Diskuze

Problémový web Go to Brno si žádá miliony a sedm nových zaměstnanců

Ani vrcholící turistická sezona nedonutila brněnské turistické informační centrum, aby zlepšilo web pro turisty. Po městu však žádá 2,5 milionu korun ročně na jeho provoz. Provoz webu si navíc vyžádá vznik sedmi nových pracovních míst.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jenom doufám, že po volbách všechny ty kecaly z článku, co tuhle čuňačinu obhajují, čeká letenka na pracák!!!

2 0
možnosti

Je to sice dobrá myšlenka, neboť takový portál Brnu hrubě chybí.

Realizace je ale naprosto příšerná, od nesmyslného názvu, po nesmyslné grafické uspořádání až po nesmyslný překlad do angličtiny.

Pokud se podíváte na turistické portály v dobré kvalitě, tak je tam

a) angličtina bez chyb

b) angličtina bez okrasných idiomů, které používají totální amatéři, aby nějak ozvláštnili své dílko. Turisté však často mají angličtinu až jako druhý jazyk a obecně idiomům moc nerozumí, takže se na kvalitním portále používá jednoduché angličtina.

Kombinace složitého jazyka a banálních chyb pak působí velmi rozpačitě.

2 0
možnosti

P.S. a ty peníze na provoz jsou naprosto neuvěřitelné, kdyby Brno zaplatilo technický provoz webu a jednoho editora, tak vám tam ty články nasypou Brňáci zdarma, když o to hezky požádáte. Různých amatérských webů, mnohem lepších, ačkoliv ne komplexních, je docela dost.

3 0
možnosti

Těžký amatérismus...

1 0
možnosti

Nikoliv. Těžký profesionalismus v tunelovéní městské kasy.

Protože amatér by z tohoto neměl ani korunu. Zato profík..:-(

1 0
možnosti

No nazdar. KDO TAKOVOU SUMU ŽÁDÁ??? To kdo chce tvrdit, že náklady na informační web jsou 2.5 milion ročně??? 8-o  Prosím město Brno, aby poslalo firmu, která to má na starosti k šípku. Cena takovéto aplikace je v řádech maximálně desetitisíců. Dále 1 webmaster a 2-3 zaměstnanci, kteří budou web aktualizovat a plnit.

A jestli tohle co vidím město stálo 350.000 Kč (pořizovací cena), tak to padám pod stůl smíchy. Tohle bych jim vytvořil za řekněme třetinovou cenu a za měsíc to mají hotové.

Miluji takové rádoby webdesignové firmy, které na takových zakázkách účtují desetinásobek běžné ceny. Tyhle ceny pěkně smrdí Rv

3 0
možnosti

Hm, nenašel jsem tam ani jednu chybu v angličtině, opravdu trváte na té "krkolomnosti"? :-P

0 3
možnosti

A co třeba tato stránka? http://www.gotobrno.cz/en/brno-in-a-nutshell/t502 První oddíl, první odstavec, hned prů*er. Další v oddílu Gastronomy - vinotheques. Tenhle termín je podle mě dost nešťastný a v angličtině se používá mnohem více wine shop, cellar, bar... Další Tearooms se píše pokud vím odděleně... Další pouze namátkové - Jurkovič house x Leos Janacek memorial. Proč je jeden psán s diakritikou a druhý ne?

3 0
možnosti

Stačí jediné: NEVOLTE TY ... NA PODZIM!!!

ODS, ČSSD, v tiché oalici s KDU (to je ta strana co jde s každým) v Brně za posledních 8 let dokázali akorát tak postavit Onderkův penisRvRvRv

2 1
možnosti

Já je nevolím ale tak nějak nevím, jaká je tu jiná alternativa. Prostě není. A možná lepší tento bordel, protože jeho účastníci si už teď musí dávat bacha, než nesmyslné experimenty s hollanovci, různými nezávislými, kteří každé volby změní logo, ale jsou to pořád jedni a ti samí kariéristi ničím se nelišící od Onderky, Kotziana a podobné verbeže.

1 0
možnosti

Za ty peníze ten web umí i přinést snídaně na hotelový pokoj, ne?

1 1
možnosti

samozrejme. bohuzel ji prinese kolem pate odpoledne a na jiny pokoj...

1 0
možnosti

Rathovi a jeho kamosce se zlodejny s webem osvedcili. Tak proc to nezkusit taky, ne?

0 1
možnosti

A kolik je průměrný plat těchto pracovniků?

0 0
možnosti

Jejich průměrný je nadprůměrný.

1 0
možnosti