- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Bez chemie...
... s minimem oxidu siřičitého
Správný marketing - ušetří na chemii a energiích, čímž maximalizují zisk a navíc si z toho udělají reklamu.
Velké PR kampaně se bohužel téměř výhradně orientují na konvenční vinaře. Mimochodem tyto kampaně jsou z velké části placeny z daní - viz činnost Vinařského fondu. Je dobře, že si novináři občas všimnou i někoho jiného než toho, kdo si u nich objednává reklamu.
Existuje slogan: Znojemské víno, víno českých králů. Navíc prof Šamánek prokázal, že znojemská vína ovlivbnují množstvím resveratrolu ttak příznivě cholesterol jako vína francouzská. Jev slyne francouzský paradox
Šlaoání vína nohama není nějaká zvláštní proroita. Ve filmu Prety Wo,man herečka v titulní roli tuto činnost pozoruje a tak se směje, že zřejmě až ucvrkuje.
Co když si některá vinařka ucvrkne do toho vína ??
My na znojemsku také pracujeme motykou.Ovšem na rozdíl od Břeclavě to nuikdo neglorifikuje
Tak to jste toho moc z článku nepochopil. Není to primárně o maximalizaci ruční práce, ale zejména o minimu chemie a úctě k tomu víno, kdy jej necháte rozvinout se z přírodního potenciálu.