Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

V Brně po třiatřiceti letech dojezdí hranaté karosy, míří do šrotu

V únoru se cestující brněnské MHD naposledy svezou hranatými autobusy Karosa 700, které dopravní podnik používal od roku 1982. Dosud bylo v provozu posledních 22 vozů. Podle smlouvy na získání evropských dotací však musí dopravní podnik sešrotovat stejný počet autobusů, jako jich koupí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R77a74d33e18k 78K54u79č32e70r78a 2663216729503

Pořad lepší hranatá karosa než autobus vydosu na lince 509

+1/0
3.2.2015 15:53

H10a84n44a 80U79l58r64y15c89h95o22v32á 9890343738748

Tak aby taky ty nové byly nízkopodlažní.

0/0
3.2.2015 14:49

K38l62i31m30e67n92t 36P86i58j27á66č19e24k 7557365192188

Je zajímavé, že ty staré dobré vozy z roku 1982 jsou možná lepší než ty o 20 let mladší z roku 2002, o kterých nepíšou žádnou chválu a budou je likvidovat taktéž. Z toho plyne, že v roce 2002 nakoupili nové=horší vozy !!!

A tak je to v poslední době se vším.

+4/0
3.2.2015 12:56

P84a96v66e61l 88S69i42k46o71r84a 4370941567

Až na dvě drobnosti:

1) Nejstarší provozní B7xx v Brně je z roku 1989, a to jen jedna, všechny ostatní sedmistovky jsou z roku 1994 a mladší. Nejsou tedy starší o 20 let, ale jen o necelých deset; navíc Karosy na rozdíl od Citybusů procházely GO.

2) Sedmistovky jsou vysokopodlažní vozy, Citybusy nízkopodlažní. Nižší životnost nízkopodlažních vozů je samozřejmá a pochopitelná – je to prostě daň za vyšší komfort cestování.

+2/0
3.2.2015 14:31

J63a54n 58C94e49p14e89k 1514816170

V Brně prý obmění vozový park. Nyní tam bude jezdit toto viz foto Brněnské autobusové nádraží:

ipravda.sk

Což taky jiného, oni nám špatné víno, my jim zánovní vozový park. :-)

0/0
3.2.2015 11:01

M58i56c31h62a91l 55B89r44ň68á13k 6244154377178

Náhodou... Kdyby se použila současná technologie a výbava vnitřku a ten bus měl takovouto retro "skořápku", tak by mi to vůbec nevadilo. Rozhodně pohlednější než ty hranaté karosy...

0/0
3.2.2015 15:41

P23a49v92e88l 82Ř95a17p97e91k 7122626219595

Byly to dobré autobusy. Na rozdíl od těch dnešních krabic se tam nic neklepalo a mělo to solidní tlumení na nerovnostech. V těch nových krabicích všechno vibruje, jako by se to mělo každou chvíli rozpadnout, a při přejetí každého kamínku to skočí že si člověk div neukousne jazyk.

+11/−1
3.2.2015 9:17

T28o15m31a28s 65N12o89v17o14t66n16y 3501906818509

Ty pořád meleš něco o tom, jak jsou auta zlo, ale tyhle dneska už totálně neekologické vraky budeš obhajovat. Prober se konečně

+4/−2
3.2.2015 10:11

M67i90c41h58a27l 50P81a10v21l10á68t 9853983594649

Jemu vadi jen auta. A pak jeste psi, pak taky... Proste ta porucha je trochu slozitejsi a o ekologii / ekofasismus nejde. :o)

+1/0
3.2.2015 10:22

T29o98m79a94s 70N38o46v83o58t12n47y 3981196828859

Ale že ho to furt baví :-)

0/0
3.2.2015 23:01

P48a91v23e65l 40Ř11a69p14e93k 7192466149205

Výfukové plyny tvoří asi tak 5 % celkových negativních následků motorismu.

0/0
3.2.2015 10:29

V28á95c25l89a57v 49S46v17o69b94o20d21a 5306168819

Nesouhlasím,že nové autobusy,jsou klepající se "krabice". U nás v Teplicích jezdí od nového roku autobusy zn. Solaris. Jsou pohodlné,vysoká opěradla a neskáčou.

+1/−1
3.2.2015 11:03

J55a78n 50L72u27k34á61š 7767713433292

DPMB ovsem ty Solarisy koupil s takovymi velmi klouzavymi plastovymi sedackami, ktere cloveka na miste neudrzi. Tj. opravdu zazitek z jizdy horsi nez tahle stara Karosa.

+2/−1
3.2.2015 11:52

V63á58c94l84a85v 34S33v36o65b61o85d56a 5516688459

To chápu, u nás mají sedadla textilní potahy.

0/0
3.2.2015 15:22

J78a77n95a 13M53a19r93t87i57n24k67o73v86á 7849655291530

Autobusy jezdím denně. A ty klouzajicí sedadla jsou bohužel opravdu za trest. Jinak jsou podle mě ty busy v pořádku.

0/0
6.2.2015 23:09







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.