- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Předpokládám, že než začne stavba tak přiběhne nějaký potrhlý ekoterorista a stavba se zastaví kvůli kytičce, žabičce , stromečku. Každopádně jsme to viděli u stavby královopolských tunelů - stavba byla hotová a jeden důchodce to zastavil. Čekalo se než dostal pořádné výpalné. Takhle pracují skoro všichni "ochranáři".
Ovšem kdyby všichni jezdili takovými vozili, kde jim stačí kapacita, stačily by i ty dva pruhy. Když člověk ráno jede a vidí, jak skoro každé auto je využité ze 4/5, příp. 3/4... Kola, mopedy, skútry, to by nám opravdu hodně ulevilo.
Varianta s posunem koryta řeky 800 mil. rok stavby.
Varianta s tunelem 3,5 miliardy a 6 let.
Zelení zablokovali stavbu naráží a prosadili tento TUNEL.
Nebojte on už Patrik nebo nějakej kamarád něco najde, aby se neuskutečnilo vůbec nic, jak je jejich zvykem. Ale hlavně že týden po nástupu na radnici řeší cyklouny v pěší zoně... to je nejdůležitější věc v Brně k řešení. Cyklonesmysly. No nebo tak mě napadá, pak začnou řvát, že tam krom šaliny a silnice není cyklopruh a bude vymalováno...
Varianty byly tuším tři. Vyhrála ta nejdražší. A kdopak ji prosadil? Klasicky opět zelená lobby.
Kde jste přišel na to, že šlo o zelenou lobby?
Pisou za pet, takze tak za deset let mozna v pisarkach bez kolon, uz se tesim
Ovšem do té doby, při stavbě, to bude masakr
kdyby se silnice rozšířila nad řeku, tak by to bylo asi desetkrát rychlejší a dvacetkrát levnější ....to je ale nepřípustné
Podle mého nazoru by se tato stavba měla radikalně urychlit. Čekat 5-6 let na dokončeni je nepřípustné
Pod, nebo nad, to je jedno. Ale každopádně dobrá myšlenka.
Za pět let měli Chorvati polovinu dálnic včetně tunelů. Za dalších 5 dokončili ty slavné 6ti km tunely. Zde se řeší snad 1kM celkem 20 let. Naše generace se snad nedočká normálně průjezdného Brna. A to věřím tomu, že se to opět zastaví nějakou změnou ve vedení ŘSD a nedej bože, jestli tam hnízdí na skále nějaký ptáček, nebo nějaký endemický druh žabovřeské žížaly jejíž "přesídlení" by se řešilo až v Bruselu.
Ale taky musíš uznat, že Chorvati to stavěli v jednoduchém geologickém terénu - vápenci.
proč má dopravní problém Brna platit stát (skrze ŘSD)?
pro příklad...přispívá stát Praze na okruh a radiály? Ne!
Jde o dopravní stavby celostátního významu a v majetku státu, takže je platí a spravuje stát. To pochopitelně dělá i v Praze, nevím, čemu se tak divíte.