Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

V Brně po třiatřiceti letech dojezdí hranaté karosy, míří do šrotu

V únoru se cestující brněnské MHD naposledy svezou hranatými autobusy Karosa 700, které dopravní podnik používal od roku 1982. Dosud bylo v provozu posledních 22 vozů. Podle smlouvy na získání evropských dotací však musí dopravní podnik sešrotovat stejný počet autobusů, jako jich koupí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R70a19d68e25k 84K58u73č53e20r39a 2983976929423

Pořad lepší hranatá karosa než autobus vydosu na lince 509

+1/0
3.2.2015 15:53

H47a98n29a 26U13l81r94y62c46h87o46v16á 9560173508628

Tak aby taky ty nové byly nízkopodlažní.

0/0
3.2.2015 14:49

K48l61i56m80e92n69t 33P85i60j77á35č52e21k 7897185172468

Je zajímavé, že ty staré dobré vozy z roku 1982 jsou možná lepší než ty o 20 let mladší z roku 2002, o kterých nepíšou žádnou chválu a budou je likvidovat taktéž. Z toho plyne, že v roce 2002 nakoupili nové=horší vozy !!!

A tak je to v poslední době se vším.

+4/0
3.2.2015 12:56

P13a62v69e97l 98S32i65k18o71r79a 4780781117

Až na dvě drobnosti:

1) Nejstarší provozní B7xx v Brně je z roku 1989, a to jen jedna, všechny ostatní sedmistovky jsou z roku 1994 a mladší. Nejsou tedy starší o 20 let, ale jen o necelých deset; navíc Karosy na rozdíl od Citybusů procházely GO.

2) Sedmistovky jsou vysokopodlažní vozy, Citybusy nízkopodlažní. Nižší životnost nízkopodlažních vozů je samozřejmá a pochopitelná – je to prostě daň za vyšší komfort cestování.

+2/0
3.2.2015 14:31

J65a12n 56C90e46p51e21k 1484766750

V Brně prý obmění vozový park. Nyní tam bude jezdit toto viz foto Brněnské autobusové nádraží:

http://ipravda.sk/res/2008/12/30/thumbs/skoda-706-rto-clanok.jpg

Což taky jiného, oni nám špatné víno, my jim zánovní vozový park. :-)

0/0
3.2.2015 11:01

M43i64c34h55a51l 50B56r79ň38á68k 6164144877928

Náhodou... Kdyby se použila současná technologie a výbava vnitřku a ten bus měl takovouto retro "skořápku", tak by mi to vůbec nevadilo. Rozhodně pohlednější než ty hranaté karosy...

0/0
3.2.2015 15:41

P49a61v34e24l 84Ř97a52p17e81k 7762686499645

Byly to dobré autobusy. Na rozdíl od těch dnešních krabic se tam nic neklepalo a mělo to solidní tlumení na nerovnostech. V těch nových krabicích všechno vibruje, jako by se to mělo každou chvíli rozpadnout, a při přejetí každého kamínku to skočí že si člověk div neukousne jazyk.

+11/−1
3.2.2015 9:17

T97o70m65a34s 11N35o85v35o43t73n75y 3241666258989

Ty pořád meleš něco o tom, jak jsou auta zlo, ale tyhle dneska už totálně neekologické vraky budeš obhajovat. Prober se konečně

+4/−2
3.2.2015 10:11

M49i19c93h60a24l 62P50a83v27l96á63t 9783323364819

Jemu vadi jen auta. A pak jeste psi, pak taky... Proste ta porucha je trochu slozitejsi a o ekologii / ekofasismus nejde. :o)

+1/0
3.2.2015 10:22

T57o86m11a85s 57N19o72v44o14t78n11y 3661166878579

Ale že ho to furt baví :-)

0/0
3.2.2015 23:01

P10a27v82e52l 66Ř72a81p17e35k 7112576859485

Výfukové plyny tvoří asi tak 5 % celkových negativních následků motorismu.

0/0
3.2.2015 10:29

V37á47c56l63a98v 60S25v88o22b80o66d89a 5766748899

Nesouhlasím,že nové autobusy,jsou klepající se "krabice". U nás v Teplicích jezdí od nového roku autobusy zn. Solaris. Jsou pohodlné,vysoká opěradla a neskáčou.

+1/−1
3.2.2015 11:03

J81a22n 94L44u95k68á95š 7457953783682

DPMB ovsem ty Solarisy koupil s takovymi velmi klouzavymi plastovymi sedackami, ktere cloveka na miste neudrzi. Tj. opravdu zazitek z jizdy horsi nez tahle stara Karosa.

+2/−1
3.2.2015 11:52

V18á75c78l75a83v 10S32v33o16b66o31d47a 5676548719

To chápu, u nás mají sedadla textilní potahy.

0/0
3.2.2015 15:22

J68a87n46a 25M61a89r97t91i35n22k15o22v88á 7789405121600

Autobusy jezdím denně. A ty klouzajicí sedadla jsou bohužel opravdu za trest. Jinak jsou podle mě ty busy v pořádku.

0/0
6.2.2015 23:09







Najdete na iDNES.cz