Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zmatky okolo městského okruhu v Brně. Ani silničáři neví, kdy se dostaví

Brno finišuje s výkupy pozemků pro modernizaci kritického úseku brněnského Velkého městského okruhu v Pisárkách. Kvůli neustálým změnám ve vedení státní firmy Ředitelství silnic a dálnic však nikdo nemá přehled, kdy se začne stavět.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P62a23v58e57l 37K11a32m98e33n22í46k 3734497782610

S tím se už každopádně něco musí udělat pač ten úsek je skutetečně na palicu. Jedno z možných řešení je to objet přes Jundrov.

0/0
6.5.2014 12:34

L58u91k12á88š 74M64a47c18h78á86l19e69k 6294456825425

No konečně aby už se začalo stavět. Každý den tudy musím jezdit a hrůza děs:-). Uvidíme jestli to tentokrát výjde. Třeba se stane zázrak a postaví to.

0/0
6.5.2014 10:58

I34v75o 93P13r64o31c61h17á55z72k77a 4591272504732

Tomkovo náměstí je horší problém tam se ví akorát, že má být od husovického tunelu most na Vinohrady a pak tunel pod Vinohrady, ale tady se to zaseklo neboť se hledá varianta kudy a kam ten tunel vést, Při tom první odhad že celý okruh bude hotov do roku 2020.:-)

0/0
6.5.2014 10:35

I75v57o 45P73r43o39c54h73á63z24k14a 4791702284402

No 3 pruhy, jak se píše, nejsou asi řešení, ale při napojení silnice od Bystrce, klidně mohli silnic rozšířit, tak aby bylo zúžení co nejdelší, pak by se lépe auta seřazovaly. Tam je tak 300 metrů volného místa

0/0
6.5.2014 10:31

P13e63t49r 78C22h96v54á74t96a36l 4402942420114

No jo...Brno - Pisoárky....až tam jednou bidete....;-D;-D

+2/0
5.5.2014 14:50

T86o86m90a37s 22N42o22v82o70t49n13y 3781126408879

Můj osobní názor je, že kdyby se chtělo, tak by z toho i dneska mohl být klidně 3-pruh, otázka je, který směr by "vyhrál" dva pruhy a kde by zůstal jen jeden. Místa na 3 pruhy je tam relativně dost. Ono by to šlo vyřešit i proměnlivým značením, kdy by ten pruh sloužil podle potřeby, ale toho bych se v ČR bál, protože když si někteří řidiči nejsou schopni zvyknout na změnu normálního značení ani za půl roku, tak co teprve silnice, která "se mění" denně.... ;-D

+5/0
5.5.2014 14:20

M59a51r89t87i25n 69K23u20ř48í38t75k30a 6817476468135

Slyšel jsem, že stavba R43 z Brna na Svitavy spí kvůli tomu, že kdyby se postavila, tak vnější okruh by se ukázal zbytečným.

0/−3
5.5.2014 13:11

P43a21v71e75l 37M23o51r57a84v28e29c 3912989752428

R43 spí protože kraj nemá územní plán a nejsou na ni finance.

+1/0
5.5.2014 13:41

Š93t24ě86p47á84n 49V16a27n41ě72k 3763529987467

Nesmysl.Přesně jak píše Pavel...kraj nemá územní plán, neusálé protesty jednotlivých obcí a hlavně...nejsou na ni peníze a ani v dohledné době nebudou.

+2/0
5.5.2014 14:00

T22o39m45a34s 46N68o66v40o63t60n45y 3981426138959

Což je samozřejmě nesmysl, velká část aut co jede přes Tomkovo náměstí by na R43 vůbec nejelo

+2/0
5.5.2014 14:16

P49a31v20e71l 94O80d15r94a10z61i62l 6364929407120

To je bohužel omyl. R43 v plánované (německé válečné) cestě by prakticky vůbec ničemu v Brně neulevila, jen by zatížila Bystrc. Smysl dává využít současný čtyřproud a napojit na trasu až za Brnem.

+1/0
5.5.2014 14:30

R60o70b52e21r71t 88M83o66t62k17a 4746637609355

Ničemu by neulevila a zatížila Bystrc. A kde by se ti řidiči vzali? Najednou by si řekli, hele nová silnice, jedu se projet.

Silnice by určitě ulevila okruhu jak v úseku Tomkovo náměstí, tak v Pisárkách. Ulevila by také Velké Bíteší, kudy řidiči jezdí na Hradec. A hlavně kdo se podíval na studii vedení silnice přes Bystrc tak ví, že by se částečně ulevilo i Bystrci, silnice by byla v tunelu.Jedinej komu silnice vadí jsou chataři u přehrady.

+1/0
5.5.2014 19:53

I11v84o 17P13r31o90c51h65á79z13k64a 4161432444722

Tunel byl první záměr, ale při plánování se nějak vytratil a změnil se na most.

0/0
6.5.2014 10:19

I82v41a73n 10H60o10l74a56s 5307407178657

Řekl bych, že trať pod skalou měla být dvojkolejná - posunutí tělesa pouze o jednu kolej by dostatečný prostor pro dva nové pruhy asi nevytvořilo.

0/0
5.5.2014 13:03

K63a56r64e29l 27F54a69j98t 5758542331713

3 a čtvrt miliardy 8-o8-o8-o ... hezkýýýý .... na to že byl plán udělat cca 500m jednokolejné trati pro tramvaje a normální čtyřproudovku ...

0/0
5.5.2014 12:35

M48a60r93t89i48n 55S65v54o49b93o78d74a 1116632103353

Nevím, na který plán jste se díval, ale jestli se bude podle dosavadniho plánu (myslím, že nejdražší z možných variant) zakopavat tramvajova trat do tunelu, rozšiřovat silnice a ta se částečně bude zakrývat galerií - tak to za par set mega asi nikdo neudělá :-)

viz. citace z  www.mestsky

"Díky zastřešení části úseku galerií navíc dojde k propojení Wilsonova lesa, Žabovřesk a Masarykovy čtvrti s plánovanými sportovišti u řeky Svratky na tzv. Jundrovských loukách. Zároveň se stavbou vzniknou dvě pohodlné trasy pro pěší a cyklisty, na straně u Pisárek lávka a na straně u Jundrova široký přesypaný most osázený vegetací."

+1/0
5.5.2014 13:32

P35a37v85e71l 23M34o87r18a24v83e47c 3612739442958

No právě.. Právěže zodpovědní jedinci rozhodli o nejdražší možné variantě. Proč asi? Máte lepší důvod než že z toho budou mít větší vejvar? Pořád jen 5 procent z 3mld je víc než 5 procent z 1mld (za předpokladu 5procentní "úplatkářské marže").

Proč třeba stavět "široký přesypaný most osázený vegetací", když kus od toho jeden most bez aut už je a vegetace je kolem spousta?

0/0
5.5.2014 13:40

M38i17l11a60n 98M16a83j18e74r74č62í26k 1680770884276

souhlas = koukám, že v Brně nemají co nazývat obyvatele Prahy tuneláři (pro stavění nesmyslných a nákladných tunelů) - když jsou jimi viditelně sami, protože logicky levnějším řešením musí být postavení (snad původně další oficiální varianty) mostní konstrukce pro 1/2 čtyřpruhové PK podélně nad TT mezi  tímto www.google.cz!3m4!1e1!3m2!1sE91dlYrE0rdZz5-vCGezNQ!2e0!4m2!3m1!1s0x4712942370e00279:0x868729336057bc3c?hl=cs) místem v Žabovřeskách a tímto ( www.google.cz!3m4!1e1!3m2!1sX9Suji7ZTfr7fOulkGplrQ!2e0?hl=cs ) místem v Pisárkách - kvůli tomuto ( www.google.cz!3m4!1e1!3m2!1ssO-R30ffLyrUEBQ9GG7siA!2e0?hl=cs ) stísněnému prostoru mezi svahem a korytem řeky cca ve středu onoho úseku

0/0
5.5.2014 13:46

M63a53r43t72i48n 68S61v57o24b71o84d74a 1636182143793

Ano - vést dvě silnice (podle amerického vzoru) nad sebou, byla, tusim, ta nejlevnejsi varianta, ale proti tomu se ohradili ekologové, místní obyvatelé, pamatkari a iX dalsich, kteri maji diru do zadele. Nicmene, me osobne se taky moc nelibila.

Dalsi varianta pocitala se "zakrytím" reky a vedeni silnice nad ni.

Pak byla ještě čtvrtá varianta a to si ted uz nepamatuji, jak byla resena.

Každopádně nijak tímto neobhajuji plánovanou cenu 3,25mld ;-)

0/0
5.5.2014 16:43

T14o97m50a67s 98N12o10v28o51t29n21y 3961606188289

Tak ekologové či spíše ekoteroristi ze všech těch pochybných neziskovek budou vždy proti všemu aby vykazovali činnost a sosali dotace (tedy pokud to není zrovna cyklopruh :-)))

0/0
5.5.2014 17:34

M40i35l65a82n 17M39a71j57e68r55č52í46k 1360300184536

pozor - to snad mělo být, že současné dva pruhy by zůstaly takřka jak jsou a sloužily pro směr od Žabovřesk k Pisárkám a nová dvou pruhová "horní" vozovka pro opačný směr měla být nad TT (rozumějte tramvajovou tratí) a nikoliv nad vozovkou (po vzoru Ameriky) = tímto by pro uchycení tramvajové troleje nebyly v zakrytém (podélnou mostní konstrukcí) úseku TT potřeba vlastní sloupy, protože její uchycení by bylo do mostní konstrukce.

Navíc tato mostní konstrukce by vytvořila podél svahu kaskádovitý stupeň, jenž by svou konstrukcí:

1.) zapřel svah proti jeho ujetí do údolí

2.) pro pohled a poslech z vrchu svahu by zcela odclonila TT a velmi výrazně i 1/2 vozovky = původní "dolní" část na terému sloužící v ten moment pro směr od Žabovřesk k Pisárkám

+1/0
5.5.2014 22:44

P65a69v81e21l 70O37d31r27a60z52i24l 6314299567640

Jednokolejná trať je tam naprosto nereálná.

+1/0
5.5.2014 14:32

R96i15c53h54a49r96d 34M96i49k42u50l80e21n56k65a 1739977427744

Já se toho prostě nedožiju......:-(

+3/0
5.5.2014 12:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.