždění a překážení je naprosto reálný fakt, který jsem zažil mnohokrát v době, kdy přes Cejl jezdila polovina tramvají, co teď. Při současné úpravě k tomu nedochází (ani při odbočování do Úzké) - rovněž reálný fakt.

0/0
20.3.2014 14:20

P38a81v53e40l 94O14d38r79a89z10i94l 6124149607900

http://goo.gl/maps/qBwTf

prej rovně a vlevo ;-D;-D;-D

To je síla!

0/0
19.3.2014 8:02

O74n25d75ř89e28j 93G73r74i47m 7581629207474

Jestli to bude jako všude, že začnou v 8, v 11 si dají hodinou vou pauzu na oběd a do dvou se budou dál opírat o lopaty, nedivím se, že to bude trvat tak dlouho. Kdyby Brno raději peníze na údržbu brněnského penisu na Svoboďáku peníze investovalo do firmy, která by byla ochotná pracovat na 2 směny, nemuselo to trvat rok a čtvrt.

+4/−3
14.3.2014 9:48

V78i57l74é10m 66B65a78r73á77k 1608523918488

Jsem ochoten jít demonstrovat před magistrát. Co kdyby soudruzi také rok a půl nemohli zajíždět auty ke svému hnízdu na radnici.

+4/−3
14.3.2014 8:09

R97o23b57b51e35r14t 77B66e73r84g33e38r 2595234439

Omlouvám se to mínus jsem se uklikl...

0/0
14.3.2014 11:39

K18a77r91e45l 51N28o41v21á52k 5290110462943

Rekonstrukce Pekařské mě stála 300tis.Kč a nakonec jsem to stejně jako jiní musel zabalit. Tak dlouhé rekonstrukce jsou zlodějina a neskutečná arogance moci. Vše by šlo opravit za čtvrtinu času

+12/−1
14.3.2014 0:21

I22v11a47n 25H47o35l55a75s 5617887178377

>Vše by šlo opravit za čtvrtinu času

A to víte tak jistě na základě čeho?? Pracujete v oboru?? Nebo je to jen takové interneto-hospodské plácání??

+1/−1
15.3.2014 10:24

P15a68v21e82l 89O76d38r16a64z39i68l 6814599567950

Ono se stačí podívat, jak urputně se na takových stavbách maká, stačí se zetpat stavbyvedoucího, jak musí makat pro soukromé investory a jak pro "erár."

+2/0
17.3.2014 9:45

T79o80m46a98s 16N13o40v71o61t82n85y 3221216878879

Otázka je, jestli je nutné tu ulici zavřít ihned celou, protože třeba na Pionýrské se skoro nic první měsíc dva nedělo, udělala se jedna hromada starého asfaltu z jednoho pruhu aby to vypadalo jako staveniště a městapo kasírovalo. Na M. Horákové by se klidně dalo začít třeba od Dětské nemocnice, kde je obchodů minimum a postupovat směrem ke Kolišti. Ale ono je jednodušší to zavřít celé i když se nic dělat nebude

+10/0
13.3.2014 23:43

M42i26r12o38s24l22a71v 10U68r39b34a18n 1886567701779

ale zato tam urcite bude ve dne v noci dohlizet MP na bezpecnost (cti: ihned pokutovat zoufalce, kteri tam vjedou)

0/0
14.3.2014 21:50

M43i87c78h58a94e80l52a 17B30e12r38á48n31k16o89v25á 5936761517

Joo, to už asi kopou to metruo:-D je to hrůza.... Loni (?) Pionýrská, letod Milady Horákové. Já sice nadávala, že se tudy nedá pořádně jet MHD, když i já se svou váhou bych v těchto místech tu šalinu předběhla, ale rok a půl? Ach jo....!!!!!!!!

+3/0
13.3.2014 23:37

I36v64o 56P27r81o67c18h45á39z75k77a 4321822144212

Ale může být hůř, pokud by jsi prostudovala historickou mapu Brna tak zjistíš, že jsou tam ještě zbytky materiálu podlah a sklepů snad od Marie Terezie postavené a někdy z 18 století postavené tehdy dřevěné potrubí. Takže tam taky mohou vletět archeologové.

Jo a mimochodem nás čeká něco podobné v ulici Minská a Horova a tam je obchodů požehnaně

0/0
14.3.2014 1:11

I78v33a18n 38H46o45l59a30s 5927197438607

>Takže tam taky mohou vletět archeologové.

Což pochopitelně doteď nikdo netušil a v časovém plánu to stoprocentě není zahrnuto, že?

0/0
15.3.2014 10:25

P46a33v43e92l 94O79d29r50a77z40i61l 6764379717160

No stoprocentně tam není zahrnutej nějakej rozsáhlej průzkum, ale jen riziko zdržení, jako v každém jiném projektu. Ono se totiž dopředu neví, na co se narazí, žeáno.

0/0
17.3.2014 22:48

M77a54r34t15i65n 27H93a81r45t69i67g 9239884292966

Co takhle nechat soudruha Kotziana po dobu rekonstrukce na minimální mzdě? Jestlipak by zůstal optimistou?

+12/0
13.3.2014 22:51

D95a88v57i73d 83N91o52v43o38t87n33ý 2917662105919

Věřím, že by to ustál :-) Nahrabal by si jinde ...

+5/0
13.3.2014 22:53







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.