Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Stroje v ulici Milady Horákové v Brně jedou naplno, obchodníci naříkají

Veliká rekonstrukce ulice Milady Horákové v Brně začala už před měsícem. Ač si někteří Brňané stěžovali, že dělníci spíš zahálejí, bylo to naopak - pracovali totiž pod zemí. Nyní už bude padesátka z nich i na povrchu. I tak je ale stavba stále na úplném začátku, dosud se tu prováděly hlavně přípravné práce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P53a86v52e26l 58O32d47r30a52z72i25l 6204379507500

To je mi Kotzourkov.

Prej vybudování úvratě, komu chceš věšet bulíky na nos, Robine, to trvá maximálně dva dny. Prej práce v podzemí, jo, a kde? Koho kdy zajímali nějací dospávači po noční? To je jejich problém, hezky makat! Až se od vás bude kouřit. Jste pod stálou kontrolou!

A zázrak na závěr, VOLÁNÍ PODNIKATELŮ UŽ ZACHYTILA RADNICE BRNO STŘED, tedy ta radnice, která nařizuje na trhu povinné používání kelímku s nápisem "pod záštitou starosty MČ Brno-střed Mgr. Libora Šťástky" - ano, tak trapný ten člověk je.

Na to se dá říct jen "ůůůůůůůůůůůůž?";-D

No ano, budou volby, tak se i Libor snaží, přestože to mají asi i s Robinem spočítaný. Jenže lidé si pamatují, jak jste se snažili poslední roky, hoši. Z hrušky dolů!

0/0
16.4.2014 12:37

P95e68t97r86a 37V18a61ň58k42o67v58á 4554744656282

"Teď se třeba jedná o výměnu atypických potrubí, u kterých musíme čekat, až nám trubky vyrobí a doveze jiná firma"  ......pěkně to odsejpá ;-D;-D;-D

+1/−1
15.4.2014 20:59

D21a97v19i54d 97N68o91v62o10t65n41ý 2747812245519

Co se vám na tom nezdá ? To potrubí je v zemi několik desítek let, opravdu jste přesvědčená že lze "vidět pod zem" a předem se na to připravit nebo že dokumentace k tomu původnímu potrubí je kompletně k dispozici a odpovídá skutečnému stavu ? :-)

+3/0
15.4.2014 21:53
Foto

L80i29b58o26r 50V38y32k21o29u70p91i37l 9206575989757

Nevím, kde kdo z diskutujících bydlí, ale na Táboře je rachot pořád, ve dne v noci. Jednou jsem za noc ze soboty na neděli napočítal 43x houkání policie, 5-6x za hodinu, tedy co deset minut. To snad nemělo ani Chicago v éře Al Capona. A k tomu  pakáž, kterou rovná ulice Jana Babáka a pak Purkyňova láká k jízdě na hraně přežití.  Motorky jsou horší.

+3/0
15.4.2014 19:45

T71o63m34a60s 27N10o82v51o81t14n16y 3961306958429

Nejen tam, proti tomu nějaká stavba, která by jela alespoň do těch 22h, by byla úplně v pohodě.  Jinak přece byste nechtěl po městapu, aby stíhali pouliční závodníky, moc práce s nejistým výsledkem. Lepší je si pospat v autě pod keřem v Lužánkách (zatímco v okolí bují noční život či spíše kriminalita) nebo teď maj kluci a holky městapácký novej koníček - na Kotlářce zastaví za auto,  které tam stojí, zapnou majáčky a stopky a stopujou jestli do 3 minut nebo kolik je ten limit majitel stihne odjet nebo pak přesně za tři minuty jsou psát pokutu - lehký prachy - velký prémie. Nezájem že je to zásobovací auto, který tam veze zboží nebo někdo kdo potřebuje složit domů věci a v okolí se nedá zaparkovat...

0/0
16.4.2014 0:34

P78a43v89e86l 39O96d57r24a88z88i86l 6884829167400

Tam je zákaz stání, ne? Zastavit můžete na dobu nezbytně nutnou, na tři minuty jim peče bílej tesák.

+1/0
16.4.2014 12:39

I80v14a11n 89Š68u20s56t62r 1349793468174

Tam se pracuje tak usilovně, že vždycky když du kolem je tam prázdno :D

+1/−1
15.4.2014 18:28

M43i46c32h34a90l 33M37o22j93ž29í70š 8694789232

Nevím, jakej západ paní viděla, ale na směny se tam většinou rozhodně nepracuje a to z mnoha důvodů. V Německu typicky po čtvrté hodině není na stavbách ani noha. Že jsou kvůli tomu na dálnicích zácpy, nikoho nevzrušuje. Například most u Špíru se opravuje už nejmíň čtyři roky, aniž by tam práce nějak viditelně pokročili.

+3/0
15.4.2014 17:02

M49i45c71h39a20l 98M44o51j32ž11í95š 8394369322

Pardon, "pokročily". ;-)

0/0
15.4.2014 17:03

R31a79d65i17m 92K89ř24i76v65á64n95e65k 4552934461611

Stále žasnu, jak je možné, že oprava silnice a některých sítí může trvat déle, než stavba nové ulice i s domy...

+2/−3
15.4.2014 16:41

I43v41a20n 55H70o21l90a93s 5687477718917

> může trvat déle, než stavba nové ulice i s domy...

Právě proto, že tam ty domy už jsou i s lidmi.  A těm je mj. po dobu celé stavby potřeba dovávat elektřinu, vodu, plyn a odvádět splašky.

+2/0
15.4.2014 18:23

D24a31v37i60d 95N15o89v23o63t62n75ý 2887982715799

A já stále žasnu, kolik "odborníků"  ta naše země má ...

+1/0
15.4.2014 23:59
Foto

P17a43v54e52l 50Č15e69r66n64í29k 1808605200880

To by mě fakt zajímalo, jak by si paní Polanská představovala, že se bude pracovat v noci, kdy chcou lidi klid na spánek... noční rekonstrukce se dají dělat mimo město, kde to nikomu nevadí ale ne uprostřed obytných zón.

+6/0
15.4.2014 16:26

K70a48r55e27l 31F62a43j36t 5458692491133

Nevím ... určitě by na těchto stavbách měl být násobek lidí a techniky a když už ne práce nonstop tak alespoň 6 - 22. Měl jsem tu radost jednou u podobné rekonstrukce bydlet (vlastně dvakrát - podruhé šlo o stavbu) a se všemi sousedy jsme se shodli, že radši trvalý (nebo alespoň dvousměnný provoz) a co nejdřív hotovo než mnoha a mnoha měsíční bordeI ze stavby a vše co s tím bylo spjaté ...

+1/−4
15.4.2014 16:41

M32i96c79h64a31l 56M98o41j83ž60í24š 8934319852

Od šesti?? 8-o

A jíst ti chutná? To by jako někdo rok a půl vydržel, aby se vůbec nevyspal?

+3/0
15.4.2014 16:59
Foto

P53a63v71e41l 25Č54e79r34n91í24k 1308705760180

Já to chápu. Určitý smysl to má - trpět víc, a kratší dobu. Ale ne každý s tím bude souhlasit. A chtě-nechtě se v takovém případě bude rozhodovat spíš podle obecných zvyklostí a ty u nás tvrdí, že v noci se nedělá.

+2/0
15.4.2014 17:21

M45i79c96h84a13l 47M81o72j86ž10í96š 8334619782

Jenže trpět v noci je naprosto nesrovnatelný s "trpěním" přes den, kdy je to jen nepříjemný, ale to tak všecko. V noci se to nedá moc dlouho vydržet.

Znám to moc dobře, ve dne v noci nám lítají těsně nad barákem dopravní letadla. Přes den je to "jenom" nepříjemný (i když jich lítá víc) - prostě se jen neslyšíme, případně stopneme DVD nebo zhlasíme TV. Ale v noci je to skutečně na bednu. Rv

+2/0
15.4.2014 17:25
Foto

P14a20v34e61l 95Č44e18r79n63í14k 1538945330970

Subjektivně bych to taky nesnesl. Ale nemám problém připustit, že jsou lidi, kteří by raději 2 měsíce trpěli v noci, než aby měli před barákem stavbu rok a půl. Takový rozdíl už je znát. A to jako sakra hodně.

A vo-vo-votom to celý je. Každý člověk má vlastní priority. A je těžké si vybrat, když půlka ulice chce, aby byla oprava co nejdřív a druhá půlka ulice se chce v noci a o víkendech vyspat.

+1/0
15.4.2014 17:41

L15u65k43a59s 78N89e95m13e62c 7389890822144

Tisice lidi delaji na smeny, tzn. spi ve dne, co vzkazete tem?

+3/0
15.4.2014 17:49
Foto

P80a76v71e43l 90Č91e11r29n81í89k 1688745410100

že jsou jen zlomkem celkové populace ;) nic víc, nic míň. Práce na noční směny s sebou nese právě tyhle problémy. Respektive - když člověk přijímá práci, kde bude dělat v noci tak automaticky musí počítat s tím, že se ve dne možná nevyspí.

Je to něco uplně jiného, než když normální člověk předpokládá dodržování nočního klidu, který je mimochodem stanoven i v zákoně.

+1/−2
15.4.2014 17:56

P64a25v92e40l 17O23d82r67a30z65i46l 6544709817100

Pokud máš noc od tří odpoledne, tak cajk.

0/0
16.4.2014 12:40

T56o94m70a22s 40N36o12v91o69t62n12y 3321776328749

Ne každej je sluníčkovej student, co stává na desátou aby stihl na kole dojet filozofovat do kavárničky...

0/0
16.4.2014 0:36

I73v84a46n 88H40o86l68a97s 5827697308237

>určitě by na těchto stavbách měl být násobek lidí a technik

Když 6 dělníků vykope jámu za 10 hodin, za kolik ji vykope 600 dělníků???

Naivita některých "stavitelů" fakt nezná mezí.

+1/0
15.4.2014 18:25
Foto

P55a15v95e45l 31Č28e29r35n94í97k 1618115720620

A co teprve 6000 dělníků! Ti by to měli za týden hotové :)

0/0
15.4.2014 19:26

P33a32v77e14l 90O15d44r55a91z61i18l 6804519227860

Jenže ona se tam nekope jedna jáma, že, Ivane. Kolikrát už jste se tam byl podívat? Já už pětkrát a odpoledne je tam ukrutný klid a ani lopata.

0/0
16.4.2014 12:41

I95v87a52n 19H23o56l85a73s 5267807138587

Od 15. 3. asi 12x - stačí to??:-) Samozřejmě, že více dělníků může současně kopat více jam, otázkou je, jestli je tam více jam potřeba. Štola pro novou kanalizaci se bude razit víceméně z jednoho místa, protože by prý byl velký problém přesně zaměřit jednotlivé úseky tak, aby na sebe skutečně dostatečně přesně navazovaly - ta kanalizace bude v různých místech v různé hloubce pod povrchem, protože se musí lecčemu vyhnout (mj. zatrubněné Ponávce), samozřejmě všude tak, aby ty splašky i dešťová voda dobře odtékaly. A nelze současně budouvat všechny inženýrské sítě - základem je právě ta kanalizace,  teprve s určitým odstupem mohou následovat další.

0/0
16.4.2014 17:00

P95a79v75e33l 44O26d77r63a46z30i77l 6774259777100

S tím se nedá nesouhlasit :-)

0/0
17.4.2014 11:05

P23a44v37e49l 75O16d48r97a20z18i91l 6594169467580

Možná by pomohlo, kdyby mluvčí dodavatele místo poněkud otřepaných frází vyvěsil někde aktuální Gantt a ono by se vidělo, jak to je naplánovaný ;-)

0/0
17.4.2014 11:05

M33i86c55h47a75l 25K37r72č64á73l 6588508746192

Nepište prosím takové bludy. Co se pracuje pod zemí, když se bude celá ulice bagrovat. Na fotce vidím jenom stát auta a pár lidí. Stavbu prioritního významu si představuji trochu jinak. Minimálně dvacítku bagrů, stovku náklaďáků, třista lidí ve třech směnách sedm dnů v týdnu a do dvou měsíců je hotovo. Ale to samozřejmě vyžaduje dokonalý časový harmonogram a organizaci práce.

Místo toho se mluví o nějaké tramvajové konečné, která při správné přípravě, organizaci práce a nasazení lidí a techniky je otázka několika hodin.

Neblbněte lidem hlavy a raději zveřejněte ze stavebního deníku počty lidí a odpracované časy.

+4/−3
15.4.2014 16:09

I74v93a44n 56H72o38l87a41s 5377527578807

> Co se pracuje pod zemí, když se bude celá ulice bagrovat.

A to psali kde? Myslím, že ani v Blesku. Těžko vybagrovat celou ulici, kde v úseku od Koliště po Francouzskou je spousta odběrních míst elektřiny, vody, plynu (+ kanalizace a datové linky - to vše nejen pro domy přímo na Miladě, ale i v širším okolí, protože většina hlavních tras všech těchto sítí vede právě pod Miladou) a která musí funtovat po celoou dobu rekonstrukce (s výjimkou hodinových odstávek při několikerém dočasném přepojování).  Některé trasy jsou navíc v hloubce více jak pět metrů - to bych to kompletní vybagrování (mj. tak, aby se v místním často velmi nestabilním podloží nehnuly domy)chtěl fakt vidět.

Takže pro odhalení autora píšícího bludy doporučují podívat se do nejbližšího zrcadla.

+3/0
15.4.2014 18:31

P65a24v52e65l 70O26d86r68a53z89i69l 6394339967160

Ale s tou šalinou pravdu má.

0/0
16.4.2014 12:43

I64v83a12n 56H96o32l10a43s 5967257598737

To ano, ale to  není gró jeho příspěvku.

0/0
16.4.2014 15:08







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.