- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
I když s křížkem po funuse, tak tady musím poznamenat, že velká výhoda drajfů je v nízké hlučnosti. A milovaný DPMB v noci nechá drajfy spinečkat, aby jezdily těžkotonážní kloubáče. Občas jsem přespal v bytě na Olbrachtově náměstí - krásná vyhlídka na Palackýho kopec, no pohodička. Ale v noci každou hodinu člověka u otevřenýho okna (jak jinak v letě, žejo) probudil manévr na tankodromu: kloubák se rozjíždí do strmýho kopce. Kvalitka, kvalitka...
trolejbusům není odzvoněno, jelikož cena nafty roste. Minimálně do doby než bude technicky a ekonomicky efektivní např. technologie vodíkového motoru v autobusech
Trolejbus je jednodušší, než autobus, může topit či chladit na konečné, aniž by tam brblal a smrděl motor. Oproti tramvaji potřebuje jen svrchní vedení. Nové vozy v Brně jsou stejné busy i trolejbusy (mně to tak přijde) a jen je jiný pohon. Pro město jsou trolejbusy ideální, jenom nelze tak často šachovat s vedením linek.