Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dopravní podnik opravil koleje na Dornychu, za čtyři roky trať přesune

Dopravní podnik města Brna (DPMB) podle plánu dokončil opravu kolejí v ulici Dornych, která začala 30. června. Proč, když tudy v budoucnu tramvaj jezdit nebude? Tuto otázku si kladou někteří lidé, kteří kvůli rekonstrukci museli rozkopanou část Brna objíždět.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R56o12m63a85n 81Š76i72l44e53r 9151841676793

Tramvaj tvoří město. Ideální samozřejmě je, pokud jede tam, kde bydlí lidé. A je nepopiratelné, že na Plotní oproti stávajicí trase nebydlí skoro nikdo. To se mi zdá, že jaksi uniká. Budu rád, když tramvaj do Komárova zůstane tam kde je, naopak bych hledal spíš možnosti dalšího prodloužení trati.

0/0
3.9.2014 10:47

T42o14m31a77s 17N16o64v88o17t12n80y 3341836468839

No zjevně v DP nehodlají čekat, že to nebude za 4 roky ten přesun, protože přesně tohle se psalo tak 2-3 roky nazpět, že už to bude, shodil se nějakej barák za Zvonařkou a pak to skončilo... takže by pak za ty 4 roky se taky mohlo zjistit, že to bude za další 4 roky atd. Co taky chtít ve městě, kde pár aktivistů může blokovat cokoliv a kde oprava pár desítek metrů ulice trvá rok a půl, že...

+6/0
29.8.2014 23:42
Foto

L62i91b55o12r 92V27y62k42o65u85p84i24l 9586525829417

Fuj, na obrázku měla být šalina a je tam obyčejná tramvaj z Plzně.

+12/−1
29.8.2014 20:20

T65o27m91á17š 56T82a41t42í46č26e58k 5480982820608

;-D

0/0
30.8.2014 1:36

M96a40r88t81i61n 58K81u73ř62í79t70k64a 6917326918155

Jen bych podotknul, že ulice Plotní plynule navazuje na Dornych, ke kterému se připojuje ypsilonovitě. Např. loni se opravoval úsek, který zůstane původní i po přesunu.

+2/0
29.8.2014 18:05

P45e34t70r 24B16á91č39a 8375786595225

Ti nez se zmuzou na to aby saliny jezdily po Plotni, tak tady ty uz budou zas v havarijnim stavu ;-D Radsi na Plotni udelejte dva pruhy, at ty kolony nestoji az u Tesca do toho jednoho smesnyho pruhu v dnesni dobe.

+3/−3
29.8.2014 18:00

P64a76v68e24l 42M81a34r86e83š 2699703312

Ted jeste kam chceš ty dva pruhy narvat...

+5/0
29.8.2014 18:24

P81e82t53r 38B36á85č28a 8485196545205

Tak kdyz tam chcou narvat koleje, tak by mohli i pruhy :-P

0/−3
29.8.2014 20:28

P22a23v38e67l 53M15a10r60e12š 2119463272

Proto ty koleje prendaji do Plotni.Protoze Dornych bude jen pro auta a rozsiri ho na 4 proud.Baraky na Dornychu půjdou na odstrel.

+2/0
29.8.2014 20:32

P96e92t65r 37B82á66č45a 8175456745125

to by slo ;-)

0/0
30.8.2014 9:28

P88a41v62e62l 12M51a60r20e12š 2199653552

A Mimochodem dvoukolejka pro tramvaj ma poněkud jine nároky na sirku než 4proudovka pro auta...

+2/0
29.8.2014 20:34

M10i14l24a80n 81V82o18s67t29r45ý 6659556444704

Jen ze zvědavosti když nové koleje mají životnost 25 let tak proč tedy koleje na Dornychu opravovali před tuším dvěma lety? Viz: http://www.bmhd.cz/vyluky/vyluka.php?vyluka=952

0/−3
29.8.2014 17:31

M57i45l81a73n 47V74o46s20t48r36ý 6899516974194

A jen bych měl ještě dotaz jak je možné, že koleje které opravovali od 30. 7. 2012 do 31. 8. 2012 jsou v roce 2014 v havarijním stavu a hrozí vykolejení? Kdepak je chyba?

0/−3
29.8.2014 17:32

M50a90r43t17i41n 47K64u32ř67í85t62k34a 6367176818535

Ona se ta trať neopravovala celá, ale jen se flikovaly ty nejhorší úseky, pokaždé někde jinde.

+3/0
29.8.2014 17:59

M74i17l27a40n 92V25o38s37t71r90ý 6189886644864

Ale i tak by to mohlo vydržet déle jak dva roky... a když už uzavřou trať do Komárova kvůli Dornychu tak mohli rovnou (před dvěma lety) opravit i tu část ke konečné v Komárově, ať potom není každý rok dvanáctka přes prázdniny zrušená... Takhle byla výluka v roce 2012, 2013 i 2014!

0/−3
29.8.2014 18:07

P89a39v83e97l 26M38a12r58e24š 2969163342

Nejsem si zcela jist, ze v Komarove nebude trať pretrasovana.

V současnosti krizi vypadovku na D2, která by snad také mela byt přeložena do nove stopy podél řeky, ale termín je ve hvězdách, mluví se o roce 20.

+1/0
29.8.2014 18:15

P76a94v20e22l 47M39a38r94e60š 2829333672

Pardon, blbnu, ten koncový úsek zůstane, krizenu se odstraní prave prelozkou

+1/0
29.8.2014 18:26

M26i35l61a15n 44V50o38s74t67r80ý 6949336494374

Já vím, jak to má vypadat a nemám s tím problém, loni jsem také s opravou neměl problém, ale tři roky po sobě náhradní doprava mi už začíná kapánek vadit... kromě toho nemohu si pomoci a mám pocit, že letos byla asi nejhůře zvládnutá...

0/−1
29.8.2014 18:29

P89a53v50e26l 92M30a34r67e48š 2429263582

Jinak před dvěma lety a letos se dělali poměrně nakladne rekonstrukce trati v Zabovreskach a na Mendlaku+Milada, město holt ma omezeny Rozpočet na takovéto stavby.Pokud by nemuseli, Komarovskou trať by letos nekopali.

Pristi rok se rekonstruuje komplet Tábor a snad se začne s tunelem v Zabinach, na to také musí byt penize

+2/0
29.8.2014 18:20

I52v78a60n 68H36o17l15a26s 5817907768957

> Ale i tak by to mohlo vydržet déle jak dva roky...

A jak jste dospěl ke "geiálnímu" zjištění, že to déle jak dva roky nevydrželo???

+1/0
29.8.2014 20:27

M24i72l67a40n 66V94o10s86t72r19ý 6489846544444

Já nevím, vy copak opravu která vydržela opět rozkopáte?

0/−1
29.8.2014 21:47

M88i13l42a57n 85M28a87j84e96r59č24í97k 1530860284326

Jenže již Vaše reakce z 18:07 reagující na příspěvek Martina Kuřítka:

"Ona se ta trať neopravovala celá, ale JEN SE FLIKOVALY TY NEJHORŠÍ ÚSEKY, POKAŽDÉ NĚKDE JINDE"

Je viditelně zcela mimo mísu!

Reagoval jste totiž: "ALE I TAK BY TO MOHLO VYDRŽET DÉLE JAK DVA ROKY........" na informaci ve významu, že letošní oprava (či teda spíše množstvím provedené práce REKONSTRUKCE) se dělala na jiných úsecích tratě než v předešlých letech = dva roky staré úsek rozhodně nikdo nerozkopal!!!!

+2/−1
29.8.2014 23:21

I55v98a75n 54H12o29l61a92s 5117527428397

Máte i po opakovaném upozorněním problém pochopit jednoduchý psaný text o tom, že se vždy opravoval JINÝ úsek té trati????

P. S.: Ty otazníky za první větou vlastně nejsou na místě - je zjevné, že ten problém opravdu máte.

+1/0
30.8.2014 4:48

M85i42l39a75n 24V91o28s11t82r34ý 6149576184384

Mate problem pochopit neco tak jednoducheho jako fakt, ze tam ziji a tudiz vidim co se opravovalo letos a co pred dvema roky abych dobre vedel, ze kopali opet na stejnych mistech?

PS: otaznik take neni potreba protoze s tim asi problem take mate...

0/−1
30.8.2014 18:33

T74o18m25a67s 51N22o68v50o63t49n18y 3981416698519

Kdo by jezdil do Komárova, co tam o prázdninách ;-)

0/0
29.8.2014 23:43

P49a55v43e84l 57M98a64r30e48š 2839613682

Opravoval se jiny úsek, který v zemi zůstane i potom

+1/0
29.8.2014 18:12

I26v48a30n 93H28o45l72a53s 5537767428117

Sorry, ale to jste si fakt nevšiml, že se neopravoval celuý úsek????? To je už skoro na úrovni "Brňanky Jany Stránské".

+2/0
29.8.2014 20:26

M30i70l44a77n 88V67o24s59t58r59ý 6439776704714

Opravovali před dvěma lety stejný úsek, jen letos k němu ještě pár metrů přidali, ale to co rozkopali před dvěma lety bylo letos rozkopáno opět... Pokud byla před dvěma lety provedena oprava pořádně a nešlo jen o flikování tak proč letos opět rozkopali ty stejné části co opravovali před dvěma lety...

0/−4
29.8.2014 21:52

I59v38a20n 86H76o83l88a52s 5527117428547

Není pravda.

+2/−1
30.8.2014 4:49

M88i63l67a25n 97V71o22s41t64r86ý 6639856414794

Proč lžete? Před dvěma lety se opravoval úsek začínající na křižovatce Dornych / Zvonařka (u Lídlu) přibližně po zastávku Kovářská, v loňském roce se opravoval úsek od zastávky Konopná po Konečnou zastávku. V letošním roce se dělal úsek od křižovatky Dornych / Zvonařka po zastávku Svatopetrská, tedy přesněji po křižovatku s ulicí Svatopetrská. Takže se ta část od Lídlu po Kovářskou kopala po dvou letech.

Ano je možné, že tam (díky pokládání trubek pod silnici) kopala jiná parta než ta co dělala koleje, ale to s odpuštěním nevím a prostě pokud se kopou koleje tak předpokládám, že se opravují a to, že je nyní nový asfaltový povrch právě v úseku před dvěma lety opraveném (tedy Kovářská až Lídl) snad nepopřete... dnes jsem tam jel a ještě tam nejsou u Lídlu ani udělané pruhy...

0/−1
30.8.2014 18:52

F68r11a20n65t14i51š33e55k 84M43o43s65s 8102583219769

Pěkná žlutá plzeňská tramvaj :-)

+4/0
29.8.2014 17:22

D28a42v45i43d 77C60h90m42e61l71i64c38e17k 3727740335555

Máte málo fotek se šalinama z Brna ??

+11/0
29.8.2014 17:10

M96a24r86t42i85n 96K89u30ř42í77t34k81a 6417716638295

Přesně tak. Stačí si vybrat na foto.bmhd.cz, slušně požádat autora a on ji bez problémů poskytne.

+1/0
29.8.2014 18:02

P86a68v31e50l 96M11a18r20e76š 2149423862

Uz aby tu trat prelozili.A ten hnusnej zbytek baraku u smycky Zvonarka doufam v souvislosti s novym barakem v sousedstvi pujde k zemi.

+8/0
29.8.2014 16:37

M94i48l22a68n 19V19o13s43t33r44ý 6419456544234

Tak každé dva roky dělat "opravu" díky havarijnímu stavu za 40 mega no neberte to... ;-)

0/−3
29.8.2014 17:33

P45a81v66e60l 29M10a11r18e29š 2139523822

Do té trati se léta neinvestovalo, prave proto ze mela byt uz pet let zrusena.Jenže stavba prelozky se-jak je u nás zvykem-několikrát odložila a dopadlo to havarijnim stavem trati.Takze se museli udělat alespon minimalni opravy, aby se po ni mohlo jezdit.

Je fakt, ze nove koleje se potom odsroubuji a pouziji na prelozce, takze tech 40 micu neproleti kominem

+4/0
29.8.2014 18:11

M58i94l16a76n 64V80o63s13t35r93ý 6659646714324

Já to chápu a pevně věřím, že vy zase chápete, že mě nebaví každé prázdniny jezdit náhradní dopravou... ;-) jeden rok - OK, dva roky - nejsem nadšený, ale jde to vzít, ale tři roky po sobě? To je přeci jen kapánek moc... ale nic ve zlém... ;-)

0/−1
29.8.2014 18:26

P68a30v95e52l 36M84a95r83e65š 2369523252

Jak tu někdo psal, flikuji se nejvetsi prusvihy.Bohuzel mate smůlu, ze trať do Komarova neni prioritou:-(

0/0
29.8.2014 18:37

M84i42l84a85n 29V18o25s35t60r18ý 6379566784594

Znám to, asi mnohem lépe než tomu budete ochoten věřit... ;-) Na druhou stranu zase vím, že flikování je na dvě věci. Jen tím oddalujete opravu a stojí vás to ve výsledku 2x tolik...

0/0
29.8.2014 21:56

P80a50v86e51l 25M11a88r96e41š 2809223762

Takových tratí je po meste bohuzel víc.Tramvajová síť je v dost strasnem stavu, ty chybejici stovky milionu na poradne opravy jsou az moc vidět.Kromě relativně nové rychlodrazni trati do Lisne a par let nove trati v KrPoli, jsou městské tratě zralé na kompletní rekonstrukci.

A potrebna nova trať k Fakultní nemocnici a prodloužení Pětky na Lesnou taky hned tak nebude :-(

+2/0
29.8.2014 22:05

M75i67l86a74n 38V79o34s48t95r31ý 6279486734564

Znám poměry v DPmB a chápu, že jinak to nejde, bylo by potřeba na opravy nalít mnohem mnohem více, ale ty peníze prostě nejsou... Popravdě nevěřím tomu, že se v nejbližších letech bude trať do Komárova nějak přesunovat, protože na to ty peníze prostě nebudou...

0/−1
30.8.2014 18:54

P48a45v71e60l 91M49a73r75e13š 2549953242

Prelozka teati souvisí jednak s výstavbou Jižního centra - klicova stavba nového nadrazi ovsem stoji- a Zadruhé s plánovanou prelozkou Komarovske radialy na pravý břeh Svratky(s budoucím napojením na MÚK Komarovsky tunel západ na VMO) a pretvorenim Hnevkovskeho ulice na mestsky bulvár s vyloucenim tranzitni dopravy.

Investorem by bylo Statutární město Brno, Jihomoravsky kraj, RSaD a ROP EU Jihovychod.Ne DPmB

Ovsem termíny jsou 5-10 let v pripade Komarovske radialy, v pripade JC neznáme....

+1/0
31.8.2014 15:11







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.