Diskuze
Oboustranná výhra. Obě varianty nádraží v Brně jsou možné, určila studie
Děkujeme za pochopení.
P23a56v88e82l 89O28d58r92a61z74i45l
1) Pro hordy pendlerů má smysl nádraží v centru, odkud se rozjíždějí linky MHD do potřebných směrů. Nikdo si nepolepší tím, že se někde za Zvonařkou celej vlak nacpe do šaliny a přehopsá na rolu.
2) Pro VRT je dobré nádraží v odsunuté poloze, postavme tedy nádraží pro VRT v odsunuté poloze. S nádražím pro pendlery bude spojeno úplně stejně, jako Masaryčka s Wilsonem v Práglu.
3) Pozemky pod tratěmi budou rozkradeny a zastavěny, kdo věří územnímu plánu "zeleň," když tomu šéfuje "člověk" jako Macek?
T78o48m85a39s 63N40o48v42o76t55n50y
Tak na rolu by část těch "pedlerů" ani nemusela (pokud někdo nezkoní nové trasování mhd, čemuž bohužel nevěřím, stačí se podívat jak blbě se řeší aktuální výluky v MHD teď o prázdninách). Určitě nové nádraží nebude znamenat pro všechny prodloužení cestování, navíc chiméra aktivistů o centru má jednu vážnou trhlinu - většina lidí nejede do toho centra tak jim je celkem jedno jestli to na nádraží budou mít zastávku od centra. Naopak pokud pojedou z jihu brna tak to budou mít rychlejší.
Jinak by se se samostatným nádražím pro VRT resp. EC souhlasit dalo, ale nevěřím tomu, že by tohle někdo prosadil,protože aktivisti začnou řvát něco o utrácení za dvě nádraží ;-) Ale systém např. Vídně kde kousek od sebe je (nyní už nový) Sud a o kus dál hned další nádraží není vůbec špatný. Vše vzájemně propojeno.
Pozemky jsou otázka, kolik jich bude po dostavění nového nádraží volných a využitelných.
T95o34m88a73s 35N81o70v98o40t78n64y
Zajímavé jsou poslední dva odstavce - krásně ukazují, co jsou všichni ti aktivisti zač. Prostě bojovat vždy a proti všemu, ač to znamená úplně to celé zastavit, jako by nestačil už současný boj dvou stran, tak musí přijít ještě další zelení pomatenci s referendem (které je navíc úplně zbytečné, protože se týká jen občanů Brna, ač nádraží využívá půlka kraje dojíždějícího do Brna a ta hlasovat nemůže...).
J23a22k82u38b 59Z18a17c67h
Osobně mě jedna slečna zastavila před nádražím s tím referendem... na papíře nebylo zcela jasně vysvětleno čeho přesně se referendum týká a ani ta slečna nebyla schopna vysvětlit k čemu bych se svým podpisem podepsal. A přesně jak to zmínil pan Novotný... ti co hlasovali musí mít navíc pouze trvalé bydliště v Brně... i když nádraží v daleko větší míře používají právě lidé z okolí, kteří jezdí denně do Brna za prací.
P18a41v20e33l 50K79o17l80á80č78e42k
Vídeň taky není ještě zcela napojená na síť VRT a staví nové nádraží. To je směřováno k hlasům, co říkají, že Brno nové nádraží nepotřebuje, či že kosmetické úpravy stávajícího nádraží dostačují a výstavba VRT je stejně ještě hodně
daleko. Já vím Brno není Vídeň a Česko není Rakousko.
P41e96t32r34a 13V87a49ň63k25o58v24á
....a kvůli takovým, jako jsou Pavel Moravec, ještě dlouho nebude
T58o50m27á65š 13F26o46r43e34j86t
Mě fascinují ty termíny- o nádraží se v Brně hádají 20 let, 10 let se na tu stavbu budou připravovat a 7,5 let stavět. Kdyby byli takhle produktivní ve starém Egyptě, tak tam dodnes žádné pyramidy nestojí. Už chápu, proč Amazon o Brně nechce vůbec slyšet. Do roku 2024 Čína naší republiku protne rychlodráhou a Brňáci budou předělávat projekt a dumat, jak se na tu dráhu z centra připojit? Nadzemkou, podzemkou nebo parní lokálkou coby turistickou atrakcí ....
P91e77t50r83a 11V63a27ň58k98o31v24á
krásný příklad je řešení zúžení VMO v Pisárkách - radnice to má jako prioritu - priorita v jejich podání vypadá tak, že se teprve teď bude zadávat projekt,(cca dva roky) pak budou řešit stavební povolení a čelit desítkám připomínek aktivistů, zahrádkářů a jiných blbečků (cca tři roky), než se rozkývou ke stavbě (cca dva roky), samotná stavba bude napadána chytrolíny typu Štěpaníka a jistě minimálně jednou zakonzervována (cca tři roky), pak některé zastupitele zavřou pro úplatky, což zrychlení jistě neprospěje ....takže konec kolon vidím tak na rok 2025
O79t50a20k54a91r 18S93t41e36i93n91e39r
Velmi důležitý článek světového významu.
P88a25v76e62l 95O97d72r45a41z34i46l
Asi jo, když se dostal až k vám do Bukvičné lhoty.
J61i60ř41í 64E98r61b23e74n
Hloupý dotaz od občana úplně jiné části ČR: co se, v případě stavby nového nádraží u Zvonařky, stane s tím původním nádražím v centru města? Zůstanou přes něj vedeny regionální a výběrové dálkové spoje, nebo se tam doprava zruší úplně? Pokud varianta 2, bude se nádraží bourat jako pražský Těšnov, nebo se tam plánuje nějaké jiné (ne)využití?
P60a39v85e62l 16M90o51r26a92v60e50c
V tom "odsunovači" trochu mlží. Jednou říkají že koleje zmizí "aby se Brno mohlo rozvíjet na jih" (což může i teď) - to by znamenalo zrušení nádraží a využití budov možná jako muzeum ale spíše jako nějaké obchodní centrum (kterých je kolem spousta).
Jindy zase politici odsunovači reagují na kritiku že k novému nádraží nebude stíhat MHD tím, že by regionální spoje končily na stávajícím nádraží (čímž by byl problém s přestupem reg.vlak <-> mezinárodní).
Tak si vyberte..
P78i58v39o23ň55k14a 55M55i51r80o82s90l71a89v
Nádraží v centru není to,co tady ti pomatení aktivisté propagují.Ti chtějí nádraží zachovat v původní poloze.
Nádraží v centru obnáší mimo jiné ražbu tunelů pod Petrovem a já nevím co ještě.Navíc by byla daleko pracnější.Nevím co by ti samí pomatenci říkali až by jim centrum Brna na dest let totálně rozkopali.
Nevím třeba mě umínusujte,ale nádraží v odsunuté poloze je nejschůdnější řešení a navíc ona plánovaná lokalita až tak daleko od centra není.Divím se,že těm pomatencům někdo vůbec dopřává sluchu.
P81e61t36r 95K64o15v83a41ř59í60k
A nechat nádraží tak, jak je, je problém? Ona nestačí kapacita? Bude se přepravovat výrazně víc lidí? Bude k nám při lepší průjezdnosti cestovat víc turistů? Nebo jaký je ten hlavní přínos a návratnost, když se nádraží odsune o kus dál?
P48e63t28r 75N74i75v91n26i71c68k89ý
No jo, ale ze které varianty kápne více do kapes politiků a jejich kamarádíčkům?
M48i82c60h72a73l 97B63r94ň15á44k
Tak proveditlené to je kdekoliv. Když budeme chtít, tak se to dá postavit i na Kraváku a přidáme k tomu vodotrysk... Otázkou je, co je finančně zvládnutelnější, že ano...
P16a87v61e17l 25M95o97r68a66v23e71c
V článku je že samotné kolejové stavby jsou cenově stejné - 20 mld.
U odsunuté varianty si ale připočtěte pár miliard na dobudování MHD.
Nedávno odvolaný exekutor je po smrti, podle soudu zneužíval peníze dlužníků
Před necelými dvěma týdny Nejvyšší správní soud odvolal z funkce brněnského exekutora kvůli...
Zastřelil se nad propastí. V Macoše ukončil svůj život vězeňský dozorce
Jihomoravská propast Macocha má další oběť. Na začátku víkendu do ní spadl muž středního věku. S...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Plánovaný podzemní tunel na D43 v Brně má být zkrácený, starostové protestují
Chystaná podzemní trasa dlouho slibované silnice je v dokumentech zkrácená i přes původní sliby....
Novým majitelem Zbrojovky Brno se stal hokejový boss Libor Zábranský
Majitelem fotbalové Zbrojovky Brno se stal Libor Zábranský, šéf hokejové Komety. V tiskovém...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Žena, která skočila s dětmi do Macochy, nechala dopis. Policie případ odložila
Sebevražedný skok ženy se dvěma malými dětmi do propasti Macocha v Moravském krasu loni v létě...
Problém Drnovic si uvědomujeme. Americký šéf o budoucnosti Vyškova
Premium Ještě před půl rokem o americké společnosti Blue Crow Sports Group nevěděli ani fanoušci...
Muž zaplatil nové parkovací oprávnění, i tak mu přišly pokuty. Zasáhl ombudsman
Brněnský senior dostal od města automaticky vygenerovaný mail s upozorněním, že mu končí platnost...
Kometa si vybrala náhradu za Furcha, čeká na Stezkův návrat ze zámoří
Náhradu za končícího Dominika Furcha, který má údajně namířeno do Mladé Boleslavi, si vedení...
Novým majitelem Zbrojovky Brno se stal hokejový boss Libor Zábranský
Majitelem fotbalové Zbrojovky Brno se stal Libor Zábranský, šéf hokejové Komety. V tiskovém...
Byt 3+1 110 m2, Bayerova, Brno-Veveří
Bayerova, Brno - Veveří
10 000 000 Kč