Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jednání o silnici Brno-Vídeň: dva pruhy musí řidičům zatím stačit

Diskuse o dálničním spojení Brna a Vídně přinesla tento týden po dlouhých letech překvapivý zvrat. Od Mikulova do rakouského Poysbrunnu budou zatím Rakousko i Česko stavět jen dva pruhy silnice místo plánovaných čtyř.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M90a35r12t94i40n 97Z56l37a69t41u63š85k85a 8827824220961

Dnes jsem zrovna z Vídně do Brna jel. A je to peklo.

+1/0
9.8.2014 21:03

P66a65v12e55l 35V84e83r55n53e66r 1613633152397

Pane ministre, to mate z nejakych dvoustrannych jednani, nebo z toho, co jste se docetl v novinach? Bych rekl, ze to druhe, neb se Rakusane obavaji, ze my tech par kilometru dalnice ci rychlostky nepostavime nikdy.

0/0
9.8.2014 7:08

J24o74s72e33f 15H27a98n49y49á27š 2844959443

Ano. Jak vy na nás, tak my na vás!

Proč dělat něco pořádně s výhledem do budoucna, když to v budoucnu rozšíříme za dvojnásobnou cenu.:-(

+1/0
8.8.2014 13:58

J62a32k61u28b 52Z84a27c88h 3325786103450

On ten problém není ani tam na Ministerstvu dopravy jako ve vedení kraje... jejich neschopnost (nebo chamtivost) v mnoha věcech mimo jiné i schválení zásad rozvoje kraje atd... nejvíce brzdí projekty v kraji.. a pak nesmíme zapomínat na ty ekoteroristy aktivisty,.. ;-D

+2/0
8.8.2014 9:17

P98a26v20e84l 53C89h74o15d36o34r 7708212203

Tak Rakušáci zastavili stavbu dálnice k hranici kvůli nečinnosti na české straně. A stejný důvod má i dvoupruhová silnice za Poysdorfem, jelikož by případnou dálnici neměli na co napojit. Českej lempl se toho chytne a dálnice do Vídně zkrátka nikdy nebude...Rv

+1/0
8.8.2014 8:57

O58n16d78ř67e25j 61Š37e50v87č49í92k 7311155431213

Z Katovic a pomalu až k Dubrovníku projdete skoro půl Evropy po dálnici, ale mezi mezi hlavním městem Rakouska a druhým největším městem Česka se 25 let po komunistech jezdí vesničkama. To je pro mě nepochopitelná ostuda jihomoravských politiků!! Mimochodem za Rakouska uherska byla jako jedna z prvních železnic postavena trať Vídeň Brno a to už před 170 lety.

+10/0
8.8.2014 4:27

T29o21m35a51s 92N32o69v28o81t39n64y 3731936308389

No mám obavu že Patrik, Firbas a ostatní ekotrubci si už něco najdou... takže nebude ani dvojpruh.

+3/0
7.8.2014 21:19

M36i97c89h17a41l 36O20p19a64t63r48n18ý 4572372692901

Prave tohle reseni "stavime jako ze 2pruh,ale vsichni vime,ze to bude jednou dalnice" Patrikovi bohuzel hodne nahrava... Na tomhle jeste snaz najde zpusob,jak to dat k soudu!

0/0
7.8.2014 22:48

J32a84k41u93b 16Z22a45c68h 3275366463600

ještě jste zapomněl na pana Holana.. to je taky takový aktivista který strká nos všude tam, kde by se mohl zviditelnit :D

0/0
8.8.2014 9:14

M84a85r96t62i56n 66K21r66č32i25l 6360788928109

Kdyby tak trasa Brno Mikulov vedla přes Prahu,že?

+1/0
7.8.2014 20:01

M26i86c39h82a60l 69O53p68a72t51r19n88ý 4432302842541

Tohle ve me vzbuzuje vazne obavy o R3.Kdyz mezi Brnem a Vidni udajne neni potreba kompletni dalnice,co teprve mezi CB a Lincem...

Kdyby aspon rekli ok,intenzity jsou velke,ale na 4pruhovou D/R to neni,tak tam bude stridavy 3pruh se svodidly se 110.

+2/0
7.8.2014 19:47

K47a24r98e72l 57V79a76c51h54u11t 9693582349983

Stát musí šetřit na kompenzace firmám (Hamé) - tak nemůže utrácet za nějaké "zbytečné" dálniční stavby, no ne?! ;-€Rv[>-]

+3/−2
7.8.2014 19:31

M68a15r24t22i22n 28K81r87č52i84l 6890408278339

Hame dostane tak modrý pod oko a né kompenzace - kolaboranti

+1/0
7.8.2014 20:00

J21i46ř77í 76D46o47l70e87ž64e93l 9369675161620

takže my čekáme na rakušáky, jestli postaví 2 nebo 4 pruhy, a rakušáci čekaj na nás, jestli vůbec něco postavíme ;-D mimochodem kdyby každej přemýšlel stylem našeho pana misnistra, tedy "na co stavět 4 pruhy když k nám sousedi budou mít jen 2", tak bysme dodnes jezdili po prašných cestách jeden pruh pro oba směry [>-]Rv

+9/0
7.8.2014 18:11

L41i16b67o83r 19T47y51m49e83š 8295178727359

Před 14-ti dny jsem jel do Vídně inkriminovaným úsekem, a vyloženě jsem se těšil, až budu v Rakousku na dálnici, to bylo úplně něco jiného. Škoda mluvit

+3/0
7.8.2014 18:06

M65i36c55h87a66l 48P58a27v42l64á91t 9813873604979

A kdy pan ministr zacne rusit stavajici dalnice a predela je na sterkovky v "jednopruhu"?

+1/0
7.8.2014 16:54

J26a59r27o84m60í74r 35P21e78t32l56a17c84h 2694952935573

Na co dva pruhy, takový luxus ! Stačí jeden pruh a kuželama ho rozdělit na polovinu po dvou metrech na každý směr. Rakušáci budou koukat, kam to dojeli......:-P

+5/0
7.8.2014 16:28

V38á74c44l31a38v 48N48o11v66o13t23n72ý 2134908373

Průjezd Mikulovem..... To po čem se tam jezdí je obchvat. Že si ho město obestavělo a zaneplešilo kruháči, je snad problém jejich. Nebo spíš toho kdo jim to povolil.

+7/−1
7.8.2014 15:36

J59á89n 50K66o68t89ú86č 2736904118446

Ja by som povedal, že to je prirodzený rast mesta. Každé rastúce mesto pohlcuje svoje pôvodné objazdné trasy a musia sa stavať nové, vždy ďalej od centra.

+2/−1
7.8.2014 15:56

M18a44r91e50k 41F72l67e97k34a59č 1857632940311

kočkopes

0/0
7.8.2014 14:58

M78a45r58e17k 31F96l15e28k64a78č 1357782550361

ale furt lepší jak současné situace

0/0
7.8.2014 15:00

P87e47t86r 69K39o37v13a40ř65í74k 1611803109457

No já nevím, ale zatím jsem nikdy na naší straně nezaznamenal žádný hustý provoz, kolonu ani jiný problém. Myslím si, že pokud by dálnice ušetřila cca 5 minut, tak nemá smysl na její stavbu utrácet miliardy.

+1/−7
7.8.2014 15:33

T92o13m98a14s 86N70o47v20o50t25n83y 3781466128259

Jo, občas tam někdo zařve, občas to stojí přes celý Mikulov, ale jinak pohoda klídek, přesně jak píšeš:-P

+3/−1
7.8.2014 21:18

T37o71m16á92š 21T70a45t21í97č92e64k 5930742150928

Obchvat přes Mikulov se ale stavět má...

+1/0
7.8.2014 23:50

I42v69a25n 15H82o70l75a36s 5737677648507

A zareagovat na to, to skutečně napsáno bylo, bys taky uměl?

0/0
8.8.2014 13:47







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.