Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Růžová putovní kola svezou lidi po celém Brně. Zatím je jich pět

Kolo je ve městě mnohdy nejrychlejším dopravním prostředkem a hlavně příjemnějším než hromadná doprava. Díky novému projektu Rekola, který se nyní z Prahy a Olomouce dostává i do Brna, může každý využít růžových putovních kol, která budou rozmístěná po celém městě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R67o67m74a93n 60K25o49n39e83č87n49ý 4614108253

Kdyz vidim to kolo tak za tech 1000kc ty kola muzu mit dve,klasickej starej favorit:-)

0/0
27.4.2014 21:58

A19l86e37n48a 71P58i73p10e42r 9791387441

Na principu tzv. bikesharingu???

Moc hezka cestina.

+4/−1
27.4.2014 16:58

M24a84r62e91k 94T37u74r91n52o92v76e18c 7585162320606

To je termín, který se pro toto docela běžně používá. Pokud Vy jste se s ním ještě nesetkala, Váš problém, možná se o problematiku tolik nezajímáte.

A když už jsme u té češtiny - píše se "čeština" a nikoliv "cestina".

+3/0
28.4.2014 10:13

T26o63m19a31s 74N17o34v50o94t94n90y 3181616328529

To je ještě větší ptákovina za ten litr než slavný brněnský v praxi zcela nepoužitelný car-sharing.

0/0
27.4.2014 16:52

I89v40a68n 29H21o64l90a44s 5567847918667

A jak jste ráčil přijít na to, že brněnský carsharing je v praxi zcela nepoužitelná? Jeho uživatelé si myslí něco jiného a stále jich přibývá.

0/0
28.4.2014 11:49

R12e64n76é 31C18v49r51k35a35l 9556869496296

Jistě, uživatelé celkem přibývají - zejména poté, co se Vaším vstupem počet uživatelů zdvojnásobil ;-D

+1/0
28.4.2014 12:02

T93o53m40a72s 84N84o60v83o72t64n53y 3661716748749

Stačí si přečíst podmínky a hlavně cenu za provoz. Ale je to dobrý byznys pro majitele těch aut, to se musí nechat - ti jezdí zadarmo a náklady platí ovečky co si myslí, kolik neušetří. Po započtení času, omezení v podobě, že auto není k dispozici tehdy, kdy ho většinou člověk potřebuje, vyjde levněji (pokud nechce vlastnit auto) si na těch pár jízd vzít taxíka nebo auto z půjčovny či si ho půjčit od někoho známého. A pokud ho potřebuji častěji než 1-2x za měsíc, tak už vyjde lépe vlastní.

0/0
28.4.2014 21:34

O34n96d16ř66e96j 85G25r11i53m 7691649627734

Zatím, jakmile ale někdo nechá kolo na Cejlu, hned jich bude méně...

+2/0
27.4.2014 16:51

T82o32m94á86š 38T56a36t79í39č60e82k 5290482980408

Hm, araby rozestavěný po štatlu, bez dozoru, přivázaný k jakýmukoliv sloupu. To bude dobrý byznys, ale spíš pro sběrače a výkupce odpadu.

+1/0
27.4.2014 15:41

R88o11m95a21n 42K83o37n49e39č85n95ý 4594388903

Kdo by to kradl a v takove barve:-)

0/0
28.4.2014 6:44

T65o88m61á88š 73T55a25t38í72č36e20k 5900552840968

Krade se vždy a všude. K růžovýmu kolu se strčí do tepláků černé sprej, a už za to v bazaru něco kápne.

Uprostřed mánie kradení mobilů jsem si po desátým vzorku v zoufalství koupil na bratislavským nádraží briketu od Sagemu, s nabíječkou, světě div se, za 300,- Sk. Tehdy už to bylo tak zastaralý, že jsem si nedokázal představit, že by se to bez té nabíječky dalo zpeněžit. Měl jsem ho 14 dní.

0/0
28.4.2014 15:04

J74o76s95e88f 14N68o68v41á25k 1339876869721

Někdo okoukal jak to chodí v zahraničí a udělal si z toho dobrý byznys.

0/−1
27.4.2014 14:41

M66a95r71e67k 73T89u65r15n66o90v74e71c 7295962550206

Fakt myslíte, že to je nějak zvlášť výdělečné? Myslím tedy zrovna v rámci projektu Rekola...

Jako jo, jak se toho teď chytli na pražském magistrátu a něco možná chystají s JC Decaux, tak jo, tam bych měl větší obavy, kdo na tom bude nepřiměřeně bohatnout...

+1/0
28.4.2014 10:21
Foto

V24l66a17s41t60a 35C26o36u27f23a66l 7767129889325

Konečně to, co v Paříži funguje už nejméně 8 let. Dobrý nápad a dobrý byznys.

0/−1
27.4.2014 14:40

C77. 82J57. 4632829701159

jedno kolo na čáru a druhé na hlavák...a můžou pendlovat:)za litr dobré svezeníčko,...přidám radši kilo a mám na šalinkartu na 2 měsíce

+2/0
27.4.2014 14:32

P33a63v20e34l 54M79o49r77a89v11e61c 3102649972708

Taky mi ppřijde tisícovka za rok trochu moc..

+3/0
27.4.2014 14:42
Foto

V59l54a52s38t94a 65C84o67u86f31a19l 7367919109245

Brněnská šalinkarta je za kilo na dva měsíce? Uveďte prosím měnu. Je to v EUR nebo v USD?

0/−2
27.4.2014 14:43

J73i90r10i 88J21o36n90á82š 2443259747271

cti PRIDAM, takze 1100/2 metry. Kapis?

+5/0
27.4.2014 15:53

J58o68z15e51f 43D78u49h87a91c78e24k 7831820243360

takk tak radsej 1100 za dva mesiace ako 1000 za rok :) R^;-D

0/0
28.4.2014 15:10

M28a34r40t16i57n 76H11a88v34l18í81k 2626553836372

Dat tisic korun a svest se jen po meste.. to radsi mhd za 20,- nebo autem za polovic

+4/−3
27.4.2014 13:24

J93o68s88e23f 50B87i46t43a27l57a 6761255407589

To je priplatek za barvu

+5/0
27.4.2014 13:25
Foto

V64l81a63s80t30a 43C15o43u35f50a18l 7767169599665

Víš, ten poplatek není na jednu jízdu, ale na rok. To je jako 50 jízdenek na šalinu nebo dvakrát taxíkem z hlaváku do Králova pole.

0/−1
27.4.2014 14:47

J16i84r79i 97J77o38n35á46š 2493969787501

ja si radsi sednu na skutra. v klidu, pohode, taky zaparkuju a nemusim se nijak honit, nebo hledat jestli je nejake kolo volne. Je jich v Brne pry 5. To prece nema vubec vyznam.

0/0
27.4.2014 15:54

M18a10r56t92i94n 46H18a13v74l75í28k 2296433286272

tyjo to kolo ma cenu 500kc a oni to prodavaj KAZDYMU!! (to znamena nekolikrat) za litra!! Drahy.. proc to neni zadarmo? Tyhle plecky neni treba krast no ne..

+1/−2
27.4.2014 13:23
Foto

V62l39a56s43t13a 65C45o48u29f51a77l 7907619849415

Protože to je podnikání, tak to nemůže být zadarmo. Zadarmo je charita. Navíc tě samozřejmě nikdo nenutí ta kola používat.

+3/0
27.4.2014 14:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.