Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Další šéf silnic odchází. Po prázdninách Brno ochromí oprava tunelu

Během uplynulého roku skončili ve funkci už čtyři šéfové brněnské pobočky Ředitelství silnic a dálnic. Poslední je Petr Foltýnek, který podle informací MF DNES dořediteloval v úterý. Zmatky na vedoucím postu komplikují budování silnic v kraji a posouvají klíčové opravy - třeba v Pisáreckém tunelu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M98i26r91o12s85l30a87v 19V37y43k61o28u31p72i85l 3980166103855

Nejhorší je, že ani ta D1 okolo Brna nebude letos dokončená. Stavba působí tak, že tam spousta věcí, co jsem očekával, že se snad už také dokončí (třeba svodidla) jsou stále původní a tak se příští rok tento úsek "pro velký úspěch" zase uzavře pro nekonečné opravování. Myslím si, že nějaká firma to tam má nachystané (a domluvené ) tak, aby zde každý rok mohla kutat. Vzhledem k tomu, že tento úsek (Slatina - Bohunice) slouží (spíše nahrazuje) velký městský okruh je každoroční opravování neúnosné. Myslím, že se už nedožiji toho, že bych někdy jel po těchto komunikacích v létě za normálních podmínek. Navíc se asi nikdy nedočkáme sjezdu do průmyslové zóny, protož jako trest za to, že Brno odmítlo další sklad, tak nás oranžoví milovníci obyčejného lidu nechají postupně udusit a raději budou dotovat soukromé podniky místo toho, aby udělali něco pro lidi, kteří na ně vydělávají. Pro ten prostý lid, který před volbami tak milují a pro který dýchají.

+3/0
16.8.2014 10:09

P11e65t79r 96B84á55č67a 8565466745805

Mam uplne stejny pocit, na tom useku Bohunice-Slatina fakt uz skoro nepamatuji leto, kdyby se tam neco nedelalo a nebyl tam omezene prujezd. To stejny byvalo rok co rok na Videnske, ta je teda letos prekvapive prujezdna normalne, ale pocitam, ze nejpozdeji pristi prazdniny se zase neco vymysli.

Zakazky kamaradickum co neustale spravuji tentyz useky dokola, presne tak to vypada.

+5/0
16.8.2014 10:39
Foto

L35u75m18í85r 60K90u73c20h48a61ř 4259704402839

oprava D1 193.8 - 199.3 je nutná a v roce 2012 se dělala levá strana (směr Praha) a minulý rok se dokončovala, letos se dělá pravá strana (směr Ostrava) a měla by se komplet dokončit ještě letos, příští rok se bude spravovat úsek Brno - Východ (exit 203) - Slavkov (204.6 - 210 pravá stran, pak snad i levá) takže problémy lze očekávat až tam, kolem Brna byto mělo být OK R^

0/0
18.8.2014 16:18

P66e66t14r 62B24á46č68a 8595616555735

To fakt nejde, kdyz uz nic jinyho, tak napred opravit jeden tunel a pak az druhy v opacnym smeru? Ale ono je to jednodussi zavrit na mesic cely, nez se trochu zamyslet at se lidi treba zblazni ze jo.

O tom, ze po nejakych smesnych 14-15 letech nebo kolik je to v havarijnim stavu radsi ani nemluve. 

A ty kecy o tom jak denne je ohrozeno 18 tisic ridicu si taky nechte, tam nepamatuju snad zadnou vetsi nehodu krome jednoho umelce, co se tam tenkrat rozsekal s Maserati, delate jak kdyby se tam projizdelo a melo to kazdou chvilu spadnout.

Tohle je fakt tresnicka na dortu vsech letosnich uzavirek v Brne Rv

+14/−3
15.8.2014 20:10

M34i45r66o36s76l44a36v 28U63r33b22a66n 1156127551259

Ne to opravdu nejde (zcela vazne). Uz treba jen proto, ze v pripade pozaru je nezasazena roura pouzivana jako unikova trasa, tudiz technologie v ni (zejmena osvetleni a vzduchotechnika) musi byt provozuschopne. Dalsi zalezitost je, ze ridici system je spolecny pro cely tunel. Jestlize tedy vyradite z provozu jednu rouru, pak provozni predpisy zakazuji provozovat rouru druhou.

+6/0
15.8.2014 20:54
Foto

M48i43l80o47s51l43a38v 34D93o21č81k22a39l 3240977972731

Konečně to někdo alespoň vysvětlil...

+2/0
15.8.2014 22:51

P58e42t37r 50B96á81č55a 8225246255455

Diky za vysvetleni. 

A co teda treba maknout dvakrat tolik a udelat to za polovicni termin? Zavrit takovou tepnu na mesic to je fakt mozny jen u nas.

Pracovne jezdivam obcas i do Jihlavy a tam meli na tyden zavrene tunel na obchvatu a z celyho mesta se stalo jedno velky parkoviste, fakt nechcu videt co to udela tady u nas v Brne Rv

+2/−1
16.8.2014 9:21

P33e85t65r 21K80o18v43a65ř50í72k 1601933309677

Zřejmě nejste z oboru. Naprogramovat a odzkoušet všechny stavy a bezchybnost řídícího systému pro celý tunel (i s návaznostmi na ostaní části, jako je třeba galerie Hlinky) za 1 měsíc je šílenost, jsem sám zvědavý, který sebevrah do toho nakonec půjde. Více lidí na to nasadit nemůžete, nemůže dělat 20 programátorů na jednom systému, to by nikdy neskloubili dohromady.

+2/0
16.8.2014 11:40

M37i13r84o93s90l22a35v 40U20r91b87a39n 1786257561249

Znate to s tema projektovyma manazerama ? Kdyz jedna zena porodi dite za devet mesicu, tak dle jejich logiky s deviti zenami budou mit dite za mesic. Jak rika pan Kovarik, na tohle i mesic je vrazedny termin. Ono to dle meho vychazi z toho, ze spousta lidi nevidi, co tunel skutecne skryva v zazemi a z laickeho pohledu vidi diru v zemi s par svetlama, vetrakama a znackama.

0/0
16.8.2014 16:28

O36n69d35ř93e68j 53M47u31s28i18l 2565700938877

Děkuju za vysvětlení. Ale jestli je to opravdu tak jak říkáte, tak to je pecka. Nezdá se mi hlavně to s únikovou trasou. Přece tam musí být úniková trasa mimo obě roury a ta musí být hlavní. Co kdyby vypukl požár v obou, nebo než se zastaví doprava v rouře druhé, tak budou lidi běhat mezi autama v té druhé rouře? A co je to za stupidní systém, potažmo provozní předpisy, které fungují na pricipu buď všechno nebo nic?

0/0
16.8.2014 22:03

M64i51r24o25s66l71a62v 34U83r45b29a75n 1706387501559

To jde automaticky, jakmile je v jedne roure detekovan pozar, tak se obe okamzite zaviraji, jsou tam jen nejake drobne rozdily v postupu zavreni. Neni duvod k zadne jine trase. Ty predpisy jsou v poradku, vzdy jeden tubus je unikova cesta k tomu druhemu, cili jakmile je problem s jednim nelze provozovat ani druhy (vyjimkou je obousmerny provoz, ktery se pouziva treba na okruhu prahy, ale tam ta druha roura je plne funkcni, jen se v ni pracuje, coz v pripade pozaru nebrani pouziti jako unikove trasy a zaroven prijezdove trasy pro IZS)

0/0
16.8.2014 22:11

V23á74c22l12a51v 42P84o73u96s42t24k29a 3519754956676

vítejte v Onderkově

+8/0
15.8.2014 20:07

K68a57r67e13l 93Z59a48c85e85k 7851249211297

Totální diletanti.

+3/0
15.8.2014 20:07

P55a51v95e87l 42M44o58r37a79v68e23c 3752279562978

A jako obvykle, nikdo nenese žádnou odpovědnost za 1) zmršené výběrové řízení, 2) za neustálé personální turbulence zmražující jakékoliv aktivity brněnského ŘSD a za 3) za totální kolaps během školního roku a Strojírenského veletrhu (horší termín si fakt vymyslet nemohli) na kdy si opravu naplánovali.

Mamííí, já chci veřejnou správu co náš stát spravuje a nedělá blbosti..;-(

+5/0
15.8.2014 19:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.